AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #21 Del Skrevet 2 timer siden Med eldste var jeg der i 3 dager. Kunne sikkert blitt en dag til, me følte ikke det var rom for det. Med andremann dro vi hjem etter 12t. Fødte på natten. Ville hjem å slappe av ordentlig. Ville dra hjem etter 4t med tredjemann, men det ble komplikasjoner. Jeg mistet mye.blod og hadde en lav blodprosent. Måtte være der i 4 dager. Anonymkode: 4119f...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #22 Del Skrevet 2 timer siden To første, 1 overnatting, begge født på kvelden. Sistemann, 2 dager, litt prematur Anonymkode: ed1ce...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 2 timer siden #23 Del Skrevet 2 timer siden Det er vanlig å dra hjem på dag 2 hvis det er førstefødte. Dagen du føder er dag 0. Jeg dro hjem på dag 1, selv om de ønsket at jeg skulle være der lengre, fordi jeg ble så stresset av sykehuset. Det var ikke noe problem det heller siden vi bor fem minutter unna sykehuset, kom inn for nyfødtscreening dagen etter. Du bestemmer i veldig stor grad dette selv, men benytt deg av alle muligheter du har om du føler deg ok med å være der. Spesielt om de har sertifisert ammeveileder der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #24 Del Skrevet 2 timer siden KaraThrace skrev (3 minutter siden): Det er vanlig å dra hjem på dag 2 hvis det er førstefødte. Dagen du føder er dag 0. Jeg dro hjem på dag 1, selv om de ønsket at jeg skulle være der lengre, fordi jeg ble så stresset av sykehuset. Det var ikke noe problem det heller siden vi bor fem minutter unna sykehuset, kom inn for nyfødtscreening dagen etter. Du bestemmer i veldig stor grad dette selv, men benytt deg av alle muligheter du har om du føler deg ok med å være der. Spesielt om de har sertifisert ammeveileder der. Aldri trengt noen sertifisert ammeveileder😂 Herregud, det må være for de som sliter veldig. Har sugde alle tre seg fint til brystet med en gang. Jeg hadde jo også lest meg litt opp på forhånd med første, er tross alt et voksent menneske og går ikke i bhg Anonymkode: ed1ce...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 2 timer siden #25 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Aldri trengt noen sertifisert ammeveileder😂 Herregud, det må være for de som sliter veldig. Har sugde alle tre seg fint til brystet med en gang. Jeg hadde jo også lest meg litt opp på forhånd med første, er tross alt et voksent menneske og går ikke i bhg Anonymkode: ed1ce...9f1 Så bra for deg, da er det helt sikker likens for alle andre. For en mal av et menneske du er! Som å skue Eva selv! Er du tilgjengelig for videre diskusjon om alt annet som vi kan bare etablere som en standard for 50% av befolkningen her? Trengte kanskje ikke epidural eller lystgass heller? Herregud, det må være for de som sliter veldig. Løft blikket ditt opp fra din egen navle du. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #26 Del Skrevet 2 timer siden med første fødte jeg på kvelden, dro ette legevisitten dagen etter. Med nummer to (som var planlagt ks), dro jeg etter to døgn. Anonymkode: fe785...7e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #27 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Aldri trengt noen sertifisert ammeveileder😂 Herregud, det må være for de som sliter veldig. Har sugde alle tre seg fint til brystet med en gang. Jeg hadde jo også lest meg litt opp på forhånd med første, er tross alt et voksent menneske og går ikke i bhg Anonymkode: ed1ce...9f1 Babyen har ikke lest seg opp, mange sliter. Det er ikke noe å gaule herregud for det. Du har BARE 3 barn, du er ikke fasiten. Det er en grunn til at amme veiledere finnes både på barsel, ammepoliklikk og helsestasjon. For ikke snakke om ammehjelpen. Det eneste som er herregud, er det dumme innlegget ditt. Snakk om å spytte på andre. Skammelig dum er du. Anonymkode: 3c0d9...12c 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #28 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Babyen har ikke lest seg opp, mange sliter. Det er ikke noe å gaule herregud for det. Du har BARE 3 barn, du er ikke fasiten. Det er en grunn til at amme veiledere finnes både på barsel, ammepoliklikk og helsestasjon. For ikke snakke om ammehjelpen. Det eneste som er herregud, er det dumme innlegget ditt. Snakk om å spytte på andre. Skammelig dum er du. Anonymkode: 3c0d9...12c 😂😂😂😂 Anonymkode: ed1ce...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #29 Del Skrevet 2 timer siden Fødte om morgenen/formiddagen og lå til morgenen dagen etter med begge. Så var der under 24 timer. Anonymkode: 9576d...614 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #30 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 😂😂😂😂 Anonymkode: ed1ce...9f1 Le av din egen dumhet du. Sier du til kvinner som har tatt ks at de ikke har lest seg godt nok opp på fødsel og? Tror ingen kvinne med 3 barn uttaler seg så dumt, lukter mer troll ala trollet I tråden om far som prioriterer seg selv. Anonymkode: 3c0d9...12c 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #31 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Aldri trengt noen sertifisert ammeveileder😂 Herregud, det må være for de som sliter veldig. Har sugde alle tre seg fint til brystet med en gang. Jeg hadde jo også lest meg litt opp på forhånd med første, er tross alt et voksent menneske og går ikke i bhg Anonymkode: ed1ce...9f1 For et utrolig nedlatende svar 🤮 Anonymkode: 2ecb3...6a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 36 minutter siden #32 Del Skrevet 36 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Aldri trengt noen sertifisert ammeveileder😂 Herregud, det må være for de som sliter veldig. Har sugde alle tre seg fint til brystet med en gang. Jeg hadde jo også lest meg litt opp på forhånd med første, er tross alt et voksent menneske og går ikke i bhg Anonymkode: ed1ce...9f1 Som et voksent menneske er det rart du ikke har mer kunnskap om ammeutfordringer (som er ganske vanlig) enn det der. Anonymkode: 95bee...6c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 36 minutter siden #33 Del Skrevet 36 minutter siden Jeg fødte en måned for tidlig, så vi måtte ligge litt lenger enn vanlig pga prematur baby. Fem dager på oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 33 minutter siden #34 Del Skrevet 33 minutter siden De sparker deg heim så fort de kan 😂. Jeg hadde ks. Var en uke på føden begge gangene så det er jo lenge egentlig 😂. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden #35 Del Skrevet 28 minutter siden Lå 5 netter med tvillinger. De ble født rett før midnatt første natten. Anonymkode: 89ead...1e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden #36 Del Skrevet 28 minutter siden Jeg dro hjem etter 14 timer som førstegangs. Født på kvelden og dro på ettermiddagen neste dag. Så til at amming og rifter nedentil osv. gikk greit først. Normalen er vel 2 døgn da Anonymkode: e0e84...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå