SPOCA Skrevet 28. november 2024 #41 Del Skrevet 28. november 2024 Ja, når det gjelder menn. Når det gjelder kvinner trenger jeg ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #42 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Trenger ikke å være kjærlighet eller forelskelse for meg, men intellektuell tenning, god klining, god lukt og en mann som «tar» meg litt med sjarm😊 Da blir jeg mjuk i knea og ganske medgjørlig.. Anonymkode: eef19...415 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det samme tenker jeg, men jeg tror vi er litt i mindretall. For meg har ikke seksuell tenning noe med kjærlighet å gjøre, men man må ha denne "greia" som gjør at lysten melder seg. Jobber av og til sammen med en som har en utrolig tiltrekkende kroppslukt, og jeg hadde gjerne høvlet over han, men noe forhold hadde aldri vært aktuelt. Anonymkode: 3a5c0...ab7 Samme her! Trenger absolutt ikke å ha følelser, men han må ‘’tenne’’ noe i meg.. Jeg liker dominante og autoritære (ikke kontrollerende) menn.. Jobbet på ett hovedkontor for noen år siden, og han ene i styret der… Jeeeez, han var ikke den ‘’typiske’’ kjekkasen, han var vel rundt 163cm, og, ikke noe tynn eller spesiellt trent, men når han dukket opp på kontoret, så kunne jeg veddet armen min på at de fleste damene holdt på å skli av stolen av kåthet! Jeeezz, for en energi han hadde!! Jeg får hjertebank bare av å se bilde han på Linkedin🤤🤤 🤣 Trenger absolutt ikke ha følelser for å ligge, men som dere sier.. Han må ha dette -noe-.. Anonymkode: b74b9...4f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #43 Del Skrevet 28. november 2024 Måtte google han nå🤣🤣 Godt han er ganske offentlig person🫠 Nå ble det varmt her gitt 🥵 🤭🙈 Anonymkode: b74b9...4f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå