Gå til innhold

Snapscore opp 700 når han ikke har snappet med deg. Innspill?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helt genuint, har ALDRI fått en god relasjon ut av snap. Alle forhold jeg begynner på snap fader ut i noe useriøst. Har kun forhold fra ekte møter og ekte SMS! Norge er eneste landet i verden som bruker snap aktivt - fordi det er latskap -kommunikasjon, lavterskel, der man slipper å gjøre mye. Å sende bilder av dagen sin uten tekst, er ikke flørt…og betyr null! 

Glem snap og kom deg ned på jorda, enten du er 20 eller 30! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Vi er ikke alle 14 år.

Anonymkode: cf4fd...a59

Nei,noen av oss er godt voksne. Likevel ikke utdatert.

Anonymkode: a752f...4b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tomatplanten skrev (9 timer siden):

Helt genuint, har ALDRI fått en god relasjon ut av snap. Alle forhold jeg begynner på snap fader ut i noe useriøst. Har kun forhold fra ekte møter og ekte SMS! Norge er eneste landet i verden som bruker snap aktivt - fordi det er latskap -kommunikasjon, lavterskel, der man slipper å gjøre mye. Å sende bilder av dagen sin uten tekst, er ikke flørt…og betyr null! 

Glem snap og kom deg ned på jorda, enten du er 20 eller 30! 

De fleste av oss skriver jo i chatten....

Snap har ganske bra chatfunksjon. 

Anonymkode: a752f...4b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øker ikke snapscoren bare med å motta snaps også? 

Jeg sender nesten ikke snap, men har likevel høy score fordi jeg er medlem i en gruppe der det renner inn snap fra de som er medlemmer i gruppa. 

Og kanskje øker snapscoren mye hvis han ser lange videoer fra influensere o.l.? For min del har jeg sett tusenvis av videoer av folk som blir knekt opp på en kiropraktorbenk.... 😜 Og det har nok dratt opp min score.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser mange blir helt på tuppa og skriver om kontrollfreak og lignende.

Men, jeg forstår jo hvor TS kommer fra. Hun var/er i utgangspunktet interessert i denne fyren, og håpet at det kunne bli noe. Så blir det plutselig stille, uten at hun får noen tilbakemeldinger på om at han vil gå videre med noen andre, eller lignende. Han kunne fint ha gitt henne en beskjed, om det er sånn at han ikke lenger er interessert.

En venninne av meg var en gang sammen med en kar som hun ble usikker på. Han begynte å komme med unnskyldninger for at han ikke kunne møte henne, han skulle i bryllup i utlandet, han var utrolig opptatt med jobben, og annet. I starten trodde hun jo på dette, og gikk og ventet på ham. Så ble hun stadig mer mistenksom, og begynte å sjekke litt. Så at han var aktiv både her og der, og det på tider da han hadde sagt at han var opptatt med noe helt annet.

Det at hun undersøkte, gjorde at hun forsto tegninga langt raskere enn om hun bare blåøyd hadde gått der og ventet på en fyr som helt tydelig holdt på med andre. Enden på visa var at hun tok det opp med ham, og da valgte han den feige utveien og ghostet henne.

Får bare være fornøyd med å bli kvitt slike feige folk. Det gjelder også for TS, bare glem fyren.

Anonymkode: 11fd1...231

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ts. Jeg synes ikke det er noe rart at du reagerer med hans høye snapscore og samtidig ingen snapping med deg. Jeg synes du skal spørre om han har lyst å møte deg jeg. Er du interessert så spør han ut på kaffe eller noe. Den eneste måten å få slutt på denne ghoste, fade kulturen som pågår nå er jo at folk slutter med det…og det gjør du ved å be han ut 

Anonymkode: 2839d...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hei ts. Jeg synes ikke det er noe rart at du reagerer med hans høye snapscore og samtidig ingen snapping med deg. Jeg synes du skal spørre om han har lyst å møte deg jeg. Er du interessert så spør han ut på kaffe eller noe. Den eneste måten å få slutt på denne ghoste, fade kulturen som pågår nå er jo at folk slutter med det…og det gjør du ved å be han ut 

Jeg har allerede spurt han to ganger, og begge gangene sa han at han hadde lyst, men han kunne ingen av alternativene jeg kom med. Og så ble det stille. Så føler det er på hans banehalvdel nå. 

Og til dere som mener jeg er kontrollfreak og psyko og et levende rødt flagg.  Nei, jeg er faktisk veldig lite kontrollerende, har aldri før sjekket hverken min egen eller andres snappscore, var her inne jeg las om det, så gikk inn og sjekket for å se om det var aktivitet i snappen hans siden han ikke svarte meg.  Som person stoler jeg på folk, og går ikke rundt og mistror noen eller er sjalu, det selv om en eks faktisk var utro mot meg. Men ønsket å vite om det var en forklaring på hvorfor det aldri kom svar. Men ser jo absolutt ut som det var det svaret/ forklaringen jeg ikke ønsket😔

Og ja, selvsagt helt sikkert patetisk å være villig til å gi noen en sjanse etter å ha vært totalt stille en uke uten beskjed. Men om alle bare skal gi opp på grunn av litt hikke i starten uten å vite hva hikken besto i, da er det lite raushet og pågangsmot føler jeg. Jeg kan ha forståelse for at noen kan bli litt skremt og trekke seg tilbake f.eks og så ta kontakt når de har fått pulsen ned, men det ser jo ikke ut som det er tilfellet her da. 

Anonymkode: f7cab...e23

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har allerede spurt han to ganger, og begge gangene sa han at han hadde lyst, men han kunne ingen av alternativene jeg kom med. Og så ble det stille. Så føler det er på hans banehalvdel nå. 

Og til dere som mener jeg er kontrollfreak og psyko og et levende rødt flagg.  Nei, jeg er faktisk veldig lite kontrollerende, har aldri før sjekket hverken min egen eller andres snappscore, var her inne jeg las om det, så gikk inn og sjekket for å se om det var aktivitet i snappen hans siden han ikke svarte meg.  Som person stoler jeg på folk, og går ikke rundt og mistror noen eller er sjalu, det selv om en eks faktisk var utro mot meg. Men ønsket å vite om det var en forklaring på hvorfor det aldri kom svar. Men ser jo absolutt ut som det var det svaret/ forklaringen jeg ikke ønsket😔

Og ja, selvsagt helt sikkert patetisk å være villig til å gi noen en sjanse etter å ha vært totalt stille en uke uten beskjed. Men om alle bare skal gi opp på grunn av litt hikke i starten uten å vite hva hikken besto i, da er det lite raushet og pågangsmot føler jeg. Jeg kan ha forståelse for at noen kan bli litt skremt og trekke seg tilbake f.eks og så ta kontakt når de har fått pulsen ned, men det ser jo ikke ut som det er tilfellet her da. 

Anonymkode: f7cab...e23

Da har han svart deg tenker jeg. Han virker ikke interessert dessverre. Og jeg synes han kan være ærlig på det og ikke bare fade seg ut. Du har oppført deg modig og skikkelig i motsetning til han. Det er vondt å bli ghosta, men gjør deg selv den tjenesten å ikke fall for han hvis han begynner sporadisk å flørte med deg igjen. Jeg ville rett og slett bare sletta han jeg. Dere er jo ikke gode venner eller noe fra før. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...