mommyaka Skrevet 30. november 2024 #181 Del Skrevet 30. november 2024 fugl fønix skrev (2 minutter siden): Jo du begynnte. Denne tråden? Nei...jeg bare har igjennom denne tråden forsvart meg og att jeg pynter i november. Men...nå orker jeg ikke denne kranglingen mer. Jeg har pyntet.. folk skal pynte imorgen. 1 desember og snart jul. Håper du får en flott jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 30. november 2024 #182 Del Skrevet 30. november 2024 mommyaka skrev (Akkurat nå): Denne tråden? Nei...jeg bare har igjennom denne tråden forsvart meg og att jeg pynter i november. Men...nå orker jeg ikke denne kranglingen mer. Jeg har pyntet.. folk skal pynte imorgen. 1 desember og snart jul. Håper du får en flott jul Og nå kan du slutte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #183 Del Skrevet 30. november 2024 Vi pyntet til jul i dag🥳 Anonymkode: 55404...9cf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 30. november 2024 #184 Del Skrevet 30. november 2024 mommyaka skrev (På 28.11.2024 den 8.28): Her er det full jul alt, vært siden midten av november. Og dere som mener julen begynner 1 desember kan ta dere bolle. Jeg sliter med depresjon og november og desember er 2 mnd som faktisk hjelper meg med dette. Sette opp lys og pynte tidelig gjør meg glad og bedre person. Og nei jeg blir ikke lei. ☝️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 30. november 2024 #185 Del Skrevet 30. november 2024 fugl fønix skrev (11 minutter siden): ☝️ Så jeg er slem og stygg for at ba folk ta seg en bolle? Ok... God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 30. november 2024 #186 Del Skrevet 30. november 2024 You see, var ikke jeg som ba andre om å ta seg en bolle,klart det at jeg må forsvare meg når jeg blir beskyldt for å skrive noe en annen skrev i sitt eget innlegg. Bare slutt å beskylde meg for ting så går det bra det 😊. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 30. november 2024 #187 Del Skrevet 30. november 2024 fugl fønix skrev (1 minutt siden): You see, var ikke jeg som ba andre om å ta seg en bolle,klart det at jeg må forsvare meg når jeg blir beskyldt for å skrive noe en annen skrev i sitt eget innlegg. Bare slutt å beskylde meg for ting så går det bra det 😊. Jeg har jo skrevet lenger opp at jeg tok feil. Sånn da legger vi pynting på hylla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 30. november 2024 #188 Del Skrevet 30. november 2024 mommyaka skrev (1 minutt siden): Jeg har jo skrevet lenger opp at jeg tok feil. Sånn da legger vi pynting på hylla. Så flott ,du får kose deg i desember😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 30. november 2024 #189 Del Skrevet 30. november 2024 fugl fønix skrev (1 minutt siden): Så flott ,du får kose deg i desember😊 Du å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 30. november 2024 #190 Del Skrevet 30. november 2024 mommyaka skrev (Akkurat nå): Du å Takk for det 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 30. november 2024 #191 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (På 29.11.2024 den 22.13): 😂 Jo takk her er barna oppe kl 5 og jeg skal i tillegg jobbe i romjulen. Greit å huske på at ikke alle har fri eller lik livssituasjon. Så romjulen er definitivt ikke den fineste delen av julen for meg. Anonymkode: 048d7...7e7 Slapp av..jeg har hatt små barn jeg også I tillegg en mann som er borte 14 dager om gangen..så julen/romjulen/nyttår har jeg ofte hatt 3 barn alene. Jeg bestemmer meg for å nyte allikevel - det blir ofte hva man gjør det til selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #192 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 29.11.2024 den 20.36): Trist og sjuskete? Om man pynter til jul 23.desember og pakker den bort 20. dag jul så er det 3 uker. Dere som har julepynten fremme fra midten av november har den fremme i 6 uker, det kaller jeg trist og sjuskete, og ikke minst støvete og tøvete. 🤣 Anonymkode: 93e01...aa1 Det var jeg som skrev det, vi pynter 23/12 og rydder vekk 2/1 Anonymkode: dcea4...88b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #193 Del Skrevet 3. desember 2024 Nei, å pynte for tidlig gjør at man ofte er lei julen når julen begynner. Og da skal juletreet ut 1. juledag. Det er trist. Magien med julepynt og juletre forsvinner når det er så tilgjengelig lenge før jul. Det virker som om det er slik at om noe er fint så skal vi bare ha mer av det. Intet måtehold, bare mer og mer. Dessverre går dette ofte også ut over andre enn den som pynter. Personlig så ødelegges kulestemningen av å se nisser og kuler og juletrær lenge før jul. De som driver med dette er selvfølgelig historieløse og tradisjonsløse maksimalister, men jeg skulle ønske at slike enkle sjeler kunne vist i hvert fall bittelitt hensyn. Dessverre evner de ikke å forstå. Anonymkode: 1d39e...586 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå