AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #21 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det er mye rar oppførsel fra begge kjønn på Tinder, og ellers. Når man stiller spørsmål ved om det finnes gode menn (og kvinner) som er single. Og kommer med påstander om at alle gode menn og kvinner er tatt. Så tenker jeg det er noe veldig galt med holdningene og ikke minst forståelsen for hverandre som kvinner og menn. Noe som ikke akkurat vil gavne den som tenker slik. De bærer på en selvoppfyllende profeti Anonymkode: 17e19...cc7 Enig, jeg skjønner frustrasjonen om det er dårlige opplevelser igjen og igjen, men det er jo utrolig mange menensker i verden og selvsagt er mange fine, selv om det ikke blir oss som par. Det er også sånnt, en dårlig holdning vil ikke føre med seg noe godt. Eller kanskje, men det er mindre sjangse. Anonymkode: 372dc...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #22 Del Skrevet 5 timer siden Finnes mange gode menn etter 25, men som dere vil ha? Nei Anonymkode: d84ea...534 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #23 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): (som heller ikke er arbeidsnarkoman) Anonymkode: f6de8...b81 Hvis en «god mann» er en som har solid utdanning, ambisjoner, eier bolig og sparer men samtidig tar seg råd til god mat og drikke, fine klær og lange eksotiske ferieturer, prioriterer 3 dager i uka på treningsstudio eller løper mye, som er 30-35, barnløs og singel så har du snevret ganske mye inn. Hvis du er åpen for en bussjåfør eller bonde med litt mage som er snill og god mot deg så vil jeg derimot si at det finnes haugevis av gode menn der ute. Anonymkode: 572e6...858 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 5 timer siden #24 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): (som heller ikke er arbeidsnarkoman) Anonymkode: f6de8...b81 Enkle kvinner er litt for glad i å sortere menn i gode og dårlige.. En dårlig mann for deg er en annen kvinnes største kjærlighet.. Og ja det finnes en mann for deg her ute og..uansett om du er 25 eller 70. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #25 Del Skrevet 4 timer siden Min gode mann var i slutten av 20-årene og hadde aldri hatt kjæreste før da han møtte meg. Hva man mener avgjør om en mann er god eller ikke varierer fra person til person. Anonymkode: 6e28d...b9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #26 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg skjønner ikke premisset for spørsmålet. De absolutt verste mennene jeg noen gang har møtt, møtte jeg da jeg var under 25. De var litt over. Jeg har møtt mer og mer seriøse menn dess eldre jeg har blitt. Anonymkode: 74e9d...4a8 Helt enig. Jeg fylte 27 i år, ble singel i begynnelsen av året (valgte helt feil mann i en alder av 22). Siden har jeg, gjennom jobb og felles venner, møtt på flere seriøse og flotte menn som har ønsket å bli kjent med meg. Tinder hadde jeg ikke noe særlig tiltro til, men lastet det ned i sommer og ble kjent med en mann som jeg følte at alt stemte med. Nå er vi sammen ☺️ Anonymkode: ebf7f...f17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #27 Del Skrevet 4 timer siden Nei, da er det tomt gitt... helt blåst! Anonymkode: 08989...06b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #28 Del Skrevet 4 timer siden Ja det er som regel først etter 30-35 at det begynner å bli langt mellom dem. Anonymkode: ccb60...eac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #29 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Ja det er som regel først etter 30-35 at det begynner å bli langt mellom dem. Anonymkode: ccb60...eac Den evige sirkelen. Fra 30 årene er det helt blåst for gode menn og kvinnene har blitt for gamle. Er det ikke kjedelig å tenke slik? Anonymkode: 17e19...cc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian Skrevet 4 minutter siden #30 Del Skrevet 4 minutter siden Kanskje du heller bør snu litt om på det? I stedet for å spørre om det finnes gode menn der ute, spør heller hvor de gode mennene er. Virker nesten som om du leter etter feil på dem du treffer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå