BlackSunshine Skrevet fredag kl 18:49 #61 Del Skrevet fredag kl 18:49 Jeg føyer meg til mange andre her; finn en måte du kan komme deg ut av dette på. Han er voldelig, noe som betyr at du bør ha en plan på din exit for å håndtere potensiell risiko. Krisesenter synes fornuftig. Livet er seriøst for kort til å kaste bort på slike relasjoner. Ta vare på deg selv! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet fredag kl 18:57 #62 Del Skrevet fredag kl 18:57 Hva er det som gjør at du tenker at du fortjener dette TS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:17 #63 Del Skrevet fredag kl 19:17 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Smiler du hver gang du føler deg lost? Og blir banket? Anonymkode: bdc18...cfb Hva er dette for ett spørsmål? Så klart gjør jeg ikke det! Anonymkode: 9b06d...e99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:30 #64 Del Skrevet fredag kl 19:30 Tusen takk til dere som har kommet med råd, delt sine historier og virkelig har ønsket å hjelpe meg. Vi havnet i en krangel igjen som gjorde at jeg valgte å dra fra han da han ble sur for ett enkelt spørsmål og jeg ble redd han skulle slå meg igjen da han gikk opp i ansiktet mitt. (i edru tilstand denne gangen). Jeg har dratt tilbake til familien min og har fortalt absolutt ALT som har skjedd. Får mye støtte her heldigvis. Ble litt mye for oss, men godt å få det ut å for forståelse. Med det får jeg ikke lov til å dra tilbake. Det finnes ingen vei tilbake for meg heller! 😊 Jeg skal fokusere på meg selv og ikke lengre syntes synd på han. Igjen, tuuuusen takk! Til dere andre som skriver «Hvorfor drar du ikke bare? Hvorfor godtar du det?» og andre unødvendige spørsmål. Det er lettere sagt enn gjort. Dere har nok ikke vært i situasjonen selv. Virker ikke slik i hvert fall. TS Anonymkode: 9b06d...e99 1 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:38 #65 Del Skrevet fredag kl 19:38 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tusen takk til dere som har kommet med råd, delt sine historier og virkelig har ønsket å hjelpe meg. Vi havnet i en krangel igjen som gjorde at jeg valgte å dra fra han da han ble sur for ett enkelt spørsmål og jeg ble redd han skulle slå meg igjen da han gikk opp i ansiktet mitt. (i edru tilstand denne gangen). Jeg har dratt tilbake til familien min og har fortalt absolutt ALT som har skjedd. Får mye støtte her heldigvis. Ble litt mye for oss, men godt å få det ut å for forståelse. Med det får jeg ikke lov til å dra tilbake. Det finnes ingen vei tilbake for meg heller! 😊 Jeg skal fokusere på meg selv og ikke lengre syntes synd på han. Igjen, tuuuusen takk! Til dere andre som skriver «Hvorfor drar du ikke bare? Hvorfor godtar du det?» og andre unødvendige spørsmål. Det er lettere sagt enn gjort. Dere har nok ikke vært i situasjonen selv. Virker ikke slik i hvert fall. TS Anonymkode: 9b06d...e99 Godt å høre at du dro, masse lykke til videre ♥️ Anonymkode: 800b2...0e5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:04 #66 Del Skrevet fredag kl 20:04 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Tusen takk til dere som har kommet med råd, delt sine historier og virkelig har ønsket å hjelpe meg. Vi havnet i en krangel igjen som gjorde at jeg valgte å dra fra han da han ble sur for ett enkelt spørsmål og jeg ble redd han skulle slå meg igjen da han gikk opp i ansiktet mitt. (i edru tilstand denne gangen). Jeg har dratt tilbake til familien min og har fortalt absolutt ALT som har skjedd. Får mye støtte her heldigvis. Ble litt mye for oss, men godt å få det ut å for forståelse. Med det får jeg ikke lov til å dra tilbake. Det finnes ingen vei tilbake for meg heller! 😊 Jeg skal fokusere på meg selv og ikke lengre syntes synd på han. Igjen, tuuuusen takk! Til dere andre som skriver «Hvorfor drar du ikke bare? Hvorfor godtar du det?» og andre unødvendige spørsmål. Det er lettere sagt enn gjort. Dere har nok ikke vært i situasjonen selv. Virker ikke slik i hvert fall. TS Anonymkode: 9b06d...e99 Jeg har tenkt mye på deg etter at du lagde tråden, og håpt så inderlig at du ikke har vært stille i passivitet, naivitet eller frykt. Tusen takk for at du oppdaterte, og at du har klart å være åpen og ta i mot støtte 🙏🏻 Nå er neste steg å bygge deg opp igjen, og etablere en ny normal. Og enda viktigere, ikke slippe han inn igjen. Faren er at han vil prøve, og du vil gi etter. Det må du kjempe i mot. Anonymkode: 6e619...5ae 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:07 #67 Del Skrevet fredag kl 20:07 AnonymBruker skrev (På 28.11.2024 den 0.32): heg har vært i ett forhold med en mann i over 2 år. Siste året har mildt sagt vært jævlig. Vi havnet i en krangel og han kvelte meg og holdt meg nede selv og jeg sa jeg ikke fikk puste. (Jeg måtte leke død til slutt) gikk noen måneder før det igjen oppsto en krangel og han tok tak i meg og slo meg (med flat hånd) han lattliggjorde meg mens jeg lå på gulvet og gråt. Dagen etter spør han om vi kranglet og jeg svarer med at han slo meg. Han svarer deretter «Du provoserte meg vel sikkert da» jeg er mildt sagt sjokkert og ukomfortabel rundt han. Ser ikke denne siden av han ofte, men når det først skjer så er det skremmende. Han har vært mer aggressiv og sint det siste året også. Er jo glad i han… Anonymkode: 9b06d...e99 Bare så lenge du er glad i han Anonymkode: 89ba2...b5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:13 #68 Del Skrevet fredag kl 20:13 Dump. Blokker på alle mulige fronter. Politianmeld han for volden han har påført deg. Hilsen tidligere «offer» for vold i nære relasjoner. Slike som han eskalerer ALLTID volden de bedriver over tid. Aldri fall for tomme unnskyldninger eller urettmessig skyldfordeling. Ingenting, jeg gjentar; INGENTING av det han gjør mot deg er din feil. Leser du hva jeg skriver til deg her? Kom deg bort og ha mennesker du stoler på rundt deg. Blokker han fra alt. Nå skal du gjennom en slags avrusningsfase fra det stockholmsyndromet han har manipulert deg inn i. Du blir lykkelig igjen, til og med lykkeligere. Og du fortjener å ha et liv uten vold. Dette var ALDRI din feil. Anonymkode: c68c5...8cf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:19 #69 Del Skrevet fredag kl 20:19 Jeg vil også si tusen takk for at du oppdaterte tråden ts. Jeg ble SÅ glad da jeg leste du har dratt til familien og fortalt om alt og får støtte hos de🥰 Jeg vil allikevel anbefale deg å søke hjelp for å bedre kunne takle etterreaksjoner som kan komme etter slike opplevelser. Det er lurt å ta tak i de og ikke bare skyve de bort, for da kan de komme kraftigere tilbake senere. Masse lykke til videre i livet 🌹 Anonymkode: 91eb5...43a 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet fredag kl 20:32 #70 Del Skrevet fredag kl 20:32 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tusen takk til dere som har kommet med råd, delt sine historier og virkelig har ønsket å hjelpe meg. Vi havnet i en krangel igjen som gjorde at jeg valgte å dra fra han da han ble sur for ett enkelt spørsmål og jeg ble redd han skulle slå meg igjen da han gikk opp i ansiktet mitt. (i edru tilstand denne gangen). Jeg har dratt tilbake til familien min og har fortalt absolutt ALT som har skjedd. Får mye støtte her heldigvis. Ble litt mye for oss, men godt å få det ut å for forståelse. Med det får jeg ikke lov til å dra tilbake. Det finnes ingen vei tilbake for meg heller! 😊 Jeg skal fokusere på meg selv og ikke lengre syntes synd på han. Igjen, tuuuusen takk! Til dere andre som skriver «Hvorfor drar du ikke bare? Hvorfor godtar du det?» og andre unødvendige spørsmål. Det er lettere sagt enn gjort. Dere har nok ikke vært i situasjonen selv. Virker ikke slik i hvert fall. TS Anonymkode: 9b06d...e99 Så bra, tommel opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:41 #71 Del Skrevet fredag kl 20:41 AnonymBruker skrev (På 28.11.2024 den 0.32): heg har vært i ett forhold med en mann i over 2 år. Siste året har mildt sagt vært jævlig. Vi havnet i en krangel og han kvelte meg og holdt meg nede selv og jeg sa jeg ikke fikk puste. (Jeg måtte leke død til slutt) gikk noen måneder før det igjen oppsto en krangel og han tok tak i meg og slo meg (med flat hånd) han lattliggjorde meg mens jeg lå på gulvet og gråt. Dagen etter spør han om vi kranglet og jeg svarer med at han slo meg. Han svarer deretter «Du provoserte meg vel sikkert da» jeg er mildt sagt sjokkert og ukomfortabel rundt han. Ser ikke denne siden av han ofte, men når det først skjer så er det skremmende. Han har vært mer aggressiv og sint det siste året også. Er jo glad i han… Anonymkode: 9b06d...e99 Du ender med å bli en del av statistikken. Drept av samboer-kjæreste før jul. Håper du kommer deg bort. Anonymkode: 5ab89...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet lørdag kl 12:22 #72 Del Skrevet lørdag kl 12:22 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Tusen takk til dere som har kommet med råd, delt sine historier og virkelig har ønsket å hjelpe meg. Vi havnet i en krangel igjen som gjorde at jeg valgte å dra fra han da han ble sur for ett enkelt spørsmål og jeg ble redd han skulle slå meg igjen da han gikk opp i ansiktet mitt. (i edru tilstand denne gangen). Jeg har dratt tilbake til familien min og har fortalt absolutt ALT som har skjedd. Får mye støtte her heldigvis. Ble litt mye for oss, men godt å få det ut å for forståelse. Med det får jeg ikke lov til å dra tilbake. Det finnes ingen vei tilbake for meg heller! 😊 Jeg skal fokusere på meg selv og ikke lengre syntes synd på han. Igjen, tuuuusen takk! Til dere andre som skriver «Hvorfor drar du ikke bare? Hvorfor godtar du det?» og andre unødvendige spørsmål. Det er lettere sagt enn gjort. Dere har nok ikke vært i situasjonen selv. Virker ikke slik i hvert fall. TS Anonymkode: 9b06d...e99 Så godt å høre! Du valgte riktig og jeg er så glad du også fortalte familien din!!! Lyke til videre❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pelici Skrevet lørdag kl 13:10 #73 Del Skrevet lørdag kl 13:10 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Tusen takk til dere som har kommet med råd, delt sine historier og virkelig har ønsket å hjelpe meg. Vi havnet i en krangel igjen som gjorde at jeg valgte å dra fra han da han ble sur for ett enkelt spørsmål og jeg ble redd han skulle slå meg igjen da han gikk opp i ansiktet mitt. (i edru tilstand denne gangen). Jeg har dratt tilbake til familien min og har fortalt absolutt ALT som har skjedd. Får mye støtte her heldigvis. Ble litt mye for oss, men godt å få det ut å for forståelse. Med det får jeg ikke lov til å dra tilbake. Det finnes ingen vei tilbake for meg heller! 😊 Jeg skal fokusere på meg selv og ikke lengre syntes synd på han. Igjen, tuuuusen takk! Til dere andre som skriver «Hvorfor drar du ikke bare? Hvorfor godtar du det?» og andre unødvendige spørsmål. Det er lettere sagt enn gjort. Dere har nok ikke vært i situasjonen selv. Virker ikke slik i hvert fall. TS Anonymkode: 9b06d...e99 Sterkt av deg. Dette ble jeg glad for å høre. Du gjorde det helt riktige og jeg er så glad for at du får støtte og beskyttelse fra familien din. Alt godt din vei! Ikke hør på dem som påstår at det er enkelt - det er ikke alltid det. Du klarte det likevel og det skal du være meget stolt av. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå