AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:02 #21 Del Skrevet torsdag kl 14:02 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Eller følg med i tiden.... Snapscoren sier TS mye. Anonymkode: a752f...4b7 Ja, det sier henne at hun ikke stoler på denne mannen, og bør gå videre. Kanskje finne seg en som ikke har internett. Anonymkode: cf4fd...a59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:03 #22 Del Skrevet torsdag kl 14:03 Nettinettet skrev (4 timer siden): Dette er en av grunnene til at jeg er så mot det å bli kjent med noen via sosiale medier og ikke i virkeligheten. Det er lett å sitte å drømme seg vekk via mobilen. Og man blir paranoid og følger med på den j.... telefonen hele tiden. Mitt tisp: dropp sosiale medier, avtal date i virkeligheten. Det finnes knapt ord som kan beskrive hvor mye livskvaliteten min økte da jeg droppet sosiale medier. Det var nærmest en borg again-opplevelse. Anbefales på det varmeste. Jeg holder kontakt med folk via WhatsApp og sjekke snap/instagram kanskje en gang i uka. Anonymkode: 79e63...88d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:08 #23 Del Skrevet torsdag kl 14:08 Han bruker sikkert snap på jobben.... (Kødda) Anonymkode: 9b2ce...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:55 #24 Del Skrevet torsdag kl 16:55 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, det sier henne at hun ikke stoler på denne mannen, og bør gå videre. Kanskje finne seg en som ikke har internett. Anonymkode: cf4fd...a59 Hun fikk ikke valget Han kuttet henne ut. Det så hun jo på snap. Han sluttet snappe med hun. Han fant noen mer interessante. Hadde hun ikke sett det, så hadde hun kanskje naivt gått å tenkt han "var opptatt med noe annet" det slapp hun. Hun fikk det svart på hvitt at han ikke lenger var keen. Anonymkode: a752f...4b7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:38 #25 Del Skrevet torsdag kl 17:38 At du engang vurderer å gi han "the benefit of the doubt" og å sende en melding, sier veldig mye om hvor du er i din tilknytning, for det der er veldig ulogisk og usunn tankegang, for du holder fast på et potensiale (som du har skapt deg i hodet) i stedet for å akseptere realiteten. Det gagner seg ikke i datinglivet nå til dags. Han er definitivt ikke seriøs. Det er en sikkerhet. Hvis jeg skal spekulere, vil jeg ikke bli overrasket om han er en gift mann som søker oppmerksomhet og validering over nett fra flere, men kaster inn håndkleet når det blir snakk om å møtes. Du sier at dere snakket bilder og videoer, var noe av dem av flørtende/sensuell/seksuell art? Eller kun hverdagslig og bli kjent-type media? Anonymkode: 83f27...dc3 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:45 #26 Del Skrevet torsdag kl 18:45 AnonymBruker skrev (1 time siden): At du engang vurderer å gi han "the benefit of the doubt" og å sende en melding, sier veldig mye om hvor du er i din tilknytning, for det der er veldig ulogisk og usunn tankegang, for du holder fast på et potensiale (som du har skapt deg i hodet) i stedet for å akseptere realiteten. Det gagner seg ikke i datinglivet nå til dags. Han er definitivt ikke seriøs. Det er en sikkerhet. Hvis jeg skal spekulere, vil jeg ikke bli overrasket om han er en gift mann som søker oppmerksomhet og validering over nett fra flere, men kaster inn håndkleet når det blir snakk om å møtes. Du sier at dere snakket bilder og videoer, var noe av dem av flørtende/sensuell/seksuell art? Eller kun hverdagslig og bli kjent-type media? Anonymkode: 83f27...dc3 Jeg støtter denne teorien fullt ut. Det er dessverre slik at noen gifte menn har glede i å booste selvtilliten på snap. De er emosjonelt utro, men går ikke så langt som at de tørr å møtes fysisk. Var han gira på å snakke om sex og drøye ting, ville han ha søte bilder av deg? Anonymkode: 2839d...173 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:54 #27 Del Skrevet torsdag kl 18:54 Nettinettet skrev (9 timer siden): Dette er en av grunnene til at jeg er så mot det å bli kjent med noen via sosiale medier og ikke i virkeligheten. Det er lett å sitte å drømme seg vekk via mobilen. Og man blir paranoid og følger med på den j.... telefonen hele tiden. Mitt tisp: dropp sosiale medier, avtal date i virkeligheten. I «gamle dager» måtte vi bare avtale å treffes, og se om det ble noe av det hele, uten mulighet for å analysere og følge med på om den andre kanskje kommuniserte med andre samtidig. Ikke rart folk blir litt sprø nå og behovet for å ha kontroll over enhver situasjon/relasjon i livet øker. Anonymkode: 5133f...9d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:11 #28 Del Skrevet torsdag kl 19:11 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): I «gamle dager» måtte vi bare avtale å treffes, og se om det ble noe av det hele, uten mulighet for å analysere og følge med på om den andre kanskje kommuniserte med andre samtidig. Ikke rart folk blir litt sprø nå og behovet for å ha kontroll over enhver situasjon/relasjon i livet øker. Anonymkode: 5133f...9d3 Men det er mange farer der ute, så jeg skjønner behovet for kontroll. Bøe skikkelig redd av hva jeg lese av hvilke erfaringer noen damer hadde av ons'ene sine. Det var direkte vold og overgrep. Så nå vet jeg at jeg aldri skal ha ons. Anonymkode: b7bc2...d55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:45 #29 Del Skrevet torsdag kl 19:45 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Men det er mange farer der ute, så jeg skjønner behovet for kontroll. Bøe skikkelig redd av hva jeg lese av hvilke erfaringer noen damer hadde av ons'ene sine. Det var direkte vold og overgrep. Så nå vet jeg at jeg aldri skal ha ons. Anonymkode: b7bc2...d55 Tja, man klarer vel i liten grad å unngå regelrette farer ved å følge noen på some eller føle med på snapscoren deres. Skjønner selvsagt behov for å unngå farer, men for meg virker det mer som kontrollbehovet går på at man tror man kan skånes for emosjonelt ubehag, mens det sannsynligvis bare bidrar sterkere til ubehag i det lange løp å analysere alt ihjel. Anonymkode: 5133f...9d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:56 #30 Del Skrevet torsdag kl 19:56 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): I «gamle dager» måtte vi bare avtale å treffes, og se om det ble noe av det hele, uten mulighet for å analysere og følge med på om den andre kanskje kommuniserte med andre samtidig. Ikke rart folk blir litt sprø nå og behovet for å ha kontroll over enhver situasjon/relasjon i livet øker. Anonymkode: 5133f...9d3 Skal man fly rundt å treffe en haug man har chattet kort med da? Waste of time. Har bare møtt menn det virkelig er verdt å møte, og de skal jammen meg jobbe for det først. Det er også lov for menn å ombestemme seg, helt uten at de er useriøse av den grunn. At fyren mista lysten på mer av TS, er lov. Det er jo nettopp derfor de snappet. For å se om det var verdt å treffes. Anonymkode: a752f...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:19 #31 Del Skrevet torsdag kl 20:19 Ts her. Jeg vet han ikke er gift, så den teorien er gal. (Felles venner, så selv om jeg ikke kjenner han, vet jeg han ikke er gift) Er nok sikkert at han ombestemte seg, men skjønner ikke at det ikke bare går ann å si det da.. 🤦 Han har kun fått bilder av ansiktet mitt, og samtalene var ikke seksuelle. Det gjør jeg ikke uten å kjenne en person litt, og ha møtt han live. 🙂 Jeg er normalt sett en som ønsker å føle at jeg kjenner de litt før jeg treffer fordi det ikke er noe for meg å møte noen nærmest totalt ukjente. Og denne gangen når jeg skulle gå mot min egen normal, så blir jeg bare ghostet i stedet😂 Jaja.. Anonymkode: f7cab...e23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:28 #32 Del Skrevet torsdag kl 20:28 Jeg sender og mottar snaps noen ganger hver dag. Jeg snaper dama 1-2 ganger pr mnd. Man skal ikke legge så mye betydning i snap og snap score. Min snap score forteller ingen verdens ting om hvem jeg liker eller ikke liker. Nå har jeg aldri sjekket min snap score og sjekker i hvert fall ikke andre sin. Anonymkode: 6ca33...342 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet torsdag kl 21:16 #33 Del Skrevet torsdag kl 21:16 AnonymBruker skrev (2 timer siden): I «gamle dager» måtte vi bare avtale å treffes, og se om det ble noe av det hele, uten mulighet for å analysere og følge med på om den andre kanskje kommuniserte med andre samtidig. Ikke rart folk blir litt sprø nå og behovet for å ha kontroll over enhver situasjon/relasjon i livet øker. Anonymkode: 5133f...9d3 Det er også det aspektet at mange kanskje ikke representerer seg selv på beste måte på sosiale medier og dermed renner daten ut i sanden ved at man deler info eller finner profilen. Hadde jeg sett mannen min sin facebook profil før vi ble kjent, at han hadde sendt meg en melding via den feks, så hadde jeg nok takket høflig nei. Det er realiteten. Heldigvis ble vi introdusert til hverandre av noen som kjenner oss. Og det ønsker jeg for alle andre også. Derfor jobben jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:17 #34 Del Skrevet torsdag kl 21:17 Jeg måtte sjekke min score mot noen utvalgte venner. Jeg har omtrent samme score som pensjonister (jeg er 40+). Jeg er åpenbart ikke en man snapper mye med. Anonymkode: a279c...dec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:52 #35 Del Skrevet torsdag kl 22:52 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han kuttet henne ut. Det så hun jo på snap. Han sluttet snappe med hun. Anonymkode: a752f...4b7 Vi er ikke alle 14 år. Anonymkode: cf4fd...a59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:55 #36 Del Skrevet torsdag kl 22:55 Det er ganske sykt å følge med på snapscore. Hadde en jeg datet nevnt noe om at han hadde sett snapscoren min steg og lurte på hvorfor så hadde jeg takket pent for meg selv å gått. Får skikkelig fremtidig kontrollfreak-vibes😅 Anonymkode: 325ac...639 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:58 #37 Del Skrevet torsdag kl 22:58 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ganske sykt å følge med på snapscore. Hadde en jeg datet nevnt noe om at han hadde sett snapscoren min steg og lurte på hvorfor så hadde jeg takket pent for meg selv å gått. Får skikkelig fremtidig kontrollfreak-vibes😅 Anonymkode: 325ac...639 Sånn sett kan jo sosiale medier også fungere til å luke ut psychoene. Ser ofte her på kvinneguiden folk som forventer at partneren ikke skal ha folk av motsatt kjønn i SoMe. Samtidig lurer jeg på om sånne finnes, for har aldri sett noen som bare har venner av samme kjønn i det virkelige liv. Anonymkode: cf4fd...a59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:07 #38 Del Skrevet torsdag kl 23:07 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Sånn sett kan jo sosiale medier også fungere til å luke ut psychoene. Ser ofte her på kvinneguiden folk som forventer at partneren ikke skal ha folk av motsatt kjønn i SoMe. Samtidig lurer jeg på om sånne finnes, for har aldri sett noen som bare har venner av samme kjønn i det virkelige liv. Anonymkode: cf4fd...a59 Det er så sinnsykt det 😅 folk som er så ekstremt usikre bør heller jobbe med seg selv enn å være i ett forhold 😅 Anonymkode: 325ac...639 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:11 #39 Del Skrevet torsdag kl 23:11 Hvem pokker bryr seg? Om det er der datingen eller forholdet går på grunn så har man større problemer. Anonymkode: d1b23...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:26 #40 Del Skrevet torsdag kl 23:26 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg matchet med en på tinder forrige uke, der vi kjapt gikk over på snapp. Vi snappet masse frem og tilbake, både bilder og videoer om alt mulig. Han var veldig åpen på snapp, snakket om fremtidsdrømmer, personlighet osv, og var veldig koselig. Vi snappet mye den uka, og så ble det plutselig stille fra han mot helga. Han har svart helt kort på noen snapp jeg har sendt etter det, men jeg sluttet å sende så mye siden jeg så det ble et skifte der, denne uka har jeg ikke sendt en eneste snapp. Han har sagt selv at han ikke bruker snapp mye, og det ser jeg på scoren hans også, han har lite score. Jeg sjekket i helga, og starten av uka og da gikk den ikke oppover i det hele tatt. Men så på tirsdag gikk den plutselig opp 700 poeng. (Han har bare en score på 10000, så det er jo opp 7% på en dag..) Er ikke det mye poeng på et døgn? Vi er ikke så gamle, men vi studerer ikke noen av oss, han jobber på en "gubbeplass", så han har ikke kolleger han snapper med. (Har han sagt i alle fall) Hvor mye snapping skal til for å øke 700 poeng fra en dag til neste? Det bør jo ikke lagge så mye at det er score for flere dager som er oppdatert i en bolk? Det oppdateres da minimum en gang i døgnet? Har innsett at det nok ikke blir noe med han her, men sitter med en litt sånn klein følelse på at han nå er like åpen med ei ny, og at jeg bare var tidsfordriv.. Hvorfor dele alt mellom himmel og jord om du ikke engang er interessert i å treffes liksom? Jeg har spurt han både om vi skulle treffes og ta en kaffe, eller treffes for en tur i marka, og det var han positiv til, men fant aldri en tid som passet.. Anonymkode: f7cab...e23 Snapchat oppdaterer score for deg selv umiddelbart, men andres score blir gjerne synlig etter et par dager. Så de 700 poengene kan like gjerne være fra samtalene med deg, plassert inn gjennom en samlet bolk. Er tilnærmet umulig å øke 700 poeng på 1 dag i kommunikasjon med bare en annen person. Da snakker vi sending av 21 snapper og mottak av 21 snapper hver time, i 16 timer. Anonymkode: d92d7...4e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå