AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:26 #1 Del Skrevet torsdag kl 08:26 Jeg har utviklet sterke følelser for en fyr, men begynner å føle meg tvilende til om følelsene og interessen hans er gjensidig. Det har blitt tydelig at han nå kan gå hele dagen uten å opprettholde kommunikasjon før kveldstid, at han ikke investerer like mye energi i relasjonen eller viser samme interesse som tidligere. Denne endringen har naturligvis ført til at jeg også har begynt å trekke meg litt tilbake og gi ham litt mer tilbaketrukne meldinger eller svar, til tross for at jeg egentlig ønsker å opprettholde kontakten mer enn noe annet. Han har flere herlige kvaliteter og egenskaper som beundres så stort av meg!🥺 Det virker som om vi begge har vanskeligheter med å gi helt slipp og at vi ikke egentlig ønsker å miste hverandre, men de signalene han sender meg, er blandede og ustabile, som skaper usikkerhet og sterk frustrasjon. Men det er kanskje mulig at han også har begynt å slite med å tolke mine signaler, ettersom jeg har begynt å speile hans energi enda litt mer. Hva om vi begge er fanget i en ond sirkel der vi mistenker at den andre ikke er interessert, men så skulle vi begge egentlig ønske at vi var noe mer - bare at vi ikke klarer å si det til hverandre som en forsvarsmekanisme for å beskytte våre egne følelser, eller noe? Men vil ikke gi meg selv falske forhåpninger, sannsynligheten er vel at dette bare er ønsketenkning fra min side… Vår kommunikasjon er altså vanskelig, ettersom vi begge har våre utfordringer når det gjelder å uttrykke oss tydelig og ha ærlige og seriøse dialoger med hverandre. Når vi først snakker sammen, går det hovedsakelig i tull og tøys. Jeg har i dag logget meg helt ut av appen vi bruker til meldinger for å få ei lita pause fra situasjonen og forhindre at jeg bruker unødvendig mye tid på å vente på svar eller sjekke aktiviteten hans. Jeg håper det kan bidra til å redusere noe av stresset og usikkerheten som har bygget seg opp. Jeg har bestemt meg for å være avlogget hele dagen, da jeg mener det kanskje kan være gunstig å unngå å bli påminnet om at han ikke har svart 24/7, enn å være i konstant ventemodus? Tenker dere at dette var et fornuftig valg?? Anonymkode: cb18f...7e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:39 #2 Del Skrevet torsdag kl 08:39 I en sånn sistusjon, kanskje du bare skal rikse alt å spørre, om han liker deg like mye som du liker han? For det er ikke bare om du går å venter på noen som ikke gjør. Anonymkode: e8434...a68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:39 #3 Del Skrevet torsdag kl 09:39 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): I en sånn sistusjon, kanskje du bare skal rikse alt å spørre, om han liker deg like mye som du liker han? For det er ikke bare om du går å venter på noen som ikke gjør. Anonymkode: e8434...a68 Ja… Anonymkode: cb18f...7e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:49 #4 Del Skrevet torsdag kl 09:49 Hvor lenge har dere chattet? Jeg tolker det som at dere kun chatter via en datingapp og ikke har møttes enda? Anonymkode: 785a2...926 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:32 #5 Del Skrevet fredag kl 07:32 Det er da normalt å ikke chatte på dagtid? Man er jo på jobb? Om det begynner å gå flere dager uten kontakt kan du reagere, men du kan ikke forvente at folk har tid til å sende meldinger hele dagen i lengden. Helt normalt å ta sånt på kvelden, når man er ferdig med jobb og andre aktiviteter. Anonymkode: 57fcd...bab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:01 #6 Del Skrevet fredag kl 09:01 Kan bare svare for meg, og det jeg kjenner til. Jeg har et liv som gjør at jeg kan gi den fulle oppmerksomhet den ene uken, også er det andre ting som krever min oppmerksomhet mer den neste. Dette betyr ikke at jeg blir helt fraværende den ene uken og veldig på den andre, men at det kan ta lengre tid før jeg svarer, meldingene kan bli kortere, og heller ikke alltid jeg får vært den som sender melding først. Dette er noe jeg er åpen om når jeg dater. Rent hypotetisk, hadde jeg datet en som reagerte på dette og begynte å speile meg bare fordi hun ville få frem et poeng, for å straffe meg for måten livet mitt er, så hadde jeg tenkt at hun var veldig umoden og manglet forståelse for slik livet mitt er. At hun ikke vil klare å være i et forhold med meg. For hun prøver å overføre sin usikkerhet på meg. Jeg vet ikke hvilke grunner typen din har for å holde på slik, og det virker ikke som du heller vet. Det virker som han liker deg veldig godt, men han er ikke som deg, han tenker ikke nødvendigvis som deg. Det er derfor din oppgave å være åpen og ærlig om dine behov. Så hvorfor spør du ham ikke, og forteller ham at det gjør deg usikker? Er det fordi du er umoden? Kommunikasjon er nøkkelen, alltid. Og dette er noe man må utvikle sammen. Du kan bryte ut av denne nedadgående spiralen om du vil. Anonymkode: bb127...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet fredag kl 09:23 #7 Del Skrevet fredag kl 09:23 AnonymBruker skrev (På 28.11.2024 den 9.26): Jeg har utviklet sterke følelser for en fyr, men begynner å føle meg tvilende til om følelsene og interessen hans er gjensidig. Det har blitt tydelig at han nå kan gå hele dagen uten å opprettholde kommunikasjon før kveldstid, at han ikke investerer like mye energi i relasjonen eller viser samme interesse som tidligere. Denne endringen har naturligvis ført til at jeg også har begynt å trekke meg litt tilbake og gi ham litt mer tilbaketrukne meldinger eller svar, til tross for at jeg egentlig ønsker å opprettholde kontakten mer enn noe annet. Han har flere herlige kvaliteter og egenskaper som beundres så stort av meg!🥺 Det virker som om vi begge har vanskeligheter med å gi helt slipp og at vi ikke egentlig ønsker å miste hverandre, men de signalene han sender meg, er blandede og ustabile, som skaper usikkerhet og sterk frustrasjon. Men det er kanskje mulig at han også har begynt å slite med å tolke mine signaler, ettersom jeg har begynt å speile hans energi enda litt mer. Hva om vi begge er fanget i en ond sirkel der vi mistenker at den andre ikke er interessert, men så skulle vi begge egentlig ønske at vi var noe mer - bare at vi ikke klarer å si det til hverandre som en forsvarsmekanisme for å beskytte våre egne følelser, eller noe? Men vil ikke gi meg selv falske forhåpninger, sannsynligheten er vel at dette bare er ønsketenkning fra min side… Vår kommunikasjon er altså vanskelig, ettersom vi begge har våre utfordringer når det gjelder å uttrykke oss tydelig og ha ærlige og seriøse dialoger med hverandre. Når vi først snakker sammen, går det hovedsakelig i tull og tøys. Jeg har i dag logget meg helt ut av appen vi bruker til meldinger for å få ei lita pause fra situasjonen og forhindre at jeg bruker unødvendig mye tid på å vente på svar eller sjekke aktiviteten hans. Jeg håper det kan bidra til å redusere noe av stresset og usikkerheten som har bygget seg opp. Jeg har bestemt meg for å være avlogget hele dagen, da jeg mener det kanskje kan være gunstig å unngå å bli påminnet om at han ikke har svart 24/7, enn å være i konstant ventemodus? Tenker dere at dette var et fornuftig valg?? Anonymkode: cb18f...7e9 Ja og du må rive av plasteret og spørre om har er interessert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:25 #8 Del Skrevet fredag kl 12:25 Jeg tenker all den chattingen kan ødelegge mye i en relasjon. Jeg begynte å date en alenefar i sommer. Han er ganske opptatt om dagene med jobb og unger. Kanskje litt tid på kveldene til å sende meldinger. Ser hverandre annenhver helg. Hadde jeg vært sånn jeg var før så hadde det ikke fungert. Er alenemor selv, men jeg har mer barnefri enn han siden sønnen min er en del til faren sin. Fordi jeg forstår hans situasjon så fungerer det for oss. Jeg sluttet å henge meg opp i at jeg fikk lite meldinger fra han. Det han har tid til er morgen meldinger og kanskje en telefonsamtale på kveldene. Men jeg var aldri usikker på hva han ønsket. Jeg slappet av og lot han styre kontakten. Da skapte det mindre stress. Har dere møttes? Begynn der og se hvordan kjemien er ☺️ Har hatt flere jeg har chattet med over lengre perioder hvor jeg har mister interessen for fordi de ikke har tatt seg tid til å møte meg. Anonymkode: 36cb7...3be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå