AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #1 Del Skrevet 27. november 2024 Fikk akutt vondt på yttersiden av kneet ca 3 km småjogging ca 8.8 km/t. Måtte halte tilbake til bilen. Nå et par timer senere er smerten helt borte. Hva i alle verden er dette da?? Anonymkode: b0784...a31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #2 Del Skrevet 27. november 2024 Runners Knee hørtes det ut som🙂 Anonymkode: f507e...bd6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Et menneske Skrevet 29. november 2024 #3 Del Skrevet 29. november 2024 Jeg mistenker at du lander føttene med hælen først (hvor du bremser for hvert steg og det smeller inni knærne). Jeg opplevde det samme som deg. Vondt etter 2-3 km, så gikk det over. Prøv å lande med forfot eller midstrike. Det funket for meg iallfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #4 Del Skrevet 29. november 2024 Et menneske skrev (4 timer siden): Jeg mistenker at du lander føttene med hælen først (hvor du bremser for hvert steg og det smeller inni knærne). Jeg opplevde det samme som deg. Vondt etter 2-3 km, så gikk det over. Prøv å lande med forfot eller midstrike. Det funket for meg iallfall. Enig, dette har gjort løping mye bedre for meg også. Får av og til litt vondt, men ikke sånn som før. Anonymkode: 45c5f...454 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #5 Del Skrevet 4. desember 2024 Runners knee behandles med ett par trykkbølgebehandlinger hos fysioterapeut. Anonymkode: b679e...f45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå