Gå til innhold

Hvordan kan jeg "fikse" kvinnesynet mitt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Menn har blitt late. De vil at damene faller ned i fanget deres, uten at de må gjøre et fnugg av innsats.

Anonymkode: 9ef7b...8ad

Det går jo ikke. Ikke idag stort sett ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Selvfølgelig ikke. Fordi du har fordommer. Mens mannen min er gift, har sex hver dag, masse koselige opplevelser, gode samtaler og lekent liv, sitter du der alene og er bitter på kvinner. Hvem vinner her, egentlig?

Løs kvinne som ikke kunne holde på mannen sin går for personangrep. Hvem kunne forventet dette?

Anonymkode: 270a4...f8b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Løs kvinne som ikke kunne holde på mannen sin går for personangrep. Hvem kunne forventet dette?

Jeg kunne ikke holde på mannen min? Interessant, du. Hvorfor tror du det?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

"åpen for alt" tolker jeg som "åpen for å pule på første date". Tolker jeg det feil? Er det ikke dette det betyr?

Ikke i min verden. Det betyr at man er åpen for både forhold, dating, noe mer useriøst og seriøst. 

Anonymkode: 2dab1...5a0

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forresten, i hvilken verden er en kvinne med 3 partnere i alder av 45, løs? Mener du at kun jomfruer ikke er løse? Jeg ønsker gjerne et svar hvor du trekker grensa. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Forresten, i hvilken verden er en kvinne med 3 partnere i alder av 45, løs? Mener du at kun jomfruer ikke er løse? Jeg ønsker gjerne et svar hvor du trekker grensa. 

sex på første date

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg bruker tinder og det er nesten ingen kvinner som ser etter et forhold, omtrent alle har "finner ut av det" eller "langsiktig men åpent for alt".  Jeg begynner å tro at kvinner bare vil ha sex. Tar jeg feil? Er det sånn kvinner er nå?

Jeg har langsiktig men åpen for alt. Ikke fordi jeg på noe som helst vis er åpen for sex på første date, men fordi jeg tror man skremmer bort mange med å ha kun forhold. Og når jeg overhodet ikke finner drømmeprinsen noe sted, kan det jo være koselig å treffe noen nye folk på veien uansett. 

(Men ut fra meldingene på tinder, ser jeg jo at mange menn tenker det betyr åpen for sex når som helst..)

Anonymkode: 80977...fce

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

sex på første date

Så kvinner med 3 partnere i løpet av livet, er løse? Du har ikke skjønt definisjonen, kjære deg. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan også være det er så vanskelig å få kjæreste nå, at hun er åpen for sexuelt forhold, fordi ellers blir det aldri sex.

Anonymkode: 13a30...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg bruker tinder og det er nesten ingen kvinner som ser etter et forhold, omtrent alle har "finner ut av det" eller "langsiktig men åpent for alt".  Jeg begynner å tro at kvinner bare vil ha sex. Tar jeg feil? Er det sånn kvinner er nå?

Dette gjelder ikke bare damer. De aller fleste på Tinder og som nettdater ellers er redd for å havne i noe forpliktende for raskt. Single generelt er redd for relasjoner i dag. Dårlige erfaringer eller negative opplevelser påvirker dem til å være redd for å ta noen inn. 

Ikke bry deg om alle de som ikke vil ha det samme som deg, eller alle de som ikke passer til deg. Fokuser på de få som virker være seriøse og bli kjent med dem. Det koster deg lite å sveipe vekk alle de andre. 

Eventuelt så melder du deg inn på datingsider som er mer seriøse og hvor alle medlemmene er ute etter noe seriøst. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg har langsiktig men åpen for alt. Ikke fordi jeg på noe som helst vis er åpen for sex på første date, men fordi jeg tror man skremmer bort mange med å ha kun forhold. Og når jeg overhodet ikke finner drømmeprinsen noe sted, kan det jo være koselig å treffe noen nye folk på veien uansett. 

(Men ut fra meldingene på tinder, ser jeg jo at mange menn tenker det betyr åpen for sex når som helst..)

Skremmer bort hvem?  Altså at hvis du kun har ute etter forhold så får du ikke kontakt med de som bare vil ha sex? Men ved å ha de andre får du ikke kontakt med de som er ute etter forhold, for de vil ikke bruke tid på en dame som er ute etter sex. 

Jeg ville bestemt meg for bruken av Tinder hvis jeg var deg.  Eventuelt så kan du bruke Tinder for sex og ha at du er åpen for alt der inne og så melde deg inn på en litt mer seriøs datingside som dateportalen.no eller matchme.no for å bli introdusert til seriøse potensielle kjærester der. 

Ja takk begge deler funker ikke. Det skemmer vekk de seriøse, believe me! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Om du er ute etter forhold, ikke gå på date med dem som hinter om sex. Og kanskje risikere å miste dem som ikke bryr seg om å bli kjennt med deg, fordi du ikke er åpen for bare sex, er ikke egentlig et tap. De er heller mange hindre på veien din. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du har jo fordommer. Kan det ha noe med at du kansje trenger litt mer utdanning og kunnskap om mennesker?

Anonymkode: cb493...4c9

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du har jo fordommer. Kan det ha noe med at du kansje trenger litt mer utdanning og kunnskap om mennesker?

Anonymkode: cb493...4c9

Er det dette man lærer på kjønnsstudier? At menn ikke har lov til å ha preferanser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det dette man lærer på kjønnsstudier? At menn ikke har lov til å ha preferanser?

Preferanser og fordommer er forskjellige ting. Preferanse for seriøse damer er en ting. Å tro at alle damer som er åpent for annet og "ser hvordan ting utvikler seg", puler PÅ FØRSTE DATE, er kun fordommer og overtolking. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

sex på første date

Det hadde da mannen også? 
Alle mine forhold har startet med sex på første date

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Preferanser og fordommer er forskjellige ting. Preferanse for seriøse damer er en ting. Å tro at alle damer som er åpent for annet og "ser hvordan ting utvikler seg", puler PÅ FØRSTE DATE, er kun fordommer og overtolking. 

okay :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det hadde da mannen også? 
Alle mine forhold har startet med sex på første date

Jeg er ikke interessert i menn uansett om de har sex på første date eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men hvorfor må han blande inn fordommer i dem? Ts nevnte sel  fordommer. En alternativ problemstilling er

Er på tinder. Eneste problemet er at jeg er ikke ute etter kun sex der, er veldig usikker på om kvinnene der inne er ute etter noe seriøst, siden alle har langsiktig og åpen for alt.

Jeg som kvinne, unngår menn som sier åpen for alt og har forståelse for at ts gjør det samme om han er ute etter forhold.

Så den er helt fair. Problemet er når så få menn klarer å ytre dette, uten hele regla om kvinner og mysogni samtidig. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er ikke interessert i menn uansett om de har sex på første date eller ikke.

Og kvinner er ikke interessert i deg. Så vinn-vinn. 
Tror det er like så greit at du holder deg singel egentlig

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...