AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Da jeg møtte min ekssamboer, var jeg veldig tynn. Gode gener og idrett gjorde susen. Han var sååå forelsket, sååå kåt på meg. Helt til jeg ble syk etter tre barnefødsler, la på meg og havnet i nedre grense for overvekt. Da ble det stopp på sexen, han begynte å chatte med andre og sluttet helt å se på meg. Han klarte ikke å tenne på meg fordi jeg la på meg. Selv om han visste svært godt at jeg ikke akkurat kunne noe for disse få ekstra kiloene. Etter fire år på denne måten, gikk jeg fra ham. Min nåværende mann traff meg på Tinder. Jeg hadde ingen superflatterende bilder med magen sugd inn, "heldige vinkler" og så videre. Han likte smilet mitt, humoren min og intellektet mitt. Så er jeg også god i senga, ifølge ham. Leken, utforskende og fri. Etter mange år med fatigue, smerter, vann i kroppen og annen dritt, kom jeg endelig til en spesialist som "fikset" meg. Nå er jeg 15 kilo lettere enn jeg var på mitt tyngste. Selvfølgelig vil jeg aldri bli undervektig med tenåringskropp, som da jeg var tenåring. Men jeg ser smashing og slank ut. Min mann forgudet meg før, og han forguder meg nå. Hans lyst på meg og hans forhold til meg endret seg ikke etter at jeg mistet kiloene. Men nå er eksen bitter. Mest på seg selv. Han har fått flere kommentarer på at jeg har blitt slank og fin, og at han er dum som lot "denne berta" gå. Men jeg er den samme berta. Som hjalp ham gjennom depresjonen, som alltid støttet ham, som laget hans favorittmat, som overrasket ham med små gaver og opplevelser, som elsket å ha sex med ham. Jeg er den samme, bare 15 kilo lettere. Han kunne hatt alt dette fortsatt, og barna kunne ha levd i en kjernefamilie. Men han kastet alt bort fordi jeg ble overvektig. Han er for øvrig fortsatt singel, og de to kjærestene han har hatt etter meg (selvfølgelig, slanke og noen år yngre enn ham), har vist seg å være drama queens og utrolig krevende. Så dere menn som MÅÅÅÅ ha ung og slank dame - MÅÅÅ dere virkelig det? Er det det som er det viktigste? Eller er følelsen av omsorg, den gode humoren og det å ha en skuddsikker sidekick mye viktigere? Anonymkode: 14600...aff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Overvektige kvinner er de menneskene i samfunnet med de værste personlighetene i snitt imo. Og hvorfor skal jeg velge en tjukk dame som ikke tenner meg bare pga. hun har bra personlighet når jeg kan velge ei ung, tynn og stram dame med bra personlighet? Du vet at man kan spise sunt og trene og fortsatt ha bra personlighet ja? Jeg kan også ha snille og gode venninner som er gode å prate med og ei deilig dame, bare fordi du er god å prate med betyr ikke at jeg må pule deg. Anonymkode: 838d2...b74 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Jeg er kvinne og jeg er ikke keen på en overvektig mann. Ja det fysiske utsende betyr en del!!! Nei jeg er ikke perfekt miss univers selv men jeg er slank og veltrent. Det er sikkert mange menn som ikke tenner på meg og men alle må ikke det. Slik alle menn ikke må tenne på noen som er eller blir overvektige. Det hadde satt en demper på lysten om mannen la på seg 20-30 kilo, sånn er det bare. Jeg sier ikke at jeg ville dumpet han tvert men det ville satt en demper på den naturlige tenningen min på han, jeg blir ikke kåt bare på personlighet aleine, det er en ærlig sak og sånn er det med mange menn og. ( og så er det ikke slikk at dess tynere "berte", dess mer ræva personlighet, det går an å ha i pose og sekk). Og helt ærlig så synes jeg ikke menn eller kvinner må forsvare seg for at det er slik. Det bare er sånn. Vi setter pris på et utsende som appellerer til oss. Flott at du har funnet deg en fin fyr som digger deg. Anonymkode: b9e67...afe 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Overvektige kvinner er de menneskene i samfunnet med de værste personlighetene i snitt imo. Og hvorfor skal jeg velge en tjukk dame som ikke tenner meg bare pga. hun har bra personlighet når jeg kan velge ei ung, tynn og stram dame med bra personlighet? Du vet at man kan spise sunt og trene og fortsatt ha bra personlighet ja? Jeg kan også ha snille og gode venninner som er gode å prate med og ei deilig dame, bare fordi du er god å prate med betyr ikke at jeg må pule deg. Anonymkode: 838d2...b74 Jeg var den unge, stramme og tynne dama. Leser du ikke hva jeg skriver? Jeg trente og spiste sunt også. Du MÅ ingenting. Men du er fortsatt singel, altså har du enda ikke funnet ei som var bra nok, selv om du er overlesset med tynne, unge og deilige damer. For øvrig var jeg aldri TJUKK, og jeg hadde aldri dårlig personlighet. Du har heller ikke kommet med kilde på at overvektige kvinner har de verste personlighetene. Mange kvinner blir overvektige etter fødslene, endrer de personligheten helt etter det, da? Det funker ikke sånn. Overvektige kvinner er imidlertid den gruppen i samfunnet som tjener minst, rykker tregest opp karrierestigen, blir behandlet dårligst av butikkpersonale, menn osv. Men nå er jeg stram og deilig igjen, vet du. Men for eksen min er det for sent. Han kastet meg som søppel bare fordi jeg ble syk. Noe som forresten er svært vanlig: Menn skiller seg fra syke koner | Finansavisen Anonymkode: 14600...aff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er kvinne og jeg er ikke keen på en overvektig mann. Ja det fysiske utsende betyr en del!!! Nei jeg er ikke perfekt miss univers selv men jeg er slank og veltrent. Det er sikkert mange menn som ikke tenner på meg og men alle må ikke det. Slik alle menn ikke må tenne på noen som er eller blir overvektige. Det hadde satt en demper på lysten om mannen la på seg 20-30 kilo, sånn er det bare. Jeg sier ikke at jeg ville dumpet han tvert men det ville satt en demper på den naturlige tenningen min på han, jeg blir ikke kåt bare på personlighet aleine, det er en ærlig sak og sånn er det med mange menn og. ( og så er det ikke slikk at dess tynere "berte", dess mer ræva personlighet, det går an å ha i pose og sekk). Og helt ærlig så synes jeg ikke menn eller kvinner må forsvare seg for at det er slik. Det bare er sånn. Vi setter pris på et utsende som appellerer til oss. Flott at du har funnet deg en fin fyr som digger deg. Anonymkode: b9e67...afe Selvfølgelig. Men problemet er at eksen er bitter. Han angrer. Han vil egentlig ha meg tilbake, men forstår at jeg ikke kommer til å forlate mannen min. Hadde han ikke vært så jævla overfladisk, ville han fortsatt ha hatt meg. Anonymkode: 14600...aff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Dette var spesielt. Potensiale til å bli en av de legendariske trådene på Kvinneguiden. Anonymkode: d8c2f...843 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Det blir jo veldig trist å holde på et forhold bare fordi det er en sjanse for at hun blir pen igjen. Anonymkode: d03b6...8c7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Da jeg møtte min ekssamboer, var jeg veldig tynn. Gode gener og idrett gjorde susen. Han var sååå forelsket, sååå kåt på meg. Helt til jeg ble syk etter tre barnefødsler, la på meg og havnet i nedre grense for overvekt. Da ble det stopp på sexen, han begynte å chatte med andre og sluttet helt å se på meg. Han klarte ikke å tenne på meg fordi jeg la på meg. Selv om han visste svært godt at jeg ikke akkurat kunne noe for disse få ekstra kiloene. Etter fire år på denne måten, gikk jeg fra ham. Min nåværende mann traff meg på Tinder. Jeg hadde ingen superflatterende bilder med magen sugd inn, "heldige vinkler" og så videre. Han likte smilet mitt, humoren min og intellektet mitt. Så er jeg også god i senga, ifølge ham. Leken, utforskende og fri. Etter mange år med fatigue, smerter, vann i kroppen og annen dritt, kom jeg endelig til en spesialist som "fikset" meg. Nå er jeg 15 kilo lettere enn jeg var på mitt tyngste. Selvfølgelig vil jeg aldri bli undervektig med tenåringskropp, som da jeg var tenåring. Men jeg ser smashing og slank ut. Min mann forgudet meg før, og han forguder meg nå. Hans lyst på meg og hans forhold til meg endret seg ikke etter at jeg mistet kiloene. Men nå er eksen bitter. Mest på seg selv. Han har fått flere kommentarer på at jeg har blitt slank og fin, og at han er dum som lot "denne berta" gå. Men jeg er den samme berta. Som hjalp ham gjennom depresjonen, som alltid støttet ham, som laget hans favorittmat, som overrasket ham med små gaver og opplevelser, som elsket å ha sex med ham. Jeg er den samme, bare 15 kilo lettere. Han kunne hatt alt dette fortsatt, og barna kunne ha levd i en kjernefamilie. Men han kastet alt bort fordi jeg ble overvektig. Han er for øvrig fortsatt singel, og de to kjærestene han har hatt etter meg (selvfølgelig, slanke og noen år yngre enn ham), har vist seg å være drama queens og utrolig krevende. Så dere menn som MÅÅÅÅ ha ung og slank dame - MÅÅÅ dere virkelig det? Er det det som er det viktigste? Eller er følelsen av omsorg, den gode humoren og det å ha en skuddsikker sidekick mye viktigere? Anonymkode: 14600...aff Dating på nett har utviklet seg til å bli et «kjøttmarked». Ikke alle menn søker spesifikt etter unge slanke kvinner, men hva man tiltrekkes av er forskjellig hos menn og kvinner. Du er jo heldig som har funnet deg en ny mann som tydeligvis digger deg og det syns jeg du skal omfavne og nyte videre. Som mann passert 50 år vet jeg hva jeg tiltrekkes av både når det gjelder kropp og personlighet. Lever i håpet om at jeg møter ei som kan bli min siste kjæreste og bestevenn 💛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det blir jo veldig trist å holde på et forhold bare fordi det er en sjanse for at hun blir pen igjen. Anonymkode: d03b6...8c7 Jeg var aldri stygg. Hvis BMI på 26 er stygg for deg, så sier det alt om ditt syn på mennesker, dessverre. Anonymkode: 14600...aff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden remix2020 skrev (Akkurat nå): Dating på nett har utviklet seg til å bli et «kjøttmarked». Ikke alle menn søker spesifikt etter unge slanke kvinner, men hva man tiltrekkes av er forskjellig hos menn og kvinner. Du er jo heldig som har funnet deg en ny mann som tydeligvis digger deg og det syns jeg du skal omfavne og nyte videre. Som mann passert 50 år vet jeg hva jeg tiltrekkes av både når det gjelder kropp og personlighet. Lever i håpet om at jeg møter ei som kan bli min siste kjæreste og bestevenn 💛 Jeg håper du finner det du leter etter. Jeg håper også at du er klok nok til å ikke kaste henne bort hvis noe skjer med henne, og hun slutter å oppfylle noen av drømmekriteriene. Anonymkode: 14600...aff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg håper du finner det du leter etter. Jeg håper også at du er klok nok til å ikke kaste henne bort hvis noe skjer med henne, og hun slutter å oppfylle noen av drømmekriteriene. Anonymkode: 14600...aff Vel, i følge min ekskone er jeg «verdens snilleste» mann, men jeg ble likevel dumpet når hun ble tynn. Siste kjæreste sier det samme, men valgte likevel å avslutte forholdet etter 4 måneder uten en god forklaring… Så for meg handler det ikke bare om kropp, men om personlighet og at hun faktisk velger meg hver dag, også i de litt vanskelige sesongene alle forhold opplever. Nå har jeg vært singel i 4 år, men gir ikke opp håpet😇 Kjærlighet er ikke bare en følelse - det er også et valg man må ta hver dag💕 Endret 2 timer siden av remix2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg var aldri stygg. Hvis BMI på 26 er stygg for deg, så sier det alt om ditt syn på mennesker, dessverre. Anonymkode: 14600...aff Overvekt er ofte stygt. Jeg mistet også tenningen på mannen da han la masse på seg. Ikkenoe jeg kunne styre Anonymkode: d4dfc...250 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Overvekt er ofte stygt. Jeg mistet også tenningen på mannen da han la masse på seg. Ikkenoe jeg kunne styre Anonymkode: d4dfc...250 Men jeg var altså aldri stygg. Hadde fortsatt pent ansikt, timeglassfigur og tynn midje. Anonymkode: 14600...aff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 1 time siden #14 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Så dere menn som MÅÅÅÅ ha ung og slank dame - MÅÅÅ dere virkelig det? Er det det som er det viktigste? Nå tenner jeg på voksne småfeite kvinner så er ikke i målgruppen din for spørsmålet...uansett vil jeg si at kjemi trumfer utseendet og delvis kroppslige preferanser også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Del Skrevet 1 time siden Så mange stygge svar til ts her, om at overvekt er stygt osv. Anonymkode: d2f47...32f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Del Skrevet 1 time siden Som kvinne syns jeg du oppgraderte mannen du deler livet med. Han som klager drar om det skjer igjen, så glem han. Jan har aldri sett deg eller blitt sur om du ikke ble slank heller, ingen bør prøve å omvende slike menensker, finn noen som virkelig elsker dere. Som du har 😊 Anonymkode: adda2...d08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det blir jo veldig trist å holde på et forhold bare fordi det er en sjanse for at hun blir pen igjen. Anonymkode: d03b6...8c7 Enda tristere om man er i forhold med noen som ikke elsker deg for den du er, men for trynet ditt. Anonymkode: 12fcb...a22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så mange stygge svar til ts her, om at overvekt er stygt osv. Anonymkode: d2f47...32f Jeg er ikke overrasket over at mange menn svarer slik, og tar meg ikke nær av det. Jeg er fullt klar over hvordan mange menn behandler kvinner som ikke er pene eller slanke. Anonymkode: 14600...aff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Som kvinne syns jeg du oppgraderte mannen du deler livet med. Han som klager drar om det skjer igjen, så glem han. Jan har aldri sett deg eller blitt sur om du ikke ble slank heller, ingen bør prøve å omvende slike menensker, finn noen som virkelig elsker dere. Som du har 😊 Anonymkode: adda2...d08 Jeg har selvfølgelig aldri vurdert å ta tilbake eksen, er du gal. Han var jeg ferdig med for veldig lenge siden. Jeg synes bare det er litt morsomt, at han nå får kommentarer fra kompisene om hvor dum han var som lot meg gå. For jeg behandler jo den nye mannen like bra som eksen. Jeg er like støttende, morsom, omsorgsfull og tøff. I tillegg er jeg 15 kilo lettere. Anonymkode: 14600...aff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #20 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har selvfølgelig aldri vurdert å ta tilbake eksen, er du gal. Han var jeg ferdig med for veldig lenge siden. Jeg synes bare det er litt morsomt, at han nå får kommentarer fra kompisene om hvor dum han var som lot meg gå. For jeg behandler jo den nye mannen like bra som eksen. Jeg er like støttende, morsom, omsorgsfull og tøff. I tillegg er jeg 15 kilo lettere. Anonymkode: 14600...aff Han er en dust, ikke bruk så mye energi på å tenk på han. Du har et bedre liv nå. Du er fri fra dustene. Anonymkode: adda2...d08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå