AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #1 Del Skrevet 27. november 2024 jeg drakk med en venninne i går å ble for å si det mildt sakt drita jeg husker det meste men er masse svarte hull... det starta egentlig veldig bra helt til vi inviterte oss selv ned til noboen til venninna mi, vi fikk gin og chugga glasset og etter som at jeg allerede hadde drukket typ 10 øl og tåler sprit dårlig så blacker jeg ut. jeg har da prestert og si SYNTES DU JEG ER SKITTEN (sint) og masse mere jeg ikke orker å tenke på. jeg gikk ikke rett en gang og dunket borti alt. husker jeg tok toget for å komme meg hjem men etter det er alt svart sånn alt. jeg husker ikke at jeg har gått fra toget og husker heller ikke veien hjem, nå vrir jeg meg i psykisk smerte av å tenke på det. jeg har også kjeftet på typen og været litt vrien. sendte melding til venninna mi og sa unnskyld og at jeg håpet t hun enda ville være venn med meg. Anonymkode: b2066...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shiii Skrevet 27. november 2024 #2 Del Skrevet 27. november 2024 noen som vil dele noen fylla historier eller noen tips til og slutte og tenke på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #3 Del Skrevet 27. november 2024 Tja. Jeg har rullet rundt i glasskår mens jeg lo og ble full i blod. Insistert veldig på å sove i en elv (veldig glad for at personen som fulgte meg hjem sa at det ikke var lurt 😂). Falt ned en trapp på fest. Poket ut en linse til en fyr og det ble skikkelig dårlig stemning (jeg vet fortsatt ikke helt hvorfor akkurat det skjedde eller hvordan det gikk seg til) Kranglet i fylla har jeg gjort mange ganger! Alt dette er fjerne minner og jeg tenker ikke på det. Noe ler vi av. Noe er glemt. God bedring! Satser på at mine historier hjelper litt. Anonymkode: 7a6c0...ea6 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #4 Del Skrevet 27. november 2024 tusen takk det hjelper veldig. rart hvordan ting kan skje så fort når man først drikker 😂 Anonymkode: b2066...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #5 Del Skrevet 27. november 2024 Jeg tok svømmeknappen i den lille andedammen bak slottet i oslo en gang:) Har våknet opp i et (iskaldt) boblebad helt alene.. rimelig uforsvarlig av de betydelig mindre drita "vennene" mine forøvrig, det var jo flaks at jeg sovnet med hendene bak hodet kanskje, selv om jeg kan føle de kantene ned til baderomsflisene i hendene ti år senere😂 Jeg har sagt så mye slemt/dumt til folk, havnet på en skikkelig lærhomobar i Berlin, vært i en ulekker slåsskamp en gang, tisset på ymse steder, flashet puppene mine til en dørvakt på byen, levd et HELT liv i rus og dus:) This too shall pass, min venn i alkoholen Anonymkode: 0d78d...a06 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #6 Del Skrevet 27. november 2024 jeg har tisset på meg flere ganger. jeg har sakt masse slemt og masse flaut som får meg til og våkne dagen derpå og lure på om jeg enda har venner. jeg har vært utro noe jeg ikke er så stolt av og flashet rumpa fra bak baren, hvordan jeg kom meg ditt aner jeg ikke hehe. drakk på meg en sykdom da jeg var i bryllupet til en i familien, da hadde jeg prøvd å sjenke en kusine på 12 år og sakt jeg var skuffet over bruden for 0 grunn, jeg aner ikke hvem hu var en gang. sykt flaut! en fetter måtte kjøre meg hjem klokka var 17, det var en biltur fra Helve.. jeg hadde vist sparka i sete og vært ufyslig. det værste er at farfaren min satt også i bilen🫣 da jeg kom hjem til samboer nærmest kastet jeg meg ut av bilen for å tissen jeg kommer meg til badet ja, men do setet var selvfølgelig nede og det kom tiss over alt jeg har kjeftet på samboer naken fordi han prøvde å være snill og gi meg dyna.. jesus jeg har mistet alle tingene mine telefon, nøkler,pass, jakke osv på samme kveld jeg havna hos en kar min mor hadde hatt et forhold til noe jeg ikke viste på den tiden, jeg skjønte vel ikke hvor jeg var så forvirret som man blir med høy promille. fikk blackout i flere timer. kom til meg selv da jeg satt naken på doen hans jeg skjønte nada og husker ingenting lista er lang! Anonymkode: b2066...fe1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #7 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): jeg havna hos en kar min mor hadde hatt et forhold til noe jeg ikke viste på den tiden, jeg skjønte vel ikke hvor jeg var så forvirret som man blir med høy promille. fikk blackout i flere timer. kom til meg selv da jeg satt naken på doen hans jeg skjønte nada og husker ingenting Hadde du sex med han ? Jeg har hatt fyllesex med min fars tidligere kjærste, rimelig flaut/kleint å våkne. Anonymkode: 27242...455 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #8 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hadde du sex med han ? Jeg har hatt fyllesex med min fars tidligere kjærste, rimelig flaut/kleint å våkne. Anonymkode: 27242...455 uff ja hadde sex med han, han var 40 og jeg var 20 på den tia.. 🫣 ble litt klein stemning når vi fant det ut Anonymkode: b2066...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #9 Del Skrevet 27. november 2024 jeg våknet opp på rommet til broren til exen min, jeg hadde drekki med begge henda og hadde kasta opp på stua til hu som hosta festen. ble sendt hjem i en taxi, jeg hadde til og med vært stygg med taxi mannen.. var litt hissig kan man si. har detti ned trapper og spyd ned toaletter osv rota med flere menn på byen samtidig.. spytta inne det var heldigvis bare 1 gang kasta glass i trapper på utested sjangla og tryna overalt hatt 4 kant osv... den verste historien er da jeg fant ut at exen min hadde soft cheata på meg. jeg dro ut på byen med vennina mi for å glemme det litt. det endte med at jeg ble for full og storma hjem og trua han med kniv imens jeg kastet glass å talerkner i gulvet Anonymkode: b2066...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #10 Del Skrevet 27. november 2024 🍿 Anonymkode: 10f8d...95c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #11 Del Skrevet 27. november 2024 Stjal en epipenn fra lomma til en foran meg i kø en gang. Visste ikke hva det var før dagen etter da en venninne fortalte meg. Gremmes enda, enn å være så IDIOT. Ikke drukket på fem år nå. Anonymkode: 86118...f68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #12 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Stjal en epipenn fra lomma til en foran meg i kø en gang. Visste ikke hva det var før dagen etter da en venninne fortalte meg. Gremmes enda, enn å være så IDIOT. Ikke drukket på fem år nå. Anonymkode: 86118...f68 uffja.. er ingen god følelse, men creds til deg som har slutta å drikke! jeg har også stjælt en del på fylla var en periode jeg hadde litt lange fingre når jeg drakk. var på ordentlig rølpe fest der han som hosta begynte å kaste ting ut vinduet. det kom en nabo til slutt som fikk alle ut, men imens jeg står ute begynner jeg og tenke på at det var en del alkohol inne i huset og sier til kompisen min at vi må inn igjen. vi sniker oss inn også sier jeg til han at vi sjæler alt her. kjempe ide. han holder en pose åpen imens jeg løper rundt og henter ting. våknet dagen derpå og lurte på hvor all denne drikka kom fra. det var 8 flasker med forskjellig sprit, husket det ikke før langt utpå dagen Anonymkode: b2066...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #13 Del Skrevet 28. november 2024 Jeg våkna opp en morgen med en svær sånn orange traffic cone (husker ikke hva det heter på norsk) stående ved siden av senga🤣🤣🙈 Hadde tydeligvis plukka den med meg i løpet av natta🤣🙈 Anonymkode: 1ca5b...e6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #14 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (På 27.11.2024 den 9.23): jeg drakk med en venninne i går å ble for å si det mildt sakt drita jeg husker det meste men er masse svarte hull... det starta egentlig veldig bra helt til vi inviterte oss selv ned til noboen til venninna mi, vi fikk gin og chugga glasset og etter som at jeg allerede hadde drukket typ 10 øl og tåler sprit dårlig så blacker jeg ut. jeg har da prestert og si SYNTES DU JEG ER SKITTEN (sint) og masse mere jeg ikke orker å tenke på. jeg gikk ikke rett en gang og dunket borti alt. husker jeg tok toget for å komme meg hjem men etter det er alt svart sånn alt. jeg husker ikke at jeg har gått fra toget og husker heller ikke veien hjem, nå vrir jeg meg i psykisk smerte av å tenke på det. jeg har også kjeftet på typen og været litt vrien. sendte melding til venninna mi og sa unnskyld og at jeg håpet t hun enda ville være venn med meg. Anonymkode: b2066...fe1 Dette er jo ingenting. For noen år siden så hadde jeg og noen kamerater fest. Skikkelig gutta stemning, kvelden begynnte bra med diverse mat og øl og vin, geniet som hadde ansvaret for punch bollen smakte på den, og bestemte seg for det at, den smaker litt tamt, så han helte oppi litt 60%. Etter det gikk ting raskt utforbakke. Han ene hadde fått i seg altfor altfor mye og drikke, og hadde bestemt seg for og gå hjem alene, men på veien så hadde han gått feil, kledd av seg alle klærne, gått inn i ett fremmed hus, og lagt seg til og sove på sofaen i dette huset. Politiet kom og hentet han, og han endte med og sove hos de. Anonymkode: 3778e...e23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå