AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #161 Del Skrevet 28. november 2024 Fortsatt en meningsløs tråd. DET ER JO BARE Å GJØRE DET SLUTT. Hva er problemet?? Ts er visst bare her for å få noe slags bekreftelser/bygge opp under sinnnet og bitterheten sin, av en eller annen grunn. Hun hevder at hun vet hva hun vil, har ikke følelser, er ikke interessert, har prøvd alt, men hun nekter å ta i mot råd/kritikk og bare kverulerer og krangler. Skikkelig snålt. Anonymkode: 1e958...f50 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #162 Del Skrevet 28. november 2024 Og for meg virker det som at du også er ganske feig TS. Hvorfor har ikke du dumpet han for tre år siden? Du sier du er sikker på at du kan leve fint uten han, så jeg ser virkelig ikke hva som stopper deg her. Er du egentlig ærlig her om hva du føler? Reaksjonene dine og ordene dine i den her tråden samstemmer bare ikke. Anonymkode: 1e958...f50 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #163 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og for meg virker det som at du også er ganske feig TS. Hvorfor har ikke du dumpet han for tre år siden? Du sier du er sikker på at du kan leve fint uten han, så jeg ser virkelig ikke hva som stopper deg her. Er du egentlig ærlig her om hva du føler? Reaksjonene dine og ordene dine i den her tråden samstemmer bare ikke. Anonymkode: 1e958...f50 Fordi jeg følte noe for tre år siden. Jeg ble veldig såret, men prøvde virkelig å fikse det. Men det går ikke lenger. Det funker ikke. Anonymkode: f6985...97a 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #164 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fortsatt en meningsløs tråd. DET ER JO BARE Å GJØRE DET SLUTT. Hva er problemet?? Ts er visst bare her for å få noe slags bekreftelser/bygge opp under sinnnet og bitterheten sin, av en eller annen grunn. Hun hevder at hun vet hva hun vil, har ikke følelser, er ikke interessert, har prøvd alt, men hun nekter å ta i mot råd/kritikk og bare kverulerer og krangler. Skikkelig snålt. Anonymkode: 1e958...f50 Jeg ønsker ikke kritikk av min preferanse for å være gift når man er i et forpliktende forhold. Har heller ikke sagt at jeg ikke har følelser. Poenget med tråden var å få råd om hvordan formulere meg på best mulig måte. Det har jeg fått, og det takker jeg for. TS Anonymkode: f6985...97a 5 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #165 Del Skrevet 28. november 2024 Hva sa han til de inviterte gjestene da han avlyste? Jeg hadde rett og slett spurt dem. Du har jo blitt skilt en gang før, så du har vært gjennom dette. Så jeg ser ikke hvorfor du trenger hjelp til å formulere deg. Det spiller jo heller ingen rolle. «Jeg elsker deg ikke lenger. Farvel». Anonymkode: 71789...da7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #166 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva sa han til de inviterte gjestene da han avlyste? Jeg hadde rett og slett spurt dem. Du har jo blitt skilt en gang før, så du har vært gjennom dette. Så jeg ser ikke hvorfor du trenger hjelp til å formulere deg. Det spiller jo heller ingen rolle. «Jeg elsker deg ikke lenger. Farvel». Anonymkode: 71789...da7 Jeg ble skilt grunnet utroskap, fysisk og psykisk vold. Det var helt annerledes, og ikke vanskelig å finne formuleringen. Jeg har spurt to av gjestene, og de sa at han fant på en historie om at vi måtte spare penger til større selskap, og at det var derfor bryllupet var utsatt (ikke avlyst). Anonymkode: f6985...97a 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #167 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg ble skilt grunnet utroskap, fysisk og psykisk vold. Det var helt annerledes, og ikke vanskelig å finne formuleringen. Jeg har spurt to av gjestene, og de sa at han fant på en historie om at vi måtte spare penger til større selskap, og at det var derfor bryllupet var utsatt (ikke avlyst). Anonymkode: f6985...97a Hva sier foreldrene hans når du treffer dem da? Har dere et godt forhold? Spør de når bryllupet skal skje? Anonymkode: 71789...da7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #168 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva sier foreldrene hans når du treffer dem da? Har dere et godt forhold? Spør de når bryllupet skal skje? Anonymkode: 71789...da7 De bor langt herfra, og vi ses kun på Messenger innimellom. De har ikke så mye kontakt med meg, og spør ikke. Anonymkode: f6985...97a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #169 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De bor langt herfra, og vi ses kun på Messenger innimellom. De har ikke så mye kontakt med meg, og spør ikke. Anonymkode: f6985...97a Ikke med ham heller? Hva med høytider og ferier? Har han søsken? Har dere felles vennepar? Her høres det dessverre ut som om det ikke er noen felles «plattform» i det hele tatt. Da er det ikke så overraskende at det ikke går veien. Anonymkode: 71789...da7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nooni Skrevet 28. november 2024 #170 Del Skrevet 28. november 2024 Jeg synes det høres ganske plankekjøring ut. Dere har ulike behov, verdier og ønsker for fremtiden. I tillegg kommer du ikke over skuffelsen at han brøt giftemålet. Derfor ønsker du at han skal flytte. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #171 Del Skrevet 28. november 2024 NakenPanda skrev (På 27.11.2024 den 13.37): Det er sikkert masse her på KG som vil overta han, så det er bare å legge ned ultimatum, tvinge han ut og så legge en tråd ut her med "Han fant seg en annen med en gang" eller "Hvor finnes menn som vil forplikte seg til en formalitet" Vil påstå at en fyr som later som èn ting og gjør noe helt annet, ikke er en drøm for noen. Jeg er blant dem som aldri har ønsket giftermål. Men aldri om jeg kunne lurt en jeg bryr meg om til å tro at jeg vil gifte meg heller. For et tillitsbrudd de lux! Anonymkode: 79d86...26f 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #172 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (På 27.11.2024 den 14.25): Nettopp. Samboeren er ikke mannen. Det er samboer/kjæreste. Anonymkode: f6985...97a Feil. "Mannen min" er den fyren som erklærer seg min, uavhengig av tittel ellers. Bruker man derimot "ektemannen min", så blir det annerledes.. Vi bruker gubben og kjærringa, men vi kaller hverandre ikke ektemake.. Anonymkode: 79d86...26f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #173 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Da har vi to muligheter her: 1. Du har ikke vært ordentlig forelsket før 2. Du har hendelser med deg i livet som gjør at du er emosjonelt skadet, og derfor aldri lar noen komme helt innpå deg. Anonymkode: 18a51...da8 Slutt å tulle da. Det å ha vært forelsket, vil ikke si at man taper seg selv fullstendig. Vi som har levd lenger tenårene, mister vel ikke hodet fullstendig over sånne ting. Dårlig psykoanalyse av deg! Anonymkode: 79d86...26f 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #174 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): ... Jeg har spurt to av gjestene, og de sa at han fant på en historie om at vi måtte spare penger til større selskap, og at det var derfor bryllupet var utsatt (ikke avlyst). Anonymkode: f6985...97a Så han tom løy til gjestene. For en fyr... Anonymkode: a634f...653 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #175 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Så han tom løy til gjestene. For en fyr... Anonymkode: a634f...653 Og brukte pengegaven fra bestemoren sin på seg selv.....fin type, du! Anonymkode: 8448e...ecb 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lou Salome Skrevet 28. november 2024 #176 Del Skrevet 28. november 2024 Men hva er det du spør om? Mitt forslag, si: «Jeg ønsker brudd på grunn av manglende forpliktelse». 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #177 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg VIL faktisk være alene. Har bare blitt såret av menn hele livet. Utroskap, vold, seksuelt vold, illojalitet, og nå som jeg trodde jeg fant en redelig mann, svik og latterliggjøring. Nei, jeg kommer ikke til å finne en annen. Jeg tør rett og slett ikke å åpne meg og gjøre meg sårbar for en mann igjen. Jeg har levd alene i en periode på 5 år mellom forholdene, og led ikke akkurat noen nød. Jeg er selvstendig. Anonymkode: f6985...97a 5 år er jo ikke lenge i et livsperspektiv... Uansett, han har helt tydeligvis noe han skjuler og ikke har turd/ønsket å innrømme. Kanskje har han forsøkt/forsøker å ordne opp i det under bordet. Jeg mistenker sjenerende gjeld, og at han tror at han skal få nedbetalt det uten at du finner ut av det. Og da tenler han kanskje at han kan gifte seg. Det har sikkert tatt lenger tid enn han trodde, dukket opp nye problemer, muligens har han fortsatt problemet med det som har ført til gjelden (f.eks rus, gambling, el.l.), osv.. Han har nok rotet seg opp i noe som han sliter med å komme seg ut av. Synd. Trist at han ikke har klart å kommunisere med deg, og trist at du underveis har mistet følelsene for han. Siden du har fortsatt å late som ingenting og vært uærlig om dine følelser mens du har jobbet deg gjennom sorgprosessen, vil nok bruddet komme som et sjokk på han. Trist det også. Synes hele greien er trist og synes synd på dere begge. Håper du får det godt ❤️ Anonymkode: 0f3ba...2f7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #178 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): 5 år er jo ikke lenge i et livsperspektiv... Uansett, han har helt tydeligvis noe han skjuler og ikke har turd/ønsket å innrømme. Kanskje har han forsøkt/forsøker å ordne opp i det under bordet. Jeg mistenker sjenerende gjeld, og at han tror at han skal få nedbetalt det uten at du finner ut av det. Og da tenler han kanskje at han kan gifte seg. Det har sikkert tatt lenger tid enn han trodde, dukket opp nye problemer, muligens har han fortsatt problemet med det som har ført til gjelden (f.eks rus, gambling, el.l.), osv.. Han har nok rotet seg opp i noe som han sliter med å komme seg ut av. Synd. Trist at han ikke har klart å kommunisere med deg, og trist at du underveis har mistet følelsene for han. Siden du har fortsatt å late som ingenting og vært uærlig om dine følelser mens du har jobbet deg gjennom sorgprosessen, vil nok bruddet komme som et sjokk på han. Trist det også. Synes hele greien er trist og synes synd på dere begge. Håper du får det godt ❤️ Anonymkode: 0f3ba...2f7 Ja, du sier noe der.... Å omtrent forlate bruden ved alteret er jo en veldig dramatisk ting å gjøre, og når han ikke vil si hvorfor engang.. Og det at han har brukt opp pengene han fikk fra bestemor som bryllupsgave og ikke betalt dem tilbake, sier jo noe om en slapp holdning til økonomi. Han har kjøpt noe for penger som ikke var hans, og ikke betalt dem tilbake - det er jo sånn man får kredittkortgjeld. Anonymkode: c80e4...edd 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #179 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Ja, du sier noe der.... Å omtrent forlate bruden ved alteret er jo en veldig dramatisk ting å gjøre, og når han ikke vil si hvorfor engang.. Og det at han har brukt opp pengene han fikk fra bestemor som bryllupsgave og ikke betalt dem tilbake, sier jo noe om en slapp holdning til økonomi. Han har kjøpt noe for penger som ikke var hans, og ikke betalt dem tilbake - det er jo sånn man får kredittkortgjeld. Anonymkode: c80e4...edd Vi har felles økonomi og full oversikt over hverandres inntekt, gjeld og det økonomiske ellers. Han har ingen sjenerende gjeld. Bruker å være flink med pengene ellers. Anonymkode: f6985...97a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thanos Skrevet 29. november 2024 #180 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (På 27.11.2024 den 23.39): Mine følelser for ham døde sakte etter at han trakk seg fra bryllupet. Jeg vil ikke gifte meg med ham lenger. Men vi har sex hver dag, ler sammen og har det fint ellers, vet du. Mitt fokus var ham i flere år. Men han sviktet meg. Anonymkode: f6985...97a Menn flest trekker seg ikke helt plutselig fra noe helt uten grunn, helt utav det blå. Det ligger noe bak her som du enten ikke vil fortelle oss eller som du rett og slett ikke vet selv. Måten du kommuniserer dette på i HI, får meg til å stusse på om han er fokuset. Har han fått sett noen små drypp og hint i ting du sier og gjør over tid, som gjorde at han skjønte at giftemål ikke ble aktuellt? Dersom han brukte den fremgangsmåten du beskriver, så er det selvsagt en elendig måte å behandle deg på! Uten tvil. Og at du mister følser for at pga, er fullt forståelig. Jeg klarer bare ikke å se noe logikk i at en fyr som har det supert med dama si, over natten dropper ut av et bryllup han dagen før virket gira på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå