AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Når sluttet dere å gi bursdagsgave til egne barn? Anonymkode: 403ad...289 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaChristina Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Er det en greie? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me0987 Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Man slutter vel aldri å gi bursdagsgaver til egne barn?! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kungfupanda Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Aldri, det skal jeg fortsette med til jeg dør 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden ehhh aldri. og får selvsagt fortsatt fra mine og gir til mine foreldre. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Min mor sluttet da hun fikk barnebarn, hun gir kun til barnebarn også får hun gave fra oss på vegne av barnebarna som hun gir til. Anonymkode: 768ea...74c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Min mor sluttet da hun fikk barnebarn, hun gir kun til barnebarn også får hun gave fra oss på vegne av barnebarna som hun gir til. Anonymkode: 768ea...74c Hun har 4 barnebarn. Anonymkode: 768ea...74c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Det slutter jeg aldri med. Mine eldste er i tjueåra nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Når sluttet dere å gi bursdagsgave til egne barn? Anonymkode: 403ad...289 Har ikke sluttet, og har ikke tenkt å slutte. Bursdager er viktige i vår familie. Barna er nå 16-23 år gamle og kommer til å få gaver av oss foreldre på sin bursdag så lenge vi lever. Selv får jeg fortsatt bursdagsgave av min mor. Hun er 80 og jeg er midt i 50-årene. Anonymkode: 4f8b5...f0e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Er 33 og får fortsatt gave, både fra mor og svigers. kommer ikke til å slutte å gi gave til mine egne barn heller. Samboer er 37 og får også bursdagsgave fra min mor og svigers. Anonymkode: e6a11...13d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Har da aldri tenkt til å slutte med det. Anonymkode: c6be7...bf7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden Man slutter da ikke med det!? Anonymkode: 0e34a...0cf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden Mamma ga alltid gave til meg og til min mann. Hun var i tillegg bestemor til 14 og oldemor til 3, så kommer til å Gi barna mine gave så lenge jeg bare kan❤️ Anonymkode: d296e...002 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goodtimes Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden Så lenge jeg lever, så blir det bursdagsgaver til barna. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden Kommer aldri til å slutte med det. Anonymkode: 5efbe...e9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden Er 33 og ser ikke for meg at mamma og pappa slutter med gave til meg før dagen de er borte. Svigers gir ikke til samboeren min, og det synes jeg er rart. Han får gave av mamma og pappa, men ikke fra sine egne. Men jeg får av de fordi han får av mine. Spesielt. Anonymkode: 375c7...d83 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden Kommer til å gi de gaver så lenge jeg lever. Jeg gir gaver til de fordi jeg syns det er koselig, og det fint å gi de noe de har lyst på, og se gleden i øynene deres. Etterhvert når de er eldre og bor for seg selv, så vil jeg tro ar gaver er noe de vil sette pris på, i en etableringsfase. Jeg kjøper fortsatt gave til mammaen min. Gjerne ting hun ønsker, men ikke har lyst å bruke penger på. Trenger ikke være noe dyrt. Får fortsatt bursdagsgave av henne. Anonymkode: 32cc7...60e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden Håper å slutte med det etter hvert. Liker ikke dette med gaver. Holder ikke på med julegaver eller noen andre gaver en til mitt ene barn. Nå er det barnet voksen. Etter hvert så bør det fases ut også Anonymkode: 38970...f19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden Viste ikke at man slutter å gi gave til sine egne barn? Her får vi også rause gaver fra min mormor og bestefar hvert år, de gir også til 6 andre barnebarn og 9 oldebarn 😅 Anonymkode: 890fc...9bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjellglad Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden Aldri. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå