AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:45 #1 Del Skrevet onsdag kl 22:45 Vil gjerne høre fra både menn og kvinner. Fortsetter du å si glad i deg/elsker deg og slikt selv om du er usikker på partner og vurderer å gjøre det slutt? Personlig så får ikke jeg til dette. Er jeg usikker på om jeg vil være med han klarer jeg ikke å late som heller. Anonymkode: eab41...9a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:52 #2 Del Skrevet onsdag kl 22:52 Nei Anonymkode: 94640...c50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymm1123 Skrevet onsdag kl 22:59 #3 Del Skrevet onsdag kl 22:59 (endret) Nei Endret onsdag kl 22:59 av Anonymm1123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:01 #4 Del Skrevet onsdag kl 23:01 Ikke når jeg virkelig gikk inn i fasen hvor jeg vurderte om jeg skulle gå eller ikke. Klarte hverken å ha sex eller overøse med ord jeg ikke virkelig mente. Holdt ut et halvt år før jeg tok den endelige avgjørelsen om å gå. Anonymkode: d8ec2...afb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:14 #5 Del Skrevet torsdag kl 06:14 Min eks slutta med godord men fortsatte med gaver, fremtidsplaner, kos, sex og alt det andre. Det var forvirrende å få så flotte gaver mm og kjenne seg så utakknemlig fordi man ikke følte seg elsket... Anonymkode: d423a...cb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:40 #6 Del Skrevet torsdag kl 06:40 Nei. Slår av. Takler ikke nærhet eller fysisk kontakt. Men er alltid ærlig i forkant ved brudd. Når jeg har kjent på uro og ikke føler kjærlighet har jeg sagt rett ut at jeg føler det er best med brudd. Anonymkode: 06b32...a42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå