AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #41 Del Skrevet 7 timer siden Tror det vanligste mellom foreldre og barn er at man gir til hverandre livet ut. Hvis man slutter, så tenker jeg at de ikke har noe nært forhold. At familien opphører når barnet fyller 18, f.eks. Tenker også at hvis den som vil slutte har veldig dårlig råd, så kan det være en grunn. At de rett og slett synes det er pinlig å gi noe billig eller selvlaget. Anonymkode: 1985d...314 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #42 Del Skrevet 7 timer siden Eh? Aldri? 😅 er det virkelig en greie å slutte gi gaver til ungene våre? Min mor er uføretrygdet med veldig snart 10 barnebarn. Likevel får både barn og svigerbarn gaver på lik linje som barnebarn til bursdager. Anonymkode: 660e6...cac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 7 timer siden #43 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Når sluttet dere å gi bursdagsgave til egne barn? Anonymkode: 403ad...289 Aldri om Man er et normalt menneske 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #44 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Når sluttet dere å gi bursdagsgave til egne barn? Anonymkode: 403ad...289 Aldri... Selv får jeg ikke Anonymkode: 5334d...4de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #45 Del Skrevet 4 timer siden Aldri hørt om noen som har sluttet med det. Noen i slekten har begynt med den berømte "bare gaver til voksne", men da er det unntak for egne barn selv om de er 70. Jeg som frivillig barnløs har fått den "bare gaver til barn, så du gir til våre, men får ingenting av oss". Anonymkode: 6dd49...a80 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #46 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har vel ikke fått fra mine foreldre siden jeg var i 30 årene. Ungene fikk selvsagt, men ...jeg har ikke tenkt på det faktisk. Det er ikke viktig. De får enda av meg da 😅 Men ungene mine er blitt unge voksne, og jeg tenker vel at jeg skal gi alltid? Kanskje mer symbolsk etterhvert .. Anonymkode: 7dad7...12d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #47 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Når sluttet dere å gi bursdagsgave til egne barn? Anonymkode: 403ad...289 Aldri? Anonymkode: 4ead2...22e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 4 timer siden #48 Del Skrevet 4 timer siden Har ikke sluttet å få av foreldre, og ser ikke for meg at jeg skal slutte med gaver til mitt kommende barn. Har hørt om noen som slutter å gi til onkler/ tanter, fettere, kusiner, nieser og nevøer, men jeg gjør det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #49 Del Skrevet 4 timer siden Mine besteforeldre i 90 årene gir fortsatt både jule- og bursdagsgaver til sine barn. Ser ikke form meg at jeg skal slutte å gi gaver til egne barn heller. Anonymkode: ead26...ecc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidhun Skrevet 4 timer siden #50 Del Skrevet 4 timer siden Slutter man noen gang med det? 🤷 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #51 Del Skrevet 4 timer siden Vi får fortsatt😅 Vi er 50, 41 og jeg 39😅 Anonymkode: ea8ca...449 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 4 timer siden #52 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Når sluttet dere å gi bursdagsgave til egne barn? Anonymkode: 403ad...289 Aldri. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #53 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Når sluttet dere å gi bursdagsgave til egne barn? Anonymkode: 403ad...289 Slutter man å gi bursdagsgave til egne barn? Det har jeg aldri hørt om. Anonymkode: 40a86...1b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #54 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Når sluttet dere å gi bursdagsgave til egne barn? Anonymkode: 403ad...289 Slutter man med det? Anonymkode: a1e0c...a50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 4 timer siden #55 Del Skrevet 4 timer siden Aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #56 Del Skrevet 4 timer siden Jeg kommer aldri til å slutte 😊 Anonymkode: 5a611...601 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #57 Del Skrevet 4 timer siden Jeg får fortsatt, er i 40-årene. Fikk også fra besteforeldre på begge sider til de gikk bort, men de siste årene var det penger i konvolutt (som jeg egentlig ikke trengte), men symbolverdien var jo veldig fin. Jeg har fortsatt kortene. Anonymkode: 9847d...f20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #58 Del Skrevet 4 timer siden Det kommer jeg aldri til å slutte med. Jeg er straks 40, og får enda gave fra mamma og pappa ❤️ Anonymkode: a6af9...910 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #59 Del Skrevet 4 timer siden Det har jeg aldri tenkt å slutte med. Anonymkode: 929c4...d4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #60 Del Skrevet 2 timer siden Aldri. Jeg får fortsatt bursdagsgave av mine foreldre og jeg er 45 år. Anonymkode: 0b19b...3fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå