Gå til innhold

Hvordan kan jeg "fikse" kvinnesynet mitt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg bruker tinder og det er nesten ingen kvinner som ser etter et forhold, omtrent alle har "finner ut av det" eller "langsiktig men åpent for alt".  Jeg begynner å tro at kvinner bare vil ha sex. Tar jeg feil? Er det sånn kvinner er nå?

Anonymkode: 270a4...f8b

Greia er vel at menn flest på Tinder ofte liker sånne vage beskrivelser fra kvinnene fordi det er oftest menn som angster rundt å forplikte seg. Så tror mange damer skriver det for å tiltrekkes menn. Kanskje ser vi dette særlig blant damer som tiltrekkes av litt bad boys/playere som kan trigge konkurranse instinktet deres. Mange damer ønsker å være den ene dama som klarer å temme playeren /bad boyen.

Da jeg var singel beskyttet jeg meg selv litt ved å poengtere at jeg ikke var ute etter forhold. Skrudde av følelsene litt for å slippe å bli såret om han trakk seg. Da var det en desto enda større selvtillit boost om HAN ikke ga seg og ville noe mer. Så kan handle litt om dette også. At damene som skriver sånn forsøker å beskytte følelsene litt. Nettopp fordi Tinder/dating markedet i dag kan være nokså nådeløst og brutalt med mye ‘bruk&kast’ mentalitet.

Anonymkode: 1eaeb...d92

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Og kvinner er ikke interessert i deg. Så vinn-vinn. 
Tror det er like så greit at du holder deg singel egentlig

Anonymkode: 2dab1...5a0

Kan du ikke klikke deg ut av tråden hvis du blir fornærmet? jeg bryr meg ikke om du er løs, jeg er bare ikke interessert. Det er mange andre menn som vil ha løse kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

er du ute etter noe seriøst og langvarig er vel uansett tinder feil platform om du er over 25 ?

Anonymkode: 1521f...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Greia er vel at menn flest på Tinder ofte liker sånne vage beskrivelser fra kvinnene fordi det er oftest menn som angster rundt å forplikte seg. Så tror mange damer skriver det for å tiltrekkes menn. Kanskje ser vi dette særlig blant damer som tiltrekkes av litt bad boys/playere som kan trigge konkurranse instinktet deres. Mange damer ønsker å være den ene dama som klarer å temme playeren /bad boyen.

Da jeg var singel beskyttet jeg meg selv litt ved å poengtere at jeg ikke var ute etter forhold. Skrudde av følelsene litt for å slippe å bli såret om han trakk seg. Da var det en desto enda større selvtillit boost om HAN ikke ga seg og ville noe mer. Så kan handle litt om dette også. At damene som skriver sånn forsøker å beskytte følelsene litt. Nettopp fordi Tinder/dating markedet i dag kan være nokså nådeløst og brutalt med mye ‘bruk&kast’ mentalitet.

Anonymkode: 1eaeb...d92

Men det ble forhold? Funket denne strategien, også møtte du riktig person på tross av at du ikke signaliserte du var seriøs? Var han like redd? Eller temmet du en som var uforpliktende?

Anonymkode: 13a30...393

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

er du ute etter noe seriøst og langvarig er vel uansett tinder feil platform om du er over 25 ?

Anonymkode: 1521f...f4c

Hvorfor det? Sist i dag hadde jeg samtale med en kvinne på 45 som skulle på date med en hun har møtt på Tinder. Det er mange som er ute etter forhold der også, og de er heldigvis lette å finne fordi de er de få som har at de er ute etter noe seriøst. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kan du ikke klikke deg ut av tråden hvis du blir fornærmet? jeg bryr meg ikke om du er løs, jeg er bare ikke interessert. Det er mange andre menn som vil ha løse kvinner.

Du virker ikke veldig interessert i å fikse kvinnesynet ditt, dét er iallfall sikkert..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Blir ikke fornærmet av hva en skriver på KG. Det er jo ikke jeg som sliter på tinder, jeg er alltid i forhold. 

Men det er jo du som vil jobbe med kvinnesynet ditt? Kanskje begynne der

Anonymkode: 2dab1...5a0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du må være veldig tydelig på hva du ønsker. Skriv du er ute etter etter et forpliktende forhold, med den rette. ONS og FF, er ikke aktuelt. I tillegg må du ha gode, ferske og ekte bilder av deg selv. Gjerne et som har ansiktet nært , og et med hele deg. Pass på å ikke ha rot i bakgrunnen, kle deg skikkelig og ikke vinkle bilde nedenfra. Da vil du få napp fra de seriøse damene. Men vær tålmodig, det er få kvinner i forhold til menn på appene. 

Anonymkode: 6805f...af7

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Du må være veldig tydelig på hva du ønsker. Skriv du er ute etter etter et forpliktende forhold, med den rette. ONS og FF, er ikke aktuelt. I tillegg må du ha gode, ferske og ekte bilder av deg selv. Gjerne et som har ansiktet nært , og et med hele deg. Pass på å ikke ha rot i bakgrunnen, kle deg skikkelig og ikke vinkle bilde nedenfra. Da vil du få napp fra de seriøse damene. Men vær tålmodig, det er få kvinner i forhold til menn på appene. 

Anonymkode: 6805f...af7

Menn som betegner gifte kvinner med tre partnere i en alder over 40 år som "løse", får ingen seriøse damer til å like dem. Beklager. 

Anonymkode: 9ef7b...8ad

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

"åpen for alt" tolker jeg som "åpen for å pule på første date". Tolker jeg det feil? Er det ikke dette det betyr?

Ja det er en merkelig tolkning synes jeg! Jeg tror de snaker om relasjoner ikke sex her, de ønsker et langvarig forhold men er åpen for å date litt eller finne venskap med folk også. Altså at målet er forhold men at de kan bruke tid før det blir veldig seriøst, gjerne noe de skriver for å ikke skreme vek menn. Det å love sex på første tref er for mer spesielt intreserte. 

Endret av Pippi Lotta
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...