AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Hei. Tenkte vi kunne ha en gruppe vi som røyker, så kan vi utveksle erfaringer etc og kanskje treffes for en røyk?😄 Jeg røyker selv og er fornøyd med det, ingen planer om å slutte foreløpig, til det koser jeg meg for mye med røyken, rett og slett! Er vi flere? Anonymkode: 3ff5e...330 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden 😂😂 Anonymkode: 1699c...b89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Ja, jeg røker sigg. Du da min lille prinsesse? mbh Anonymkode: f261a...038 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Laila Ufør 53 år oppretter tråd for fellesskapet Anonymkode: 33876...15f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, jeg røker sigg. Du da min lille prinsesse? mbh Anonymkode: f261a...038 Hva mener du med lille prinsesse? Anonymkode: 3ff5e...330 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden (endret) Nå røker ikke jeg lenger, men synes dere kan ha en sånn gruppe. Hvordan foregår røkingen i dag? Selv røkte jeg inne i godstolen og i bil, sigaretter og en og annen cigar. Tidligere generasjoner også på senga. De røkte pipe i tillegg. Endret 4 timer siden av Flintis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Flintis skrev (1 minutt siden): Nå røker ikke jeg lenger, men synes dere kan ha en sånn gruppe. Hvordan foregår røkingen i dag? Selv røkte jeg inne i godstolen og i bil, sigaretter og en og annen cigar. Tidligere generasjoner også på senga. De røkte pipe i tillegg. Så vidt jeg vet, er disse moderne e-sigarettene siste skrik, der man kan velge alle slags mulige smaker. Dette kunne virke fordervende ovenfor unge, så nå har vel helsemyndighetene forbudt smakstilsettingen, i tillegg til deprimerende pakninger og låste skap i butikkene; sistnevnte har null effekt ifølge ansatte jeg har snakket med. Pipe er jo skikkelig kult og retro - har en eller to piper liggende til tross for at jeg ikke røyker mer; ulempen er at pipetobakk må kjøpes i spesialbutikker og er blitt vanvittig dyrt. Anonymkode: e7173...cca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Flintis skrev (13 minutter siden): Nå røker ikke jeg lenger, men synes dere kan ha en sånn gruppe. Hvordan foregår røkingen i dag? Selv røkte jeg inne i godstolen og i bil, sigaretter og en og annen cigar. Tidligere generasjoner også på senga. De røkte pipe i tillegg. Hvordan var det at Nyde en Cigar? Anonymkode: 28d92...600 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Så vidt jeg vet, er disse moderne e-sigarettene siste skrik, der man kan velge alle slags mulige smaker. Dette kunne virke fordervende ovenfor unge, så nå har vel helsemyndighetene forbudt smakstilsettingen, i tillegg til deprimerende pakninger og låste skap i butikkene; sistnevnte har null effekt ifølge ansatte jeg har snakket med. Pipe er jo skikkelig kult og retro - har en eller to piper liggende til tross for at jeg ikke røyker mer; ulempen er at pipetobakk må kjøpes i spesialbutikker og er blitt vanvittig dyrt. Anonymkode: e7173...cca En kan bruke foreksempel Petterøes nummer 2 i pipe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan var det at Nyde en Cigar? Anonymkode: 28d92...600 Da må en ha god tid 45 til 60 minutter. En klipper cigaren i enden, tenner med en fyrstikk. Tar røken i munnen, inhalerer etter lyst og nyter den lille rusen cigaren gir. Kaffe og cognac i tilegg er heller ikke å forakte. Så kan en gjerne være pen i tøyet foreksempel dress. Som du forstår, et lite rituale med preg av høytid og ettertanke. Nesten på grense til meditasjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Regner med du sto på barrikadene for denne saken, TS Anonymkode: e564c...a59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hei. Tenkte vi kunne ha en gruppe vi som røyker, så kan vi utveksle erfaringer etc og kanskje treffes for en røyk?😄 Jeg røyker selv og er fornøyd med det, ingen planer om å slutte foreløpig, til det koser jeg meg for mye med røyken, rett og slett! Er vi flere? Anonymkode: 3ff5e...330 Sigaretter og tobakk er UT , det er helseskadelig for langtids brukere , langtidsrøykere er disponert for kols hvis de slutter å røyke..slik jeg har forstått det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden Flintis skrev (40 minutter siden): En kan bruke foreksempel Petterøes nummer 2 i pipe. Men smaken blir jo annerledes enn når man kjøper dedikert pipetobakk. Flintis skrev (30 minutter siden): Da må en ha god tid 45 til 60 minutter. En klipper cigaren i enden, tenner med en fyrstikk. Tar røken i munnen, inhalerer etter lyst og nyter den lille rusen cigaren gir. Kaffe og cognac i tilegg er heller ikke å forakte. Så kan en gjerne være pen i tøyet foreksempel dress. Som du forstår, et lite rituale med preg av høytid og ettertanke. Nesten på grense til meditasjon. Man kan vel også bruke Zippo-lighter. Med inngravert navn; alltid praktisk å ha med seg ut på byen når noen spurte etter fyr. Kan røpe grunnen til at jeg i sin tid begynte å festrøyke: Uteliv og sjekking av det motsatte kjønn. Da var pipe eller sigar ikke å forakte; mer stil over det enn over det vanlige dødelige røykte. Anonymkode: e7173...cca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden Baktus2024 skrev (30 minutter siden): Sigaretter og tobakk er UT , det er helseskadelig for langtids brukere , langtidsrøykere er disponert for kols hvis de slutter å røyke..slik jeg har forstått det. Har du fått med deg at dagens samfunn har problemer med overvekt, som også er helseskadelig? Der folk før i tiden fikk tiden til å gå ved å røyke, bruker folk idag tiden til å gafle i seg mat. Men det er en stor ulempe ved røyking, alkohol og soling om sommeren: Dette gjør huden betydelig eldre. Grunnen til at jeg sluttet helt, var når jeg så alle rynkene folk jeg hadde gått på skolen med, hadde fått i ansiktet; folk i 30-årsalderen ser nesten dobbelt så gamle ut etter å ha "levd livet" i 20-årene. Anonymkode: e7173...cca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden Baktus2024 skrev (45 minutter siden): Sigaretter og tobakk er UT , det er helseskadelig for langtids brukere , langtidsrøykere er disponert for kols hvis de slutter å røyke..slik jeg har forstått det. Ja, dette var virkelig relevant for tråden..... Anonymkode: b16d1...50d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden Baktus2024 skrev (1 time siden): Sigaretter og tobakk er UT , det er helseskadelig for langtids brukere , langtidsrøykere er disponert for kols hvis de slutter å røyke..slik jeg har forstått det. Ergo har du intet i tråden å gjøre. Anonymkode: 28d92...600 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden Slutta og røyke, snuser bare snus med kun nikotin Anonymkode: 4c8b6...986 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå