AnonymBruker Skrevet i går, 04:41 #21 Del Skrevet i går, 04:41 BeLeven skrev (På 28.11.2024 den 14.12): Ja, det er sikkert ulik praksis fra massør til massør. Men merk at det er ulike typer orgasme også - og den "tradisjonelle" typen med utløsning er ikke nødvendigvis det man sikter etter i tantra. Det er mer fokus på energiorgasmer, og det kan man få med eller uten stimuli av penis. Dette er min erfaring også. Har selv jevnlig tantramassasje og ender alltid om med lange energiorgasmer. Hos meg er ikke penis involvert, kun kroppen. Men får en finger analt for å avslutte energiorgasmen fordi den kan vare veldig lenge, mer enn 30 minutter er rekorden min. Anonymkode: 14cf8...e60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:48 #22 Del Skrevet i går, 04:48 AnonymBruker skrev (På 27.11.2024 den 16.33): Hvor i landet? Håper du er singel, det er langt over kanten enn vanlig massasje Anonymkode: 2478f...066 Både jeg og dama tar tantramassasje jevnlig, vi får begge intense energiorgasmer av det, men ingen sjalusi. Det er mye mer enn sexuelt, det er slik vi ser det, ikke seksuelt, selv om det alltid innbefatter energiorgasmer for begge. Ofte vi er der begge samtidig, først henne så meg og omvendt. Da holder vi hverandre i hendene mens den ene av oss har orgasme, energiorgasmer kan vare veldig lenge, sånn 30 minutter++ Anonymkode: 14cf8...e60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:23 #23 Del Skrevet i går, 05:23 Dere som sier dette ikke er sexkjøp, er søte. Lova bryr seg ikke om omstendighetene rundt orgasmen du kjøper. Anonymkode: 2b818...fa4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:31 #24 Del Skrevet i går, 05:31 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dere som sier dette ikke er sexkjøp, er søte. Lova bryr seg ikke om omstendighetene rundt orgasmen du kjøper. Anonymkode: 2b818...fa4 Mulig det, men for meg er ikke dette sex, selv om det innbefatter lange intense energiorgasmer. Men vet lova der ikke alltid ser det sånn. Men er det egentlig lovforbud mot tantramassasje? Ikke meg bekjent. Anonymkode: 14cf8...e60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeLeven Skrevet i går, 10:45 #25 Del Skrevet i går, 10:45 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dere som sier dette ikke er sexkjøp, er søte. Lova bryr seg ikke om omstendighetene rundt orgasmen du kjøper. Men greia er at det ikke er relevant. Lover er til for å beskytte folk. Her er det ingen som trenger beskyttelse, og ingen vil håndheve loven på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunmedham Skrevet i går, 15:52 #26 Del Skrevet i går, 15:52 (endret) https://www.mytantra.net/ Jeg har ikke egen erfaring, men noen jeg kjenner skryter av dette. Endret i går, 15:52 av Hunmedham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå