AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #101 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, les tråden en gang til. Og nå gidder jeg ikke det tullet her mer. Anonymkode: 0bb41...953 Nå brukte jeg kaffepausen min på å lese denne idiotiske tråden på nytt og som forventet fant jeg ingen som misforstår på samme måte som deg TS... Anonymkode: b4f3e...07e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #102 Del Skrevet 29. november 2024 newman01 skrev (39 minutter siden): Men hvorfor valgte du 6 måneder binding til 5% rente når 3 måneder antagelig hadde 4,9% når du trodde hele rentebeløpet ble utbetalt? Veldig godt påpekt. Den logikken faller jo på sin egen urimelighet Anonymkode: 5a263...27a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #103 Del Skrevet 29. november 2024 newman01 skrev (1 time siden): Men hvorfor valgte du 6 måneder binding til 5% rente når 3 måneder antagelig hadde 4,9% når du trodde hele rentebeløpet ble utbetalt? Hvor har du det i fra at renta da jeg opprettet fastrentekontoen var på 4,9% ved 3 mnd? Dette var som tidligere nevnt kun et eksempel på tilbud som jeg fant på nettet i farta i forbindelse med denne tråden og la ut her, og ikke hva jeg benyttet meg av. Anonymkode: 0bb41...953 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #104 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Veldig godt påpekt. Den logikken faller jo på sin egen urimelighet Anonymkode: 5a263...27a Nå var det ikke du som ble spurt, så hvorfor svarer du og trekker konklusjoner når du ikke vet årsaken? Anonymkode: 0bb41...953 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #105 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor har du det i fra at renta da jeg opprettet fastrentekontoen var på 4,9% ved 3 mnd? Dette var som tidligere nevnt kun et eksempel på tilbud som jeg fant på nettet i farta i forbindelse med denne tråden og la ut her, og ikke hva jeg benyttet meg av. Anonymkode: 0bb41...953 Men det er jo et eksempel som helt tydelig viser hvorfor det ikke er noen logikk i å tro at man får hele renten på noen måneder. Anonymkode: 1daa3...0a4 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #106 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men det er jo et eksempel som helt tydelig viser hvorfor det ikke er noen logikk i å tro at man får hele renten på noen måneder. Anonymkode: 1daa3...0a4 Ja, og det har jeg også bekreftet lenger opp i tråden her nå. Hvorfor fortsetter dere å ta opp dette?. Anonymkode: 0bb41...953 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #107 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå brukte jeg kaffepausen min på å lese denne idiotiske tråden på nytt og som forventet fant jeg ingen som misforstår på samme måte som deg TS... Anonymkode: b4f3e...07e Ganske fascinert over at du gidder å bruke kaffepausen din på å lese idiotiske tråder. Du har ihvertfall ikke lest godt nok. Kverulanten. Anonymkode: 0bb41...953 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #108 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ganske fascinert over at du gidder å bruke kaffepausen din på å lese idiotiske tråder. Du har ihvertfall ikke lest godt nok. Kverulanten. Anonymkode: 0bb41...953 Her har du et eksempel du tydeligvis har gått glipp av, og du finner flere hvis du ser nøyere etter. Fikk ikke kopiert flere, da det er kronglete å gå ut av innlegget og kopiere flere på tlf. Men kan du lese, så finner du ut av det selv i denne idiotiske tråden som du gidder å bruke tid på med kverulering. Jeg opprettet nylig dette i DNB og det står jo før man oppretter at rentesatser oppgitt er per år. Jeg forstår at det er forvirrende i starten, jeg forstod det heller ikke helt først, men det gir jo selvsagt mening. Anonymkode: 5a263...27a Anonymkode: 0bb41...953 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #109 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå brukte jeg kaffepausen min på å lese denne idiotiske tråden på nytt og som forventet fant jeg ingen som misforstår på samme måte som deg TS... Anonymkode: b4f3e...07e Her har du et eksempel du tydeligvis har gått glipp av, og du finner flere hvis du ser nøyere etter. Fikk ikke kopiert flere, da det er kronglete å gå ut av innlegget og kopiere flere på tlf. Men kan du lese, så finner du ut av det selv i denne idiotiske tråden som du gidder å bruke tid på med kverulering. Jeg opprettet nylig dette i DNB og det står jo før man oppretter at rentesatser oppgitt er per år. Jeg forstår at det er forvirrende i starten, jeg forstod det heller ikke helt først, men det gir jo selvsagt mening. Anonymkode: 5a263...27a Anonymkode: 0bb41...953 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 29. november 2024 #110 Del Skrevet 29. november 2024 Noen ganger må man bare innse og godta at det var en selv som var dum, og ikke skylde på alle andre! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #111 Del Skrevet 29. november 2024 hvalstad45 skrev (Akkurat nå): Noen ganger må man bare innse og godta at det var en selv som var dum, og ikke skylde på alle andre! Hvor har jeg skyldt på andre? Anonymkode: 0bb41...953 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #112 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Her har du et eksempel du tydeligvis har gått glipp av, og du finner flere hvis du ser nøyere etter. Fikk ikke kopiert flere, da det er kronglete å gå ut av innlegget og kopiere flere på tlf. Men kan du lese, så finner du ut av det selv i denne idiotiske tråden som du gidder å bruke tid på med kverulering. Jeg opprettet nylig dette i DNB og det står jo før man oppretter at rentesatser oppgitt er per år. Jeg forstår at det er forvirrende i starten, jeg forstod det heller ikke helt først, men det gir jo selvsagt mening. Anonymkode: 5a263...27a Anonymkode: 0bb41...953 Så eksempelet ditt på at dette er håpløst å forstå er at noen har vært forvirret et øyeblikk, men likevel har forstått det? Anonymkode: b4f3e...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #113 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så eksempelet ditt på at dette er håpløst å forstå er at noen har vært forvirret et øyeblikk, men likevel har forstått det? Anonymkode: b4f3e...07e Og det gjelder jo meg også. Har for hundrede gang sakt at jeg forstår nå at renta på slike avtaler er oppgitt per år. Men etterlyser at det tydeligere skal komme fram, da flere fort kan misforstå det. Er nå helt enig i at denne tråden har blitt komisk. Holder det nå? Nå avslutter jeg og får komme meg på jobb. Anonymkode: 0bb41...953 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #114 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor har du det i fra at renta da jeg opprettet fastrentekontoen var på 4,9% ved 3 mnd? Dette var som tidligere nevnt kun et eksempel på tilbud som jeg fant på nettet i farta i forbindelse med denne tråden og la ut her, og ikke hva jeg benyttet meg av. Anonymkode: 0bb41...953 Men det du benyttet deg av, hvilken rente kunne de tilby ved 3mnd binding? Den var nok bedre enn den du valgte på seks måneders binding. Hvorfor valgte du 6 mnd binding i stedet for 3 mnd? Anonymkode: 5a263...27a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #115 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men det du benyttet deg av, hvilken rente kunne de tilby ved 3mnd binding? Den var nok bedre enn den du valgte på seks måneders binding. Hvorfor valgte du 6 mnd binding i stedet for 3 mnd? Anonymkode: 5a263...27a 😂😂😂 Anonymkode: 0bb41...953 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå