AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #21 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): 3. Legge alt som har med forhold til side og konsentrere seg om helsen. Hva handler de konfliktene om? Anonymkode: 55ebf...288 Forholdet har vært dødt lenge. Ingen nærhet, ingen intimitet. Konfliktene handler om at jeg ikke klarer å leve med en fyr med narsissistiske trekk, uten empati og respekt for mine følelser og behov. Ingen evne til å ta opp ting, løse konflikter, kommunisere. Det har hopet seg opp med problemer, og forakt fra min side etter veldig mange forsøk på å løse ting. Anonymkode: 2dc48...46b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #22 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg hadde flytta hjem til foreldrene hvis du har mulighet til det, da har du mulighet til å spare penger. Det er kanskje den raskeste løsningen og? Eventuelt så kan du bo der til du finner noe annet og får innvilget aap så du vet hvor mye du har i måneden. Anonymkode: eb56e...336 Hun må vel betale husleie til foreldrene? Ikke sikkert det blir mye rimeligere enn å leie noe for en periode. Ts og mannen kan og dele på utgiftene til en hybel med 1 sengeplass og bytte på å bo der annenhver uke og annenhver uke i eneboligen frem til de får solgt boligen. Anonymkode: 18f11...991 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #23 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun må vel betale husleie til foreldrene? Ikke sikkert det blir mye rimeligere enn å leie noe for en periode. Ts og mannen kan og dele på utgiftene til en hybel med 1 sengeplass og bytte på å bo der annenhver uke og annenhver uke i eneboligen frem til de får solgt boligen. Anonymkode: 18f11...991 TS her. Det er ikke avklart, men ser for meg at jeg bidrar inn mot strøm, internett og mat-regninger. Det ville i så fall vært betraktelig bedre enn leie en leilighet. Ja, det er vel også en mulighet - men det har vi ikke råd til sånn situasjonen er nå. Hva skulle jeg gjort etterpå i så fall? Jeg kan jo ikke bo på en liten hybel med et barn på ubestemt tid. Mannen er i jobb, så han kommer til å klare seg med ny leilighet. Anonymkode: 2dc48...46b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #24 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hun må vel betale husleie til foreldrene? Ikke sikkert det blir mye rimeligere enn å leie noe for en periode. Ts og mannen kan og dele på utgiftene til en hybel med 1 sengeplass og bytte på å bo der annenhver uke og annenhver uke i eneboligen frem til de får solgt boligen. Anonymkode: 18f11...991 Regner med at hun ikke må betale 9-11 000 i måneden hos foreldrene sine og da har hun mulighet til å spare mer enn om hun leier. Anonymkode: eb56e...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #25 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Du får ikke boliglån på aap men du kan jo leie ett sted. Anonymkode: 067a2...9a3 Jeg fikk boliglån på aap med 4 barn da jeg ble skilt. Banken regnet med barnebidrag og barnetrygd som inntekt. Og at jeg kom til å få bostøtte. så jeg fikk kjøpe ut eksen og beholde huset Anonymkode: cdf9d...81a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå