AnonymBruker Skrevet i går, 10:15 #281 Del Skrevet i går, 10:15 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg forklarte i rolig tone hvorfor jeg tenker at det er best for oss å gå hver til vårt. Han ble helt knust, gråt og tryglet meg om å ikke forlate ham. ... Fortalte at hvis han hadde gitt meg en god grunn og helst sagt nei til frieriet, ville jeg ikke ha følt det på denne måten nå. Han sa fortsatt ikke ett ord om hvorfor han avlyste. Anonymkode: f6985...97a Han trygler og ber, men klarer ikke å oppdikte et eller annet om at han fikk kalde føtter den gangen? Enten er det skuespill, ellers er han evneveik. Anonymkode: c6731...688 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:38 #282 Del Skrevet i går, 10:38 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Han trygler og ber, men klarer ikke å oppdikte et eller annet om at han fikk kalde føtter den gangen? Enten er det skuespill, ellers er han evneveik. Anonymkode: c6731...688 Hvorfor skulle han dikte opp noe? Jeg vil jo gjerne høre hva som skar seg så alvorlig at han avlyste hele greia etter at flybillettene for familien hans var kjøpt, og kjole og lokale bestilt. Vi sendte også prøvingsattesten inn. Alt var klart, så ble det plutselig ingenting ut av. Jeg vil gjerne vite grunnen. Om det noen gang har vært noe fra hans side, eller om han har brukt meg for praktiske årsaker i disse årene. TS Anonymkode: f6985...97a 3 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet i går, 10:54 #283 Del Skrevet i går, 10:54 Jeg skjønner deg veldig godt, TS, og det høres ut som du har kommet til en løsning som er bedre på sikt. Du er reflektert og fornuftig, synes jeg. Alt godt ønskes fremover. 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:00 #284 Del Skrevet i går, 12:00 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hvorfor skulle han dikte opp noe? Anonymkode: f6985...97a Fordi du har spurt om en forklaring i tre år, og nå forteller ham at dette er årsak til det blir slutt. Han skal forestille å være knust og desperat etter å redde forholdet, men gidder ikke en gang forsøke å koke opp en spiselig forklaring til deg. Det er et plotthull. Anonymkode: c6731...688 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:06 #285 Del Skrevet i går, 12:06 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor skulle han dikte opp noe? Jeg vil jo gjerne høre hva som skar seg så alvorlig at han avlyste hele greia etter at flybillettene for familien hans var kjøpt, og kjole og lokale bestilt. Vi sendte også prøvingsattesten inn. Alt var klart, så ble det plutselig ingenting ut av. Jeg vil gjerne vite grunnen. Om det noen gang har vært noe fra hans side, eller om han har brukt meg for praktiske årsaker i disse årene. TS Anonymkode: f6985...97a Hva med deg da? Som ikke tok «hintet» den gangen for tre år siden? Har ikke du «brukt ham for praktiske årsaker»? Jeg hadde hatt full forståelse hvis du avsluttet alt der og da, men tre år etterpå? Anonymkode: 7b0e3...9ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:13 #286 Del Skrevet i går, 12:13 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva med deg da? Som ikke tok «hintet» den gangen for tre år siden? Har ikke du «brukt ham for praktiske årsaker»? Jeg hadde hatt full forståelse hvis du avsluttet alt der og da, men tre år etterpå? Anonymkode: 7b0e3...9ef Der er jeg uenig med deg. Rett etter at man har avlyst et bryllup sitter man fortsatt med følelser igjen. Man tenker at man kanskje kan få det til å fungere likevel fordi man er glad i personen. Men, så gnager det tillitsbruddet på deg noe som resulterer i at man mister følelsene over tid. Så flere år etter merker man at de følelsene en hadde er borte. Forstår TS godt. Anonymkode: 66493...22f 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HanneH1980 Skrevet i går, 12:20 #287 Del Skrevet i går, 12:20 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva med deg da? Som ikke tok «hintet» den gangen for tre år siden? Har ikke du «brukt ham for praktiske årsaker»? Jeg hadde hatt full forståelse hvis du avsluttet alt der og da, men tre år etterpå? Anonymkode: 7b0e3...9ef Forskjellen er jo at TS prøvde og prøvde i disse årene å få det til å fungere, men følelsene døde gradvis ut på grunn av sviket hans. Det var jo ikke sånn at hun umiddelbart bestemte seg for at "nei, men DA skal jeg gjøre det slutt med ham, skal bare bruke ham for praktiske årsaker i noen år først"... 🙄 TS sitt tilfelle om svik som fører til følelser som gradvis dør ut er langt ifra uvanlig. Finnes mange som prøver å tilgi svik (utroskap, brutte løfter, m.m.) for deretter å merke at man har gradvis har mistet følelsene for partner etter noen år. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:45 #288 Del Skrevet i går, 13:45 Veldig bra å høre at du har klart å si fra, trådstarter. Jeg forstår at det er kjempefrustrerende å ikke få svar. Men noen ganger må man innse at stillhet er alt man får, rive seg løs fra det og komme seg videre. Det å prøve å tilpasse seg noe man ikke vet hva er, er i alle fall ikke noen god løsning. Man bør jo være seg selv…i alle fall den beste versjonen av seg selv…og noe mer kan man ikke gjøre. Lykke til i tiden fremover Anonymkode: 4d986...be4 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 21 timer siden #289 Del Skrevet 21 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (På 27.11.2024 den 13.10): Hilsen guttunge som sitter på et kvinneforum midt på arbeidsdagen, og deltar i tråder om samliv- og kjærlighetsrelasjoner 😂 Anonymkode: 94400...419 Vedkommende har et poeng mener jeg, selv om poenget ikke er det samme fra den du siterer sin side. Mitt poeng er at menn vanligvis er mer tilbakeholdne mtp å ville gifte seg, dermed hvis damen frir. Risikerer hun at han kanskje føler han må si ja selv om han ikke vil. Frir han, er det et tegn på at han vil, siden han spør Endret 21 timer siden av Maleficenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #290 Del Skrevet 21 timer siden Ikke gjør det slutt I samme rom! Tenk sikkerhet før og etter et brudd!! Anonymkode: 66029...653 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #291 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke gjør det slutt I samme rom! Tenk sikkerhet før og etter et brudd!! Anonymkode: 66029...653 Samme rom? Hva mener du? Anonymkode: 571cf...4d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #292 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Samme rom? Hva mener du? Anonymkode: 571cf...4d8 Bruker mente nok at enkelte menn blir sinte og gale når kvinne gjør det slutt, og at det kan være fare for fysisk vold. Jeg synes det er feil å tenke sånn om menn generelt (selv om bruker har rett). Det er ikke MENN som slår, det er gærninger. Hvis man kjenner at ikke våger å gjøre det slutt uten beskyttelse så burde man gjort det slutt for lenge siden, helst før det ble noe forhold. Gratulerer ts! Det går på selvrespekten løs å leve i et slikt "halvt" forhold som du beskrev. Husk å minne deg selv på det om skulle savne ham. Du har kanskje tapt en kjæreste akkurat nå, men har vunnet muligheten til å finne ekte kjærlighet. Å forbli i et slikt forhold ville blokkert for muligheten for kjærlighet så lenge forholdet varte. Den som intet våger intet vinner. Anonymkode: 621e8...69b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden #293 Del Skrevet 30 minutter siden Hei ts, hvordan går det? Anonymkode: cad1a...f62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå