Gå til innhold

MÅ du ha følelser for mannen for å ha lyst på sex med han?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest mange tråder om ulike evner innen forhold og seksuelle relasjoner her inne, sitter jeg med et inntrykk av at kvinner generelt må være forelsket/ha følelser, og ønske om å ha en kjærlighetsrelasjon til en mann for å gå til sengs med han. 

Er det ingen som opplever å være tiltrukket til en mann med kun ønske om å ha sex? (dvs at dette er en person du ikke har interesse for som en kjæreste, bare vennskap med kroppskontakt)

Jeg er kvinne og syns seksuelle relasjoner alltid har vært spennende, -og kan ikke fordra ONS fordi jeg liker å kjenne de jeg hopper til sengs med. 

Anonymkode: 3a5c0...ab7

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trenger å kjenne de menn jeg har sex med godt, og også være tiltrukket av dem. Det har ikke vært mange menn opp gjennom årene som jeg både kjenner godt nok til å føle meg trygg på dem og samtidig er tent på. Det har vært dem jeg har datet over tid eller vært kjæreste med. Ble ikke så mange. 

Så egentlig ikke kjærlighetsfølelser som er vesentlig, men i praksis blir det jo ja på spørsmålet ditt. 

Anonymkode: 221a6...765

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må være interessert, litt forelska, for å få lyst til sex med en mann. Og ja, ønsker også noe mer enn bare sex da

Anonymkode: 8697c...bd1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kan godt ligge uten å ha andre følelser enn "lyst til å ligge" og "tiltrukket" men gjør ikke så mye av det nå i 30-åra. 

Anonymkode: e688e...342

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt ons men det har aldri vært en viktig del av mitt sexliv. Sex med følelser er mye mer givende. 

Anonymkode: 9fc4b...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må føle NOE, blir ikke tent på en random mann i en random mannekropp. Må kjenne og like ham litt. Trenger ikke være noe ønske om forhold eller kjærlighetsfølelser der.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er det ingen som opplever å være tiltrukket til en mann med kun ønske om å ha sex? (dvs at dette er en person du ikke har interesse for som en kjæreste, bare vennskap med kroppskontakt)

Jeg har aldri opplevd «kun ønske om sex» i hvert fall.

Jeg er avhengig av en relasjon med følelser involvert får å få lyst på sex med noen.

Når jeg er i en relasjon, så vil jeg som oftest ha mye sex. Men som sagt, utenfor en romantisk type relasjon, så er sex helt uinteressant for min del.

Anonymkode: 13106...14b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke følelser for å nyte sex. Trenger man følelser er det fordi man har bekreftelsesbehov og lider av en del usikkerhet.

Den beste sexen er nok det handler om fysisk nytelse og kropp. Følelser har ingen plass der. 

Anonymkode: 49c42...3fb

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men må være tiltrukket og føle kjemi for å bli kåt på han 

Anonymkode: b7980...87a

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, må ikke ha følelser, men må kjenne tiltrekning til utseende og personlighet.

Anonymkode: 324ce...f17

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Etter å ha lest mange tråder om ulike evner innen forhold og seksuelle relasjoner her inne, sitter jeg med et inntrykk av at kvinner generelt må være forelsket/ha følelser, og ønske om å ha en kjærlighetsrelasjon til en mann for å gå til sengs med han. 

Jeg er kvinne og syns seksuelle relasjoner alltid har vært spennende, -og kan ikke fordra ONS fordi jeg liker å kjenne de jeg hopper til sengs med. 

Jeg kan normalt sett ikke det...

Det var en periode i livet mitt jeg hadde det ekstremt vondt, og falt for fristelsen ved å ha ONS....Det hjalp ikke. Var ikke noe galt med de jeg valgte sånn sett. De var snille, respekterte meg og alt det der...Jeg bare kjenner at det er virkelig ikke noe for meg. 

Ønsker meg en mann som bare er min ❣️. En mann som ønsker av hele sitt hjerte og tilhøre meg. Det er det kjærlighet er for meg, og da nytter det ikke med "vennskap med kroppskontakt" for jeg vil jo alltid ønske mer.

Å få noe og ikke det man ønsker seg er tortur for meg....Så da lar jeg det heller være...Da gir jeg det til meg selv istedet. Jeg elsker meg selv veldig høyt. Ønsker ikke å påføre meg selv unødig smerte. 

Mitt kjærlighetsspråk er berøring så da sier det seg selv. Ønsker bare å være nær en kjæreste. Sex er for meg veldig veldig intimt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må ikke ha følelser for mannen nei, men om jeg kjenner mannen og ikke liker han, så kan jeg ikke ha sex med han. Om jeg har en magefølelse om at mannen er en drittsekk, kan jeg ikke ha sex med han uansett hvor flott han måtte framstå.

Men om jeg er seksuelt tiltrukkket uten å faktisk kjenne han, så kan jeg det. Og det har jeg gjort også.

Anonymkode: df1d0...2e8

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Man trenger ikke følelser for å nyte sex. Trenger man følelser er det fordi man har bekreftelsesbehov og lider av en del usikkerhet.

Den beste sexen er nok det handler om fysisk nytelse og kropp. Følelser har ingen plass der. 

Anonymkode: 49c42...3fb

Tull og tøys. Sex uten tenning = null nytelse. Tenning uten noen som helst følelser = umulig for mange.

Men det fantes en tid hvor man var ung og usikker og da kunne bekreftelsen/spenningen til en viss grad skape tenning. Så litt motsatt av din påstand.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man aldri har opplevd ren kåthet uten følelser så har man gått glipp av noe. Det BØR være et kapittel i livet ditt der du kun kjenner på den store lysten! Det er ikke noe framtid i det, ikke noe langvarig. Men det er likevel en opplevelse i livet! Bare prøv det. 

Anonymkode: 79f87...74e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Når du har levd lenge i ett samliv med kjedelig sex tror jeg mange klarer å slå seg løs og ha sex med nesten hvem som helst,uten følelser ja!

Anonymkode: e90a0...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lyst på sex med noen uten at det er følelser involvert og det er forhold eller ønske om forhold. Har hatt ons to ganger i yngre alder og det er den absolutt dårligste sexen jeg har hatt. Sexen i mitt siste lange forhold (10 år) var fantastisk.

Anonymkode: 9496b...522

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud da, skal folk være så pripne? Sex er digg og fantastisk, følelser involvert eller ei. Den beste og mest spennende sexen jeg har hatt har vært med fremmede menn, og mer skal jeg ha.🤭

Anonymkode: 1f17f...850

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...