Gå til innhold

vaiana 2 kino

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har planer om og ta med barna på kino i helgen. Den nye vaiana 2 tengte jeg og ta de med på, men er det en film det er greit og ta med en 3 åring på? 

Anonymkode: f4f6c...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har planer om og ta med barna på kino i helgen. Den nye vaiana 2 tengte jeg og ta de med på, men er det en film det er greit og ta med en 3 åring på? 

Har hun sett 1 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mommyaka skrev (14 minutter siden):

Har hun sett 1 ?

Ja nr 1 har ungen på 3 år sett

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

3-åringer er for små til å gå på kino.

Anonymkode: 7b176...8da

Hvorfor er de for småe til og reise på kino? Vedkommende på 3 år har vert på et par kinoer og forestillinger før. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

3-åringer er for små til å gå på kino.

Anonymkode: 7b176...8da

Nei, det er de ikke

Anonymkode: 03f38...348

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på kino med min 3 åring flere ganger, men da på «alle»-filmer. Viktigste er at filmene for 3 åringer ikke blir for lange. Vaiana varer kanskje litt lenge? Ville heller gått for Astrid lingrens jul eller lignende 

Anonymkode: 9d711...fb8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ungen klarer å sitte i ro er avgjørende for kinogåing tenker jeg. Er forstyrrende selv på barnefilmer med unger som makker rundt og ikke holder seg på sin plass/morens fang. Påfyll av sukker hjelper heller ikke akkurat på😅

Anonymkode: 7b040...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3-åringer er for små til Vaiana. Enten skjønner de ikke bæret eller så er den for skummel? 1'eren hvertfall. Vil også si at 5+ er mer passe. Det er mange søte filmer du kan se med en 3-åring i stedet om 3-åringen klarer å sitte stille og konsetrere seg en hel fil (skeptisk).

Anonymkode: 2b4bd...9bd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det tror jeg går helt fint, min var nesten 3 når hn så frost, satt som et tent lys

Anonymkode: fe67e...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri sett på Vaiana 2 med en 3-åring. Hun vil neppe forstå handlingen, og den er ikke så morsom

Den varer dessuten kjempelenge. Dere kommer til å ødelegge filmen for de andre. 

Anonymkode: 501fe...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hadde aldri sett på Vaiana 2 med en 3-åring. Hun vil neppe forstå handlingen, og den er ikke så morsom

Den varer dessuten kjempelenge. Dere kommer til å ødelegge filmen for de andre. 

Anonymkode: 501fe...304

Hvorfor kommer de til å ødelegge?

Anonymkode: 03f38...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Nettopp sett den med 8-åringen. Jeg tok henne ikke med for å se 6-årsgrensefilm før hun var 6, for hun var ikke vant med skumle saker, Tok skrekken etter Pus med støvler og ville ikke se flere før hun ble 7. Fra 7 års alder syntes hun det går helt fint med mørke dramatiske scener. Synes 3 er veldig tidlig. Men det er jo vidt forskjellig hva barn tåler, og hva de har sett fra før, så vanskelig å si. 

Anonymkode: ea2e4...dce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...