Gå til innhold

Fant en ny

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble enig med eksen for en stund siden at vi skulle prøve å være venner etter bruddet. Mtp at hun i hele vår relasjon har sagt at vi hadde passet bedre som venner, men vi har da ikke klart det. Hele forholdet var relativt usikkert for min del, men jeg elsket henne uansett, fordi vi hadde et nært emosjonelt bånd. Jeg føler jeg ventet på noe som aldri kom. Jeg fikk aldri det stabile som jeg ønsket. Vi ble da enige om å være venner, da jeg hang med hun nylig ble hun relativ sur på meg fordi hun mente at jeg hadde vært med en annen, noe jeg da har vært. Jeg sa ingenting på det, fordi vi hadde en regel på at vi ikke skulle snakke om sånt. Det ble amper stemning og hun sa også ting som at jeg ikke så på hun på samme måte lenger osv. Det ble kjempe dårlig stemning, som endte opp med at jeg fikk dårlig samvittighet, for noe hun selv har ønsket. Og bedt meg flere ganger om at jeg skal finne meg en annen. Og jeg føler jeg fortjener bedre enn det. Når hun har ønsket at jeg skal finne en annen. Føler hun forventet at jeg alltid skulle være der for henne og når hun merket at jeg begynte å gå videre så slettet hun meg overalt, fordi hun ikke taklet det. 

Anonymkode: 0e280...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er nok ikke klar til å være venner, selvom hun sier det. 

Anonymkode: b26b2...eb9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venner med ekser funker sjeldent. 

Gå videre og finn en dame som vil ha alt med deg.

Anonymkode: bd590...828

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dama er ustabil, dropp henne - du vil aldri kunne gjøre henne tillags hverken som partner, venn eller bekjent - bedre å skygge banen.. 

Anonymkode: 68edb...f83

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

dama er ustabil, dropp henne - du vil aldri kunne gjøre henne tillags hverken som partner, venn eller bekjent - bedre å skygge banen.. 

Anonymkode: 68edb...f83

Helt enig. TS skal være glad han er kvitt henne for godt. Hun ville bare være venn med TS, men når TS finner seg en annen reagerer hun slik hun gjør. Det er jo ikke TS som skal ha dårlig samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke an å være venn med en eks. 

Man kan være siviliserte og hyggelige med hverandre om man må fortsette å omgås pga felles barn eller felles venner. 

Men noe vennskap mellom to ekser går bare an på TV serier og ikke i virkeligheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...