AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hei, jeg skal føde midt i fellesferien og er veldig bekymret for det, kan velge mellom Ullevål og Rikshospitalet, er det noen som har erfaringer som de kan dele? Har hørt så mange skrekkhistorier om å føde midt på sommeren med ferieavvikling, mangel på plasser og mangel på kompetanse😢😢😢 Anonymkode: 956ac...838 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Fødte på Ullevål midt på sommeren. Det gikk helt fint Anonymkode: 1ff0f...018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Hvilken hadde dere valgt av riksen og Ullevål? Anonymkode: 956ac...838 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Fødte min yngste på Riksen i juli. Det var roligere da enn da jeg fikk førstemann i novembermåned, gikk helt fint. Måtte vente litt før det var ledig på barsel bare. Om du velger Riksen må far reise hjem på kvelden, på Ullevål har de barselhotell (hvis alt er bra med deg og baby). Anonymkode: 20c63...a88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå