AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Noen som kan anbefale en som kan hjelpe meg å nøste opp i ting som: Lav magesyre,lekktarm,svie/brenning i hele magen,kvalme etter alle måltider og inntak av vitaminer,ibs,slapphet,do-løping rett etter hver gang jeg har spist noe.Jeg mistenker også Candida-overgrowt og kanskje parasitter.😵💫 Jeg sliter også med fibromyalgi,rosacea,vitiligo,noe autoimmunt i munn,kraftig utmattelse,kraftløshet i ben og armer og generelt kroppen,og en haug med andre symptomer i kroppen. Når jeg går til almennleger føler jeg de tar tak i ting i feil ende.Jeg tenker det er lurt å få orden på mage og tarm.Jeg bare klarer det ikke på egenhånd.Blir så forvirret og sliten av å lete opp i ting selv på nett. Noen som vet hvor jeg kan få god hjelp og litt sånn steg for steg.Å ta tak i dette alene er for overveldende. Anonymkode: 45e31...5e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Jeg vet ikke om ernæringsfysiolog / lege i Bergen med ekspertise i dette, men jeg vil anbefale deg å lese litt om lektiner. Flere av dine symptomer tyder på at du bør redusere kraftig på lektiner. Gluten er et lektin, men det finnes flere også. Lektiner, som du finner i mange planter, kan klare å komme seg gjennom tarmveggen og gi lekk tarm. Da har det kommet et fremmelegeme inn i kroppen som kroppen ikke var klar for. Lektiner ligner på våre egne proteiner, og kroppen begynner å angripe egne celler også, altså auto-immune sykdommer. Ved å kutte ut lektiner så stopper du også lekkasjen inn i kroppen, og så kan kroppen få en pause og begynne å reparere seg selv. Anonymkode: 3e8d1...ebf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Endokrinolog Pål Holm høres ut som et bedre alternativ. Få legen din til å henvise deg dit. Anonymkode: 28f55...560 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg vet ikke om ernæringsfysiolog / lege i Bergen med ekspertise i dette, men jeg vil anbefale deg å lese litt om lektiner. Flere av dine symptomer tyder på at du bør redusere kraftig på lektiner. Gluten er et lektin, men det finnes flere også. Lektiner, som du finner i mange planter, kan klare å komme seg gjennom tarmveggen og gi lekk tarm. Da har det kommet et fremmelegeme inn i kroppen som kroppen ikke var klar for. Lektiner ligner på våre egne proteiner, og kroppen begynner å angripe egne celler også, altså auto-immune sykdommer. Ved å kutte ut lektiner så stopper du også lekkasjen inn i kroppen, og så kan kroppen få en pause og begynne å reparere seg selv. Anonymkode: 3e8d1...ebf Takk for tips.Det skal jeg lese om!👍🏻 Anonymkode: 45e31...5e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Endokrinolog Pål Holm høres ut som et bedre alternativ. Få legen din til å henvise deg dit. Anonymkode: 28f55...560 Tusen takk for tipset!👍🏻 Anonymkode: 45e31...5e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Endokrinolog Pål Holm høres ut som et bedre alternativ. Få legen din til å henvise deg dit. Anonymkode: 28f55...560 Må man ha henvisning fra fastlege om en skal gå til han? Er gan god på dette med fordøyelse og slik? Anonymkode: 45e31...5e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå