Gå til innhold

Menn som er så opphengt i at dama skal være tynn og pen, dere kan gå glipp av noe fint.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 27.11.2024 den 22.42):

Jeg er ikke overrasket over at mange menn svarer slik, og tar meg ikke nær av det. Jeg er fullt klar over hvordan mange menn behandler kvinner som ikke er pene eller slanke.

Anonymkode: 14600...aff

Vent til du hører om hvordan kvinner behandler menn som ikke er pene eller slanke. 

Anonymkode: af2f6...0ba

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Overfladiske mennesker som er sykelig opptatt av utseende er tragiske.

Er man overvektig så kan det gjøres noe med, er man undervektig så kan det gjøres noe med. Utseende betyr ikke noe når personligheten er en gullgruve.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr.Anon skrev (1 minutt siden):

Er man overvektig så kan det gjøres noe med, er man undervektig så kan det gjøres noe med.

Dette stemmer selvfølgelig ikke. Det er mange grunner til over/undervekt. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (På 28.11.2024 den 7.24):

Spiller det noen rolle at han angrer? Du har funnet deg en mann som du deler livet med, som er flott og fantastisk, som er i livet ditt. Overfladiske mennesker finner man overalt og det er ikke så mye man kan gjøre med det.

Spiller noe av det vi skriver om på KG noen rolle? Det er vel først å fremst tidsfordriv og snik snak her inne. Hvorfor må det være så høyverdig nå? 

AnonymBruker skrev (På 28.11.2024 den 21.08):

Herregud det lyser jo av at du elsker at han «angrer» seg, hele posten lyser av at du liksom nå ler sist. Er du sikker på at han kun gjorde det slutt pga at du la på deg? Jeg får ikke 10/10 på personligheten hos deg akkurat. Og jeg er kvinne ikke sur mann. 

Anonymkode: 6ca34...438

Heregud gjør det noe om man er bitte lit glad for dette da? Er du selv et overmeneske som aldri føler noen ting? Er det i det helle tatt noe måll eller poeng å ikke følle noe i en slik situasjon? TS har ikke vært slem eller gjort noe onskapsfult her. Hun har SELFØLGELIG reflektert over brudet, og oppretet en tråd for å delle tankene sine. Hvorfor lar du deg provosere over noe så hverdagslig? 

Flintis skrev (På 28.11.2024 den 0.41):

Har du egentlig kommet over eksen?

Kan man ikke reflektere rundt forholdet til barnefar utrn å ønske han tilbake? Helle KG er full av tulprat og mer eller mindre ubetydlige temaer, så hvorfor må akurat denne tråden være tegn på noe dypere mener du? 

AnonymBruker skrev (På 27.11.2024 den 22.46):

Hvorfor driver du å skryter over at nå er du 15 kg lettere og slank og pen? Trodde ikke utseende betyr noe jeg.

Anonymkode: 838d2...b74

Det betyr jo åpenbart noe for manen hun gikk fra, det er derfor hun nevner det.... Kansje du skule lese tråden litt nærmere før du komenterer neste gang?

Det er litt underholdene hvor mange folk som lar seg provosere av TS her. Bare fordi TS har det bra og er fornøyd, så skal hun dra gjenom søla liksom. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (1 minutt siden):

Spiller noe av det vi skriver om på KG noen rolle? Det er vel først å fremst tidsfordriv og snik snak her inne. Hvorfor må det være så høyverdig nå? 

Heregud gjør det noe om man er bitte lit glad for dette da? Er du selv et overmeneske som aldri føler noen ting? Er det i det helle tatt noe måll eller poeng å ikke følle noe i en slik situasjon? TS har ikke vært slem eller gjort noe onskapsfult her. Hun har SELFØLGELIG reflektert over brudet, og oppretet en tråd for å delle tankene sine. Hvorfor lar du deg provosere over noe så hverdagslig? 

Kan man ikke reflektere rundt forholdet til barnefar utrn å ønske han tilbake? Helle KG er full av tulprat og mer eller mindre ubetydlige temaer, så hvorfor må akurat denne tråden være tegn på noe dypere mener du? 

Det betyr jo åpenbart noe for manen hun gikk fra, det er derfor hun nevner det.... Kansje du skule lese tråden litt nærmere før du komenterer neste gang?

Det er litt underholdene hvor mange folk som lar seg provosere av TS her. Bare fordi TS har det bra og er fornøyd, så skal hun dra gjenom søla liksom. 

Det er fordi mange menn shamer kvinner som ikke er tynne. Man skal "tas", uansett. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med «skal vi ha sex med menn vi ikke er tiltrukket av?». Her er plutselig utseende preferanser overfladisk 

Anonymkode: bcdd0...c16

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva skjedde med «skal vi ha sex med menn vi ikke er tiltrukket av?». Her er plutselig utseende preferanser overfladisk 

Det kan da være andre ting enn utseende som gjør at man blir tiltrukket av noen? Blir jeg glad i noen så har aldri endring i ting som vekt påvirket hvordan jeg ser på det mennesket. Endrer innstillingen til livet og til andre mennesker seg, slik at det stadig kommer oppgulp med dømming av andre mennesker og mye bittherhet - så blir det vanskelig å leve med over tid (for meg). 

Anonymkode: 87c7a...050

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig ikke, stor dame blir ikke mindre med åra 😅 Overvekt sier mye om holdninger og aktivitetsnivå osv. Hvorfor skal vi ta til takke med noen som driter i seg selv og egen helse?

Anonymkode: 20a06...747

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mest sannsynlig ikke, stor dame blir ikke mindre med åra 😅 Overvekt sier mye om holdninger og aktivitetsnivå osv. Hvorfor skal vi ta til takke med noen som driter i seg selv og egen helse?

Anonymkode: 20a06...747

Nå er det faktisk helsevesenet som dreit i min helse i en lang periode. Dere trenger ikke å ta til takke. Men drit i å gifte dere, da.

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Nå er det faktisk helsevesenet som dreit i min helse i en lang periode. Dere trenger ikke å ta til takke. Men drit i å gifte dere, da.

Hvis kvinner blir tilfreds med å ikke gifte seg så kan vi gjerne drite i å gifte oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei man skal ikke det, er vel derfor TS gik fra mannen og ikke krevde sex mot hans vilje.... 

Det endrer jo ikke det faktum at det er vanskelig å bli gammel sammen med noen, om utsene er det eneste som gir deg sexuel tening. Alle blir gamle en dag og de fleste kvinner legger på seg i den prosesen. Må gå an å påppeke at det er trist for de dette gjelder, uten at det betyr at noen skal ligge med folk de ikke vil lige med. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.11.2024 den 22.30):

Men jeg var altså aldri stygg. Hadde fortsatt pent ansikt, timeglassfigur og tynn midje. 

Du har stygg personlighet, det lyser igjennom i svara dine. 
Du er fettfobisk som likestiller stygg med tykk. Du er hevngjerrig og du er bitter slik eksen din er.

Anonymkode: 43986...e28

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Du er fettfobisk som likestiller stygg med tykk. Du er hevngjerrig og du er bitter slik eksen din er.

Så når TS skriver at hun var overvektig men ikke styg, så likestiller hun styg og overvektig? For meg høres det ut som det motsate av å likestille de to, i og med at hun sier hun var en og ikke den andr....

Ser du ironien i at du har et behov for å vri TS sine ord til det motsate av hva hun skriver, men hevder TS er den hevngjerige og bitttre? For meg høres det ut som du proeksjerer dine egne føleser og meninger over på TS. Hva er det med denne tråden som triger deg tror du?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pippi Lotta skrev (36 minutter siden):

Så når TS skriver at hun var overvektig men ikke styg, så likestiller hun styg og overvektig? For meg høres det ut som det motsate av å likestille de to, i og med at hun sier hun var en og ikke den andr....

Ser du ironien i at du har et behov for å vri TS sine ord til det motsate av hva hun skriver, men hevder TS er den hevngjerige og bitttre? For meg høres det ut som du proeksjerer dine egne føleser og meninger over på TS. Hva er det med denne tråden som triger deg tror du?

Har du lest svara til ts? Hun skriver MANGE ganger om hvordan hun ikke var stygg fordi hun aldri var tykk.

Tykk betyr stygg i følge ts og mange med henne. Man har all rett til å synse det, Men stå for det i det minste heller enn å svartmale mannen for å mene det hun selv også åpenbart mener. 

Bruker BMIen sin som bevis, nevner spesifikt hvor lite påvirka hun ble av vekta og argumenterer for at mannen var den overfladiske, som om hun selv ikke åpenbart har overfladiske meninger om vekt og fedme.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på kvinner som alltid har slitt med overvekt fra ungdomstiden og de som la på seg senere. De mindreverdighetskompleksene overvektige kvinner kan ha fått kan bli vanskelig å kvitte seg med og tvilen på om hun er bra nok og sabotering av forhold kan være reell. 

Anonymkode: 17418...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det langtifra alle menn med mongolid "gutta boys"mentalitet og skal ha en "slank" dame med bmi på hva faen vet jeg.

Jeg vil ha noe å ta i jeg. Pupper som ruver gjerne ikke noe skinn og bein nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bare det. TS har laget denne tråden utelukkende for å hevde seg selv. Hele poenget med tråden er å heve seg over andre.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.11.2024 den 22.05):

Overvektige kvinner er de menneskene i samfunnet med de værste personlighetene i snitt imo.

Og hvorfor skal jeg velge en tjukk dame som ikke tenner meg bare pga. hun har bra personlighet når jeg kan velge ei ung, tynn og stram dame med bra personlighet? Du vet at man kan spise sunt og trene og fortsatt ha bra personlighet ja?

Jeg kan også ha snille og gode venninner som er gode å prate med og ei deilig dame, bare fordi du er god å prate med betyr ikke at jeg må pule deg.

Anonymkode: 838d2...b74

Vel jeg er mann, og jeg tenner på personligheten heldigvis. Ei kvinne kan være regnet som verdens mest sexy, syltynn, osv osv. Men det tenner meg null om hun har crappy personlighet. Men med dette sier jeg ikke at tynne jenter ikke har personlighet.. jeg bare mener jeg driter for det meste i hvordan kroppen ser ut. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tippe med høy sannsynlighet at det var eksen som stakk😅. Bitterheten er til å ta og føle på…

Anonymkode: 58d35...878

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tippe med høy sannsynlighet at det var eksen som stakk😅. Bitterheten er til å ta og føle på…

Anonymkode: 58d35...878

Alle kan bli bitre, for livet kan være bittert til tider. Men, bitterhet går over. TS er ikke bitter, TS er hevngjerrig, og det er mye verre. Det er toxic som bare faan. 

5ae32f02e0438-full.jpeg.9f7207dfb088d64fdfde01cd823abec4.jpeg

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...