AnonymBruker Skrevet 5. januar #61 Del Skrevet 5. januar Feet&nylon skrev (9 timer siden): Tror du må lese forskning og ikke vilkårlige svar her inne. 😊 Denne tråden er jo forskning 😅 Anonymkode: e3c55...5ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #62 Del Skrevet 5. januar Yrke: Lastebilsjåfør Kjønn: M Alder: 44 Gift/samboer: Gift Antall samleier per måned: 12 Antall orgasmer per uke: 3 Anonymkode: e3c55...5ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #63 Del Skrevet 5. januar Yrke: Ledelse Kjønn: Trans Alder: 28 Gift/samboer: Samboer Antall samleier per måned: 30-60 Antall orgasmer per uke: Sånn ca 100 orgasmer , er multiorgasmisk Anonymkode: db455...92b Anonymkode: 19ea0...eb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #64 Del Skrevet 5. januar Yrke: Dokumentarfilmskaper Kjønn: Mann Alder: 49 Gift/samboer: Gift i 18 år Antall samleier per måned: tipper ca 10-12 Antall orgasmer per uke: 4 Anonymkode: 80e60...8e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #65 Del Skrevet 5. januar Yrke: Sykepleier Kjønn: Dame Alder: 53 Gift/samboer: Skilt Antall samleier per måned: 0 Antall orgasmer per uke: 0 Anonymkode: b2da8...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #66 Del Skrevet 5. januar Yrke: Advokat Kjønn: M Alder: 33 Gift/samboer: Gift 4 år Antall samleier per måned: 0,5 Antall orgasmer per uke: 3-4 Anonymkode: 792e9...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjuva Skrevet 5. januar #67 Del Skrevet 5. januar Yrke: Kjønn: m Alder:39 Gift/samboer: gift Antall samleier per måned: 20-40 Antall orgasmer per uke: 30-45? Noen ganger mer. Får. Multi orgasmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #68 Del Skrevet 5. januar Yrke: Student Kjønn: M Alder: 25 Gift / Samboer: Nei Antall samleier per måned: 20 Orgasmer per uke 5-7 Anonymkode: a22d9...fc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #69 Del Skrevet 18. januar Yrke: prest Kjønn: K Alder: 56 Gift/samboer: ja Antall samleier per måned: 0 Antall orgasmer per uke: 17 Anonymkode: db455...92b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #70 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (På 28.11.2024 den 18.52): Fy flate så heldig mann du har.. Anonymkode: db455...92b Altså HUN er heldig! Jeg skulle gjerne hatt en mann som ville ligge med meg hver dag! Anonymkode: 1b495...4e4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #71 Del Skrevet 18. januar Yrke: Økonom Kjønn: K Alder: 35 Gift / Samboer: Ja Antall samleier per måned: 1-4 (ca 20 før barn) Orgasmer per uke: 5-7 Anonymkode: 1b495...4e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #72 Del Skrevet 19. januar Yrke: Sykepleier Kjønn: M Alder: 47 Gift / Samboer: nei, skilt fra 2020 Antall samleier per måned: siste året blir snittet på 0,3 Orgasmer per uke: ca 4 ganger Anonymkode: c0d39...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. januar #73 Del Skrevet 19. januar Yrke: Student Kjønn: Dame Alder: 41 Sivilstatus: Er i et forhold med meg selv Antall penetrering per mnd (dildo): Hver dag i snitt Orgasmer per uke: Syv i snitt. Har ikke regnet på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #74 Del Skrevet 19. januar Yrke: Transport; hjemme 1630 hver dag Kjønn: Mann Alder: 47 Sivilstatus: Gift Antall samleier per måned: 0…., Siste fem år så har vi ha samleie ca 1-3 ganger per år, men nå ser det ut til å være helt slutt.. Orgasmer per uke: 6-8 ( Alene, og gjerne i bilen fordi kons ikke liker at jeg onanerer når hun skal sove osv) Jeg vil rose den som lagde denne tråden for å hjelpe til med å få fram hvordan folks sexliv er. Jeg har de siste årene hatt en diskusjon med kona om hvordsn sexlivet vanligvis er etter 20 år sammen, og hun mener «ingen» har sex lenger da. Jeg menet motsatt, om forholdet er sundt og godtt så har man sex, og om forholdet ikke er sundt og godt så har man ikke sex. Sex er altså som en slags indikator på tilstanden i forholdet. Jeg forstår nå, bedre enn før at kvinner over 40 fortsatt liker å ha sex, og mitt forhold ikke er sundt og godt! Anonymkode: 6f724...c26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #75 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (På 27.11.2024 den 20.52): Lurer på om det er sammenheng mellom hvilket yrke man har og seksuell aktivitet? Har forestillinger om visse yrker, men tror ikke det nødvendigvis stemmer Yrke: Kjønn: Alder: Gift/samboer: Antall samleier per måned: Antall orgasmer per uke: Anonymkode: db455...92b Jeg tviler virkelig på at det er noen sammenheng, men for all del Yrke: IT Kjønn: Kvinne Alder: 30 Gift/samboer: Nei. Antall samleier per måned: Alt fra 0 til 50. Antall orgasmer per uke: Alt fra 10 til 1000. Anonymkode: 91219...a20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #76 Del Skrevet 19. januar Yrke: Lager/vedlikeholdsarbeider Kjønn: M Alder: 52 Gift/samboer: Gift, siden 2008 Antall samleier per måned: 12-15 Antall orgasmer per uke: 4-7 Anonymkode: 0afb6...1f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #77 Del Skrevet 19. januar Yrke: Lærer Kjønn: M Alder: 49 Gift/samboer: Kjæreste - bor ikke sammen, ser hverandre annenhver uke Antall samleier per måned: 12-18 Antall orgasmer per uke: 5-10 Anonymkode: 3f566...9ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #78 Del Skrevet 20. januar Yrke: Fisker Kjønn: M Alder: 41 Bor ikke sammen. Kun i helgen. Antall ligg i måneden: 7. Antall sprut i måneden: 40 Anonymkode: 7c7c1...f84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillalive Skrevet 20. januar #79 Del Skrevet 20. januar Yrke: Administrasjon Kjønn: M Alder: 50 Gift/Samboer: Samboer gjennom 23 år Antall samleier pr mnd: 0-4 Antall orgasmer pr uke: 5-7 Kan gå fra 0 samleier pr mnd til daglig i perioder, veldig variabelt avhengig av "hverdagen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #80 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (På 4.1.2025 den 14.03): Yrke: Lektor Kjønn: K Alder: 50 Gift/samboer: ja Antall samleier per måned: 20 Antall orgasmer per uke: 40 Anonymkode: b9ff8...25a AnonymBruker skrev (På 4.1.2025 den 17.14): Yrke: Tannlege Kjønn: K Alder: 49 Gift/samboer: Ja Antall samleier per måned: 15 Antall orgasmer per uke: 25 Anonymkode: b9ff8...25a Samme anonymkode. Dette er så typisk runketråd som består av menn som bare finner på ting og tang fordi de er kåte. Dette er hvorfor jeg ikke orker seksualitetsforumet heller. Jeg føler bare at 45% består av løgner, 45% består av overseksualiserte snålinger og 10% vanlige, ærlige folk. Anonymkode: 9cd00...d8c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå