AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:46 #21 Del Skrevet onsdag kl 21:46 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har selvfølgelig aldri vurdert å ta tilbake eksen, er du gal. Han var jeg ferdig med for veldig lenge siden. Jeg synes bare det er litt morsomt, at han nå får kommentarer fra kompisene om hvor dum han var som lot meg gå. For jeg behandler jo den nye mannen like bra som eksen. Jeg er like støttende, morsom, omsorgsfull og tøff. I tillegg er jeg 15 kilo lettere. Anonymkode: 14600...aff Hvorfor driver du å skryter over at nå er du 15 kg lettere og slank og pen? Trodde ikke utseende betyr noe jeg. Anonymkode: 838d2...b74 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:48 #22 Del Skrevet onsdag kl 21:48 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor driver du å skryter over at nå er du 15 kg lettere og slank og pen? Trodde ikke utseende betyr noe jeg. Anonymkode: 838d2...b74 Jeg skryter da ikke. Det er heller ikke min fortjeneste at jeg er slank igjen, det er medisinens fortjeneste. På samme måte som det ikke var min skyld at jeg la på meg. Jeg ble verken mer lat, styggere eller mindre snill av å være syk, liksom. Men du ønsker helst at kvinner skal ha dårlig selvtillit og aldri tro noe fint om seg selv, ikke sant? For min del betyr vektnedgangen at kroppen føles lettere, og jeg orker mer. Klærne sitter bedre, og det er lettere å finne for eksempel turbukser, da de fleste av dem er laget for noen med veldig tynn midje, uansett størrelse. Anonymkode: 14600...aff 5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet onsdag kl 21:52 #23 Del Skrevet onsdag kl 21:52 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Overvektige kvinner er de menneskene i samfunnet med de værste personlighetene i snitt imo. Og hvorfor skal jeg velge en tjukk dame som ikke tenner meg bare pga. hun har bra personlighet når jeg kan velge ei ung, tynn og stram dame med bra personlighet? Du vet at man kan spise sunt og trene og fortsatt ha bra personlighet ja? Jeg kan også ha snille og gode venninner som er gode å prate med og ei deilig dame, bare fordi du er god å prate med betyr ikke at jeg må pule deg. Anonymkode: 838d2...b74 Jeg synes litt synd på menn som deg jeg. Som aldri vil oppleve hvor fantastisk det er å være i en relasjon med gjensidig respekt og med et menneske man faktisk liker. En bestevenn og elsker i ett. Når man ikke trenger å ha veninner å snakke med fordi man kan snakke med kjæresten i tillegg til å ha sex med henne. Din beskrivelse kunne like gjerne vært om en sex dokke. Noe annet hadde ikke du trengt fra en kjæreste slik du beskriver relasjonen. Trist! 6 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:00 #24 Del Skrevet onsdag kl 22:00 Nettinettet skrev (6 minutter siden): Jeg synes litt synd på menn som deg jeg. Som aldri vil oppleve hvor fantastisk det er å være i en relasjon med gjensidig respekt og med et menneske man faktisk liker. En bestevenn og elsker i ett. Når man ikke trenger å ha veninner å snakke med fordi man kan snakke med kjæresten i tillegg til å ha sex med henne. Din beskrivelse kunne like gjerne vært om en sex dokke. Noe annet hadde ikke du trengt fra en kjæreste slik du beskriver relasjonen. Trist! Konen min er både deilig og har fantastisk personlighet. At hun ikke er feit og bitter er ikke noe jeg griner over. Anonymkode: 838d2...b74 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet onsdag kl 22:12 #25 Del Skrevet onsdag kl 22:12 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Konen min er både deilig og har fantastisk personlighet. At hun ikke er feit og bitter er ikke noe jeg griner over. Anonymkode: 838d2...b74 Hvis du spør mannen min så sier han det samme som deg. Om meg. Men jeg er feit. Jeg er dog heldigvis ikke bitter 😅👌 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:37 #26 Del Skrevet onsdag kl 22:37 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Konen min er både deilig og har fantastisk personlighet. At hun ikke er feit og bitter er ikke noe jeg griner over. Anonymkode: 838d2...b74 Hun kommer ikke til å være deilig når hun er 80, vet du Og ingen her er bitter eller griner. Anonymkode: 14600...aff 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:08 #27 Del Skrevet onsdag kl 23:08 AnonymBruker skrev (1 time siden): Konen min er både deilig og har fantastisk personlighet. At hun ikke er feit og bitter er ikke noe jeg griner over. Anonymkode: 838d2...b74 Men det kan være hun ikke blir så imponert om hun leser at du behandler andre damer dårlig på nett. Noen av dere er alt for komfortable med å mobbe og mishandle. Dere menn kan skylle dere selv for at kvinner ofte drar slutningen at menn er rabiate. For mange av dere er faktisk svart på hvitt, skikkelig forferdelige mennesker. Null kødd. Heldigvis er ikke alle sånn, men det er nok til at det er et problem i samfunnet. Anonymkode: adda2...d08 4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet onsdag kl 23:41 #28 Del Skrevet onsdag kl 23:41 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Selvfølgelig. Men problemet er at eksen er bitter. Han angrer. Han vil egentlig ha meg tilbake, men forstår at jeg ikke kommer til å forlate mannen min. Hadde han ikke vært så jævla overfladisk, ville han fortsatt ha hatt meg. Anonymkode: 14600...aff Har du egentlig kommet over eksen? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet torsdag kl 06:21 #29 Del Skrevet torsdag kl 06:21 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Overvektige kvinner er de menneskene i samfunnet med de værste personlighetene i snitt imo. Og hvorfor skal jeg velge en tjukk dame som ikke tenner meg bare pga. hun har bra personlighet når jeg kan velge ei ung, tynn og stram dame med bra personlighet? Du vet at man kan spise sunt og trene og fortsatt ha bra personlighet ja? Jeg kan også ha snille og gode venninner som er gode å prate med og ei deilig dame, bare fordi du er god å prate med betyr ikke at jeg må pule deg. Anonymkode: 838d2...b74 Der var da fryktelig generaliserende. Er det ikke bare bedre å si at man foretrekker normalvektige? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet torsdag kl 06:24 #30 Del Skrevet torsdag kl 06:24 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Selvfølgelig. Men problemet er at eksen er bitter. Han angrer. Han vil egentlig ha meg tilbake, men forstår at jeg ikke kommer til å forlate mannen min. Hadde han ikke vært så jævla overfladisk, ville han fortsatt ha hatt meg. Anonymkode: 14600...aff Spiller det noen rolle at han angrer? Du har funnet deg en mann som du deler livet med, som er flott og fantastisk, som er i livet ditt. Overfladiske mennesker finner man overalt og det er ikke så mye man kan gjøre med det. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:46 #31 Del Skrevet torsdag kl 08:46 Flintis skrev (9 timer siden): Har du egentlig kommet over eksen? Lenge før vi avsluttet. Men vi har barn sammen og vanker i samme krets, så jeg må jo forholde meg til ham. Det er litt problematisk når han viser med hele seg at han angrer på bruddet. Anonymkode: 14600...aff 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:54 #32 Del Skrevet torsdag kl 08:54 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Da jeg møtte min ekssamboer, var jeg veldig tynn. Gode gener og idrett gjorde susen. Han var sååå forelsket, sååå kåt på meg. Helt til jeg ble syk etter tre barnefødsler, la på meg og havnet i nedre grense for overvekt. Da ble det stopp på sexen, han begynte å chatte med andre og sluttet helt å se på meg. Han klarte ikke å tenne på meg fordi jeg la på meg. Selv om han visste svært godt at jeg ikke akkurat kunne noe for disse få ekstra kiloene. Etter fire år på denne måten, gikk jeg fra ham. Min nåværende mann traff meg på Tinder. Jeg hadde ingen superflatterende bilder med magen sugd inn, "heldige vinkler" og så videre. Han likte smilet mitt, humoren min og intellektet mitt. Så er jeg også god i senga, ifølge ham. Leken, utforskende og fri. Etter mange år med fatigue, smerter, vann i kroppen og annen dritt, kom jeg endelig til en spesialist som "fikset" meg. Nå er jeg 15 kilo lettere enn jeg var på mitt tyngste. Selvfølgelig vil jeg aldri bli undervektig med tenåringskropp, som da jeg var tenåring. Men jeg ser smashing og slank ut. Min mann forgudet meg før, og han forguder meg nå. Hans lyst på meg og hans forhold til meg endret seg ikke etter at jeg mistet kiloene. Men nå er eksen bitter. Mest på seg selv. Han har fått flere kommentarer på at jeg har blitt slank og fin, og at han er dum som lot "denne berta" gå. Men jeg er den samme berta. Som hjalp ham gjennom depresjonen, som alltid støttet ham, som laget hans favorittmat, som overrasket ham med små gaver og opplevelser, som elsket å ha sex med ham. Jeg er den samme, bare 15 kilo lettere. Han kunne hatt alt dette fortsatt, og barna kunne ha levd i en kjernefamilie. Men han kastet alt bort fordi jeg ble overvektig. Han er for øvrig fortsatt singel, og de to kjærestene han har hatt etter meg (selvfølgelig, slanke og noen år yngre enn ham), har vist seg å være drama queens og utrolig krevende. Så dere menn som MÅÅÅÅ ha ung og slank dame - MÅÅÅ dere virkelig det? Er det det som er det viktigste? Eller er følelsen av omsorg, den gode humoren og det å ha en skuddsikker sidekick mye viktigere? Anonymkode: 14600...aff Hvilken type spesialist Fikset deg? Høres likt ut som meg derfor jeg lurer på hva du gjorde for å bli frisk ❤️ Anonymkode: b8700...9a5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:12 #33 Del Skrevet torsdag kl 09:12 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvilken type spesialist Fikset deg? Høres likt ut som meg derfor jeg lurer på hva du gjorde for å bli frisk ❤️ Anonymkode: b8700...9a5 Jeg har ustabilt stoffskifte, kombinert med overgangsalder og kortisonmedisin. Tidligere ble jeg avspist med Levaxin, som kroppen min ikke klarte å nyttiggjøre seg. Mine overgangsplager ble også avfeid. Nå har jeg tabletter mot overgangsplager, og Thyroid Erfa. Kiloene rant av, uten at jeg gjorde noe spesielt. Vannet i kroppen forsvant også. Anonymkode: 14600...aff 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:08 #34 Del Skrevet torsdag kl 20:08 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Lenge før vi avsluttet. Men vi har barn sammen og vanker i samme krets, så jeg må jo forholde meg til ham. Det er litt problematisk når han viser med hele seg at han angrer på bruddet. Anonymkode: 14600...aff Herregud det lyser jo av at du elsker at han «angrer» seg, hele posten lyser av at du liksom nå ler sist. Er du sikker på at han kun gjorde det slutt pga at du la på deg? Jeg får ikke 10/10 på personligheten hos deg akkurat. Og jeg er kvinne ikke sur mann. Anonymkode: 6ca34...438 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:09 #35 Del Skrevet torsdag kl 20:09 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Herregud det lyser jo av at du elsker at han «angrer» seg, hele posten lyser av at du liksom nå ler sist. Er du sikker på at han kun gjorde det slutt pga at du la på deg? Jeg får ikke 10/10 på personligheten hos deg akkurat. Og jeg er kvinne ikke sur mann. Anonymkode: 6ca34...438 Kvinnehatende kvinne er enda verre enn sur mann, vet du. Han sluttet å ha sex med meg fordi jeg la på meg. Han ville derimot ikke skilles. Så det var ikke han som gjorde det slutt, hvis du leser hovedinnlegget. Jeg gikk fra ham. Anonymkode: 14600...aff 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:15 #36 Del Skrevet torsdag kl 20:15 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kvinnehatende kvinne er enda verre enn sur mann, vet du. Han sluttet å ha sex med meg fordi jeg la på meg. Han ville derimot ikke skilles. Så det var ikke han som gjorde det slutt, hvis du leser hovedinnlegget. Jeg gikk fra ham. Anonymkode: 14600...aff Jeg er den minst kvinnehatende kvinnen du finner, ta det kun med ro. Men at du igjen og igjen «klager» på problemet at eksem vil ha deg tilbake og angrer seg vitner ikke akkurat om en fantastisk personlighet. Siden du er så lykkelig med mannen din, så gi nå blaffen i eksem din. Eller er det som andre har nevnt, du er ikke helt over han kanskje? Anonymkode: 6ca34...438 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:22 #37 Del Skrevet torsdag kl 20:22 Jeg var 73-75kg når vi møttes (170cm høy), bikka 100kg etter graviditet og veide det i flere år. Er nå 66kg (+/- 1kg). Mannen min har alltid sagt jeg er fin, alltid gitt meg komplimenter og vist meg at det er meg han vil ha. Han har alltid sett det fine i meg, selv om jeg selv ikke så det. Kan til dags dato ikke forstå hvordan han kunne like det han så når jeg var 100kg, men er evig takknemlig for at han har vært der hele veien uavhengig av vekt ❤️ Så til dere som opplever at mannen forsvinner når vekta øker, det finnes andre gode menn der ute! ❤️ Anonymkode: 95479...cb3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:25 #38 Del Skrevet torsdag kl 20:25 At man ikke tenner på overvekt er en ærlig sak, og da spiller det ingen rolle hvor pent ansikt man har - eller hvor god personlighet man har. Anonymkode: 01da2...2c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:31 #39 Del Skrevet torsdag kl 20:31 Jeg forstår ikke helt hvorfor du er så spesifikk med overvektige kvinner, TS? Dette generaliserer vel til «dere som er opphengt i det overfladiske, dere kan gå glipp av noe fint». Som opplagt er sant. For mange av oss så betyr tenning og attraksjon noe. Jeg tror også at jeg ville bli såret om en dame valgte meg men innrømte at hun ikke fant meg fysisk attraktiv. Anonymkode: 1e777...a12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:00 #40 Del Skrevet torsdag kl 21:00 Vil du ha en mann som ikke tenner på deg? Det er ikke noe mannen kan noe for. Vil du i forhold med menn du ikke er tiltrukket av? Anonymkode: bcdd0...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå