Gå til innhold

Snapscore opp 700 når han ikke har snappet med deg. Innspill?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg matchet med en på tinder forrige uke, der vi kjapt gikk over på snapp. Vi snappet masse frem og tilbake, både bilder og videoer om alt mulig. Han var veldig åpen på snapp, snakket om fremtidsdrømmer, personlighet osv, og var veldig koselig. Vi snappet mye den uka, og så ble det plutselig stille fra han mot helga. Han har svart helt kort på noen snapp jeg har sendt etter det, men jeg sluttet å sende så mye siden jeg så det ble et skifte der, denne uka har jeg ikke sendt en eneste snapp. 

Han har sagt selv at han ikke bruker snapp mye, og det ser jeg på scoren hans også, han har lite score. Jeg sjekket i helga, og starten av uka og da gikk den ikke oppover i det hele tatt. Men så på tirsdag gikk den plutselig opp 700 poeng. (Han har bare en score på 10000, så det er jo opp 7% på en dag..) Er ikke det mye poeng på et døgn? Vi er ikke så gamle, men vi studerer ikke noen av oss, han jobber på en "gubbeplass", så han har ikke kolleger han snapper med. (Har han sagt i alle fall) 

Hvor mye snapping skal til for å øke 700 poeng fra en dag til neste? Det bør jo ikke lagge så mye at det er score for flere dager som er oppdatert i en bolk? Det oppdateres da minimum en gang i døgnet? 

Har innsett at det nok ikke blir noe med han her, men sitter med en litt sånn klein følelse på at han nå er like åpen med ei ny, og at jeg bare var tidsfordriv.. Hvorfor dele alt mellom himmel og jord om du ikke engang er interessert i å treffes liksom? Jeg har spurt han både om vi skulle treffes og ta en kaffe, eller treffes for en tur i marka, og det var han positiv til, men fant aldri en tid som passet.. 

Anonymkode: f7cab...e23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor bryr du deg om snap score? Finnes viktigere ting.. hvis han ikke er noe å satse på, så la være..

Anonymkode: 8ce2a...bf1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg matchet med en på tinder forrige uke, der vi kjapt gikk over på snapp. Vi snappet masse frem og tilbake, både bilder og videoer om alt mulig. Han var veldig åpen på snapp, snakket om fremtidsdrømmer, personlighet osv, og var veldig koselig. Vi snappet mye den uka, og så ble det plutselig stille fra han mot helga. Han har svart helt kort på noen snapp jeg har sendt etter det, men jeg sluttet å sende så mye siden jeg så det ble et skifte der, denne uka har jeg ikke sendt en eneste snapp. 

Han har sagt selv at han ikke bruker snapp mye, og det ser jeg på scoren hans også, han har lite score. Jeg sjekket i helga, og starten av uka og da gikk den ikke oppover i det hele tatt. Men så på tirsdag gikk den plutselig opp 700 poeng. (Han har bare en score på 10000, så det er jo opp 7% på en dag..) Er ikke det mye poeng på et døgn? Vi er ikke så gamle, men vi studerer ikke noen av oss, han jobber på en "gubbeplass", så han har ikke kolleger han snapper med. (Har han sagt i alle fall) 

Hvor mye snapping skal til for å øke 700 poeng fra en dag til neste? Det bør jo ikke lagge så mye at det er score for flere dager som er oppdatert i en bolk? Det oppdateres da minimum en gang i døgnet? 

Har innsett at det nok ikke blir noe med han her, men sitter med en litt sånn klein følelse på at han nå er like åpen med ei ny, og at jeg bare var tidsfordriv.. Hvorfor dele alt mellom himmel og jord om du ikke engang er interessert i å treffes liksom? Jeg har spurt han både om vi skulle treffes og ta en kaffe, eller treffes for en tur i marka, og det var han positiv til, men fant aldri en tid som passet.. 

Om han ikke vil treffes så er han ikke genuin...Da bruker han deg som en sovepute som det heter....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor bryr du deg om snap score? Finnes viktigere ting.. hvis han ikke er noe å satse på, så la være..

Anonymkode: 8ce2a...bf1

Fordi jeg gjerne VILLE at det skulle bli noe mer mellom oss, og ut fra hva han har fortalt, tror jeg vi kunne passe godt sammen. Så jeg hadde så lyst å treffe han for å kunne utforske videre.. Og jeg sjekket snapscore for å se om grunnen til at han ikke svarte eller sende til meg, var at han ikke var på snapp i det hele tatt, eller om han var aktiv likevel. Og de første 3-4 dagene var det jo ingen økning i score, og så plutselig opp 700 døgnet etterpå.. Vet liksom ikke om jeg skal la han få the benefit of doubth, og sende ei siste melding, eller om det er helt tydelig at det er dødfødt, og at han snapper med ei ny ei.. Han hadde gode grunner til at det ikke passet, men han har jo heller ikke foreslått annet tidspunkt. (Men det er jo kun ei uke siden første gang jeg foreslo å treffes. Han sier han er sjenert, så det kan jo også spille inn) 

Tragisk, ja jeg vet. Men er år mellom hver gang jeg får godfølelsen på noen, så har ikke lyst å bare gi opp heller..😟

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fordi jeg gjerne VILLE at det skulle bli noe mer mellom oss, og ut fra hva han har fortalt, tror jeg vi kunne passe godt sammen. Så jeg hadde så lyst å treffe han for å kunne utforske videre.. Og jeg sjekket snapscore for å se om grunnen til at han ikke svarte eller sende til meg, var at han ikke var på snapp i det hele tatt, eller om han var aktiv likevel. Og de første 3-4 dagene var det jo ingen økning i score, og så plutselig opp 700 døgnet etterpå.. Vet liksom ikke om jeg skal la han få the benefit of doubth, og sende ei siste melding, eller om det er helt tydelig at det er dødfødt, og at han snapper med ei ny ei.. Han hadde gode grunner til at det ikke passet, men han har jo heller ikke foreslått annet tidspunkt. (Men det er jo kun ei uke siden første gang jeg foreslo å treffes. Han sier han er sjenert, så det kan jo også spille inn) 

Tragisk, ja jeg vet. Men er år mellom hver gang jeg får godfølelsen på noen, så har ikke lyst å bare gi opp heller..😟

Dette er en av grunnene til at jeg er så mot det å bli kjent med noen via sosiale medier og ikke i virkeligheten. Det er lett å sitte å drømme seg vekk via mobilen.  Og man blir paranoid og følger med på den j.... telefonen hele tiden. 

Mitt tisp: dropp sosiale medier, avtal date i virkeligheten. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettinettet skrev (40 minutter siden):

Dette er en av grunnene til at jeg er så mot det å bli kjent med noen via sosiale medier og ikke i virkeligheten. Det er lett å sitte å drømme seg vekk via mobilen.  Og man blir paranoid og følger med på den j.... telefonen hele tiden. 

Mitt tisp: dropp sosiale medier, avtal date i virkeligheten. 

Det har jeg jo prøvd da. 😅Og han var veldig på å treffes, men de dagene som passet for meg passet ikke for han. Og nå har jeg ikke hørt annet enn et veldig kort svar her og der i helga, og ingenting denne uka. Han åpner snapp men svarer ikke.  Og når det ikke har vært liv på snapp hele helga, og så er plutselig hopp i poengene, så begynner jeg å lure. 

Og det som er så irriterende, er jo at jeg hadde lyst å treffe han tidlig for å se om det var noe å bygge videre på.. 🤷 Men men, begge må jo ønsker det da, men han var så positiv forrige uke, og nå helt borte..

Hadde jeg klart å treffe noen irl hadde jeg gladelig kastet alle apper på søpla, misliker sterkt slik dating foregår, alt er så overfladisk og hjerterått.. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det har jeg jo prøvd da. 😅Og han var veldig på å treffes, men de dagene som passet for meg passet ikke for han. Og nå har jeg ikke hørt annet enn et veldig kort svar her og der i helga, og ingenting denne uka. Han åpner snapp men svarer ikke.  Og når det ikke har vært liv på snapp hele helga, og så er plutselig hopp i poengene, så begynner jeg å lure. 

Og det som er så irriterende, er jo at jeg hadde lyst å treffe han tidlig for å se om det var noe å bygge videre på.. 🤷 Men men, begge må jo ønsker det da, men han var så positiv forrige uke, og nå helt borte..

Hadde jeg klart å treffe noen irl hadde jeg gladelig kastet alle apper på søpla, misliker sterkt slik dating foregår, alt er så overfladisk og hjerterått.. 

Har man begynt å chatte på disse stedene er det kjørt. Så til nesten gang dropp å adde noen på snap og avtal date med en gang. 

Og hiv deg inn på www.dateportalen.no eller www.matchme.no der blir du satt opp på date via matchingsystemer og av profesjonelle matchmakere og slipper alt det greiene i mellom. Dateportalen tror jeg har date i virkeligheten med en gang, hos MatchMe blir du satt opp på en digital introduksjon og møter matchen din i videomøte først.  MatchMe har også event som heter intro i pysj hver helg hvor du blir matchet og som er helt gratis alltid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vel en så hinsides snapscore på sin forrige konto at han måtte ordne ny evt har to kontoer.

Smells like a fuckboy

Anonymkode: 1731b...706

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innspill?

At «snap score» ikke forteller meg noe som helst. Aner ikke hva min «snap score» er og i hvert fall ikke hva dama sin er.

Et annet innspill er at noen burde ha seg en pause fra sosiale medier. Å stalke andre sin «snap score», hvem de følger på Instagram osv er et gigantisk 🚩🚩🚩

Anonymkode: 6ca33...342

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt matt... både jeg og mannen bruker snap. Tror jeg ikke har sett på scoren en eneste gang. Hva skal den egentlig fortelle meg? 

Anonymkode: 690fa...8c5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg blir litt matt... både jeg og mannen bruker snap. Tror jeg ikke har sett på scoren en eneste gang. Hva skal den egentlig fortelle meg? 

Samme her. Kan gå flere uker uten år jeg er aktiv på snap. Så kan jeg plutselig ha en dag hvor jeg mottar og sender masse bilder og videoer av barna våre til søsteren min, kan ringe henne og skravle lenge. Hadde han jeg datet tatt opp med meg hvorfor min snapscore har økt uten at jeg har snappet han, så hadde jeg dumpet han og blokkert han 🤣🤣

Anonymkode: bc7e5...cc8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innspill: Bli voksen og slutt å sjekke slike ting som "snapscore". 

Anonymkode: cf4fd...a59

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere snappa, ble kjent, han mista interessen.

Nå snapper han mye med en ny.

Og det har han lov til. Å bli mer keen på noen andre.

Anonymkode: a752f...4b7

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Innspill: Bli voksen og slutt å sjekke slike ting som "snapscore". 

Anonymkode: cf4fd...a59

Eller følg med i tiden....

Snapscoren sier TS mye. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Samme her. Kan gå flere uker uten år jeg er aktiv på snap. Så kan jeg plutselig ha en dag hvor jeg mottar og sender masse bilder og videoer av barna våre til søsteren min, kan ringe henne og skravle lenge. Hadde han jeg datet tatt opp med meg hvorfor min snapscore har økt uten at jeg har snappet han, så hadde jeg dumpet han og blokkert han 🤣🤣

Anonymkode: bc7e5...cc8

Ikke sant, ville reagert kraftig om mannen kom hjem og spurte hvem jeg hadde hatt kontakt med i dag, i og med at score er opp. 

Ville faktisk blitt forbanna. Og det gjelder selv om jeg i dag enkelt kan svare at eldre foreldre er på en fin fottur, og har tatt litt av med bilder og chat for å dele. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Eller følg med i tiden....

Snapscoren sier TS mye. 

Hva forteller det deg at snapscoren min gikk veldig brått opp i helgen, etter å ha vært stille hele uka? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hva forteller det deg at snapscoren min gikk veldig brått opp i helgen, etter å ha vært stille hele uka? 

At du snappet mye i helga. 

TS fikk vite at flørten slutta snappe hun, men fortsatte heftig med noen andre.

Ergo, mista interessen for TS.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye folk her som ikke forstår SoMe TS. De må du bare overse.

De hadde ikke takla datingmarkedet selv. De er utdatert, rett og slett.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mye folk her som ikke forstår SoMe TS. De må du bare overse.

De hadde ikke takla datingmarkedet selv. De er utdatert, rett og slett.

Har vært i et stabilt og godt ekteskap i mange år, og hadde gode forhold før det. 

Fordi jeg ikke tolket og tydet og antok... 

Det er jo bare sykt enkelte ting jeg leser om her inne. Og jeg forstår at mange er evig single. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...