AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:12 #21 Del Skrevet onsdag kl 21:12 Barnet mitt har separasjonsangst og jeg får hjelpestønad sats 1. Fikk over 50.000 fra Fremtind. Tok bare 24 timer fra jeg sendte inn papirene til jeg fikk melding om at pengene ble overført. Tok da et par dager før de kom inn på konto. Anonymkode: 56add...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:27 #22 Del Skrevet torsdag kl 07:27 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Her og sa de det. Så de første årene når de kun betalte 1 gang i året kom de ikke inn. Men når summen kommer over 170.000kr så er det pålagt å melde i fra. Så når den summen vi fikk var over dette så var de pliktig, det er og banker. Så lenge forsikringen står på barnet så kunne en ikke omgå ting https://www.statsforvalteren.no/ostfold-buskerud-oslo-og-akershus/vergemal/vergemal-for-barn/jeg-er-verge/bank-og-forvaltning/ Anonymkode: e4fe5...30c Er du sikker på at vi snakker om samme utbetaling ? Forhøyet hjelpestønad fra forsikringen ? Jeg våknet i dag til at hele beløpet var kommet inn på min oppgitte konto, og det er langt over 2G. Kanskje dette er noe nytt de senere årene dersom det er en stund siden dere fikk innvilget Anonymkode: 1513c...27f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå