Uanonym bruker Skrevet 15. desember 2024 #361 Del Skrevet 15. desember 2024 (endret) Virrevirrevapp skrev (1 time siden): Tja, det førte nok til at det var vanskelig å få leid familiebolig som ugift par, eller singel for den saks skyld. Ja, det var jo definitivt sosiale sanksjoner. Som en apropos har jeg sett flere gamle reklamer for OBOS-leiligheter. I leilighetene som var ment for enslige, var det ikke lov med dobbeltseng Endret 15. desember 2024 av Uanonym bruker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HarlemsNocturne Skrevet 15. desember 2024 #362 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 27.11.2024 den 12.41): Det er ingen ulike scenarioer. Etter at han har "blåst av" forlovelsen, noen få uker før dato var satt og brudekjolen bestilt, kan han si hva som helst. Jeg tror ikke på det. Jeg hadde ikke blitt, nei. For da hadde han giftet seg med meg kun for at jeg ikke stikker. Det er ikke godt nok. Jeg vil heller ikke tvinge ham til noe. Jeg har fridd til ham da jeg trodde han var på gli. Han lot som han ønsket å gifte seg, men ville egentlig ikke. Så han er imot ekteskap med meg. Da ønsker jeg å bryte, for han kan ikke tilby meg det jeg ønsker. TS Anonymkode: f6985...97a TS, du er mitt nye forbilde! Så sterk, klarsynt, sikker på egne ønsker og grenser. (Med forbehold om at jeg bare har lest side 1/19😂) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå