AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Mine foreldre ønsker seg ingenting, de er typisk voksne som har alt de trenger. Tenkte kanskje å kjøpe en kurv med forskjellig innhold, f.eks. vin, god såpe eller håndkrem, rødvinspølse, tapas (kjeks, oliven, fikensyltetøy). Er dette en akseptabel gave? Hver av tingene er ikke så dyre, men det blir gjerne greit til sammen? Evt. andre forslag til hva man kan ha oppi? 😊 Anonymkode: f511d...2d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Jeg hadde blitt glad for en sånn kurv, spesielt hvis det var litt lekre nøtter, som kan spises til vinen, med. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mine foreldre ønsker seg ingenting, de er typisk voksne som har alt de trenger. Tenkte kanskje å kjøpe en kurv med forskjellig innhold, f.eks. vin, god såpe eller håndkrem, rødvinspølse, tapas (kjeks, oliven, fikensyltetøy). Er dette en akseptabel gave? Hver av tingene er ikke så dyre, men det blir gjerne greit til sammen? Evt. andre forslag til hva man kan ha oppi? 😊 Anonymkode: f511d...2d0 Jeg gir bort noen sånne hvert år og folk blir veldig glade. Jeg tar i vin/saft de liker, konfekt eller noe mørk sjokolade, en god kaffe og pakke te, pølse og litt julegodt. Slager. Anonymkode: b4ead...274 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Jeg liker både å gi og få gaver som kan spises/drikkes opp eller brukes opp, det kommer alltid til nytte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Hvis dette er noe de vil spise er det en super gave. Min mor setter ikke pris på vin og tapas, så hun kan jeg ikke gi noe slikt til. Selv hadde jeg elsket det 🤩 Anonymkode: df6b3...eb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Dropp såpe og håndkrem hvis resten av kurven består av vin og mat. Anonymkode: 2b3ff...c03 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Ja Hvert år fra svigers får vi en kasse med forskjellige matvarer som spekeskinke, spekepølse, flatbrød, lefse,kaffe, sjokolade pasta osv. Bare elsker å få det Selv gir vi slik matkasse til min mor, og til 3 barn vi er tante og onkel til fordi de bor for seg selv. Fikk spørsmål alt nå om de ville få en slik kasse for de syns det var så mye mer fint å få en penger eller noe de ikke trenger 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Jeg gir sånn kasse til mine foreldre. Har oppi en del lokalmat som de ellers ikke tar seg råd til (sjokolade, cider, røykelaks, honning, syltetøy osv). De er i midten av 70-årene og har alt de trenger og litt til. Anonymkode: 3a99b...ece 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Jeg er bare 50 og hadde blitt kjempeglad. Og jeg tar gjerne både mat, vin og håndkrem i samme kurv. Slike kurver blir jo gjerne ganske dyre i pris sammenlagt, men hvis du har lyst til å bruke litt penger på foreldrene dine synes jeg det er en fantastisk gave. Forslag til andre ting helt avhengig av hva foreldrene dine liker: Ekstra dyr vin eller to flasker (ikke bare en) god vin, eventuelt champagne. God olivenolje og balsamico fra delikatessebutikken/Olivenlunden eller lignende Fenalår Kaffe kjøpt på spesialbutikk, eventuelt kaffebønner på samme butikk dersom de bruker kvern God og dyr sjokolade/konfekt/trøfler Makroner fra spesialbutikk Lakris fra Bülow (ikke så skrekkelig dyrt og veldig godt) Ullsokker, ullvanter, eksklusiv håndsåpe til badet, duftlys/duftpinner Gode oster (betinger at du har mulighet til kjøleskap frem til noen timer før gaveåpning) (jeg ville ha droppet de der spekepølsegreiene som selges i alle boder før jul) Kjeks og gode marmelader til ost .... og jeg kunne sikkert kommet på mye mer Anonymkode: a19f5...b0e 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Jeg hadde blitt glad for en sånn gave i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden jegerrinne skrev (1 time siden): Fikk spørsmål alt nå om de ville få en slik kasse for de syns det var så mye mer fint å få en penger eller noe de ikke trenger De spurte om de kom til å få en sånn kasse til jul? Flere av dem? Kanskje du man bidra litt til oppdragelsen også Anonymkode: f773f...410 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): De spurte om de kom til å få en sånn kasse til jul? Flere av dem? Kanskje du man bidra litt til oppdragelsen også Anonymkode: f773f...410 Vi spurte hva de ønsket seg og da kom det som et av ønskene. De skrev og at de ikke hadde mye plass og ønsket ikke pyntegjenstander, handler,sengetøy osv. De ville heler ha matkasse, gavekort på kiwi , rema, bunnpris 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden Jeg ville droppet såpe, håndkrem og fysisk kurv. Men å kjøpe mat og drikke de liker er kjempelurt. (men sånne fancye oljer blir fort skapfyll. Chiliolje, basilikumolje, hvem bruker det..) Anonymkode: 76552...8db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg ville droppet såpe, håndkrem og fysisk kurv. Men å kjøpe mat og drikke de liker er kjempelurt. (men sånne fancye oljer blir fort skapfyll. Chiliolje, basilikumolje, hvem bruker det..) Anonymkode: 76552...8db Ser den med såpe og krem. Men hvorfor ville du droppet kurv egentlig? Må jo ha tingene oppi noe? 🤔😅 Anonymkode: f511d...2d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mine foreldre ønsker seg ingenting, de er typisk voksne som har alt de trenger. Tenkte kanskje å kjøpe en kurv med forskjellig innhold, f.eks. vin, god såpe eller håndkrem, rødvinspølse, tapas (kjeks, oliven, fikensyltetøy). Er dette en akseptabel gave? Hver av tingene er ikke så dyre, men det blir gjerne greit til sammen? Evt. andre forslag til hva man kan ha oppi? 😊 Anonymkode: f511d...2d0 En utmerket gave til mennesker som har alt. Ville lagt til ost og gjerne laks, om dette er noe som faller i smak. Anonymkode: 119e8...574 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden Jeg har gitt en sånn type gave flere ganger og det har alltid falt i god smak hos mottaker. Men man må kjenne mottaker litt og vite hva hva vedkommende liker. F.eks er det ganske bom å gi en vin til en som ikke er glad i vin.... 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ser den med såpe og krem. Men hvorfor ville du droppet kurv egentlig? Må jo ha tingene oppi noe? 🤔😅 Anonymkode: f511d...2d0 Man trenger ikke kjøpe kurv. Mange bedrifter bruker julekort og når de gir bort slike varer. Kjøpes på det som før het staples.no. Anonymkode: 119e8...574 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ser den med såpe og krem. Men hvorfor ville du droppet kurv egentlig? Må jo ha tingene oppi noe? 🤔😅 Anonymkode: f511d...2d0 Ps kurver får du billig på bruktbutikken, pene kurver og Anonymkode: b4ead...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg gir bort noen sånne hvert år og folk blir veldig glade. Jeg tar i vin/saft de liker, konfekt eller noe mørk sjokolade, en god kaffe og pakke te, pølse og litt julegodt. Slager. Anonymkode: b4ead...274 Hvor kjøper du kurvene hen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden Kaneel skrev (Akkurat nå): Hvor kjøper du kurvene hen? Bruktbutikken Anonymkode: b4ead...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå