AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #1 Del Skrevet 26. november 2024 Jeg trener for tiden i en tshirt og joggebukse. Jeg vil gjerne ha noe som ser litt bedre ut uten at det blir frastøtende for andre. Trener på studio. Jeg er tynn i livvidde, men kraftige lår og rumpe. Overkroppen er str L, ønsker ikke ettersittende genser eller bukse. Må være svarte klær, høyt liv og tørke fort i vask. Anonymkode: 987da...fab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #2 Del Skrevet 26. november 2024 Adidas og nike har treningstøy opp til størrelse 60. Gå inn på Zalando eller ellos. Du finner mye der. Anonymkode: 0e3f3...a08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #3 Del Skrevet 26. november 2024 Du finner masse hvis du leter, det er bare å google. Anonymkode: 17805...188 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #4 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Adidas og nike har treningstøy opp til størrelse 60. Gå inn på Zalando eller ellos. Du finner mye der. Anonymkode: 0e3f3...a08 Skal sjekke det umiddelbart. Jeg er nok en str 46-48. Adidas har Jeg vært veldig fornøyd med tidligere 😊 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du finner masse hvis du leter, det er bare å google. Anonymkode: 17805...188 Det er ikke bestandig så lett å finne ting når man ikke helt vet hva man skal lete etter. Anonymkode: 987da...fab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ops2 Skrevet 27. november 2024 #5 Del Skrevet 27. november 2024 (endret) Denne tights'en i str L passer meg (96 kg). https://www.zalando.no/adidas-performance-tights-blackwhite-ad541e1jg-q11.html Denne i L passet ikke meg. Jeg tror den passer for de med tynne ben og eplefasong. https://www.zalando.no/adidas-sportswear-w-3s-hw-lg-tights-blackwhite-adq41e003-q11.html Men denne i 46/48 er for stor, kjentes løs. Selv om det står at det er en liten str. https://www.zalando.no/adidas-performance-linear-sports-essentials-leggings-fitted-tights-blackwhite-ad541e1lr-q11.html Jeg kjøpte flere forskjellige og returnerte de jeg ikke ville ha. Endret 27. november 2024 av ops2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #6 Del Skrevet 27. november 2024 Rønisch har treningsklær spesialtilpasset for kvinner med former Anonymkode: 7a619...e9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #7 Del Skrevet 27. november 2024 Da jeg var 125 kg kjøpte jeg treningsklær fra under armour. Kvalitet, gode å ha på seg, ekstra bred strikk i magen og helt ok pris. Tror de har 50% nå under Black Friday 😊 Anonymkode: b9e8f...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ops2 Skrevet 27. november 2024 #8 Del Skrevet 27. november 2024 (endret) Jeg har tenkt å se på Julas treningsklær. Siden jeg har gått ned over 10 kilo siden september, vil jeg ikke bruke mange penger nå. Jeg håper å kunne kjøpe en str mindre om noen måneder. Hvis man kjøper et par størrelser og prøver hjemme, tar Jula tilbake den som ikke passer. Jeg vet ikke om jeg har sett prøverom på Jula. Men jeg har ikke vært der ennå, jeg drar kanskje dit om en uke. https://www.jula.no/catalog/fritid/trening/treningstoy/t-skjorter-og-topper-til-trening/teknisk-skjorte-dame-027051/ Endret 27. november 2024 av ops2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #9 Del Skrevet 27. november 2024 Ei jeg trener med er ganske stor over rumpe og lår, har tights fra bumpro. T-skjorter bruker a vel bare vanlige trenings tees i XL gjerne. Anonymkode: df02b...df8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #10 Del Skrevet 27. november 2024 Du må sjekke ut sider rettet mot kroppsbyggere, gjerne menn, som gorillawear feks. Der har de klær som skal passe store kropper (uavhengig av om størrelsen kommer fra fett eller muskler) Anonymkode: 8ac87...c80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå