AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #61 Del Skrevet 3 timer siden aldri, jeg får gave av mine foreldre enda og er 42. Visste ikke at det var en greie. Anonymkode: e24af...680 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #62 Del Skrevet 3 timer siden Selvsagt skal jeg aldri slutte å gi gaver til egne barn. Tulletråd! Anonymkode: cca34...d93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 3 timer siden #63 Del Skrevet 3 timer siden Kommer aldri til å slutte med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 3 timer siden #64 Del Skrevet 3 timer siden Aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 3 timer siden #65 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Når sluttet dere å gi bursdagsgave til egne barn? Anonymkode: 403ad...289 Aldri så lenge det er liv i årene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #66 Del Skrevet 2 timer siden Aldri selvsagt. Barn og foreldre i familien gir da gave til hverandre. Anonymkode: c5055...7df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå