AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:16 #1 Del Skrevet tirsdag kl 18:16 30 år gammelt flisebad De som bygget baderommet vårt må ha gjort noe veldig riktig siden klesvasken tørker superraskt - i løpet av få timer så er det tørt selv om jeg har varmekablene bare svakt på. Åpent vindu mens det tørker viftene bruker jeg ikke siden de drar mye strøm.Sommer som vinter tørker tøyet i en fei Frister ikke å bygge nytt bad siden jeg ikke er sikker på om nye håndverkere gjør en like bra jobb med fliser og membran. Hvorfor rive noe jeg er så fornøyd med selv om det kosmetisk for mange er utdatert Hva er andres erfaringer når det gjelder dette? Anonymkode: c5408...fe1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:19 #2 Del Skrevet tirsdag kl 18:19 Jeg skjønner ikke hvordan klestørk kan ha noe med fliser og membran å gjøre. Anonymkode: 4cd9c...35a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:20 #3 Del Skrevet tirsdag kl 18:20 Fliser og membran har ingenting å si for hvordan klesvasken din tørker. Anonymkode: 373f2...012 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:20 #4 Del Skrevet tirsdag kl 18:20 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): viftene bruker jeg ikke siden de drar mye strøm Anonymkode: c5408...fe1 Hvor mye sparer du på å ikke bruke baderomsviften? Anonymkode: 4cf7d...5a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:37 #5 Del Skrevet tirsdag kl 18:37 God sirkulasjon i rommet. Damp dras hurtig ut av rommet. Bodd i rå kjellerleilighet før der tørket det sakte Anonymkode: c5408...fe1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet onsdag kl 08:10 #6 Del Skrevet onsdag kl 08:10 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Åpent vindu mens det tørker viftene bruker jeg ikke siden de drar mye strøm En baderomsvifte med fuktsensor og bevegelsessensor bruker i området 8-13W. Så om du lar den gå 3 timer hver eneste dag i et helt år for å tørke tøy vil den bruke ca. 9kWh med strøm. Det er rundt 10kr for hele året. Antagelig er kostnaden ved slitasje på hengsler når du åpner og lukker vinduet høyere. Og med en avtrekksvifte er du garantert at fuktigheten fra klesvasken dras ut til friluft, mens med vindu åpent kan fuktigheten liksågjerne dyttes inn i huset 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:04 #7 Del Skrevet onsdag kl 09:04 Du har på varmekabler, har vinduet åpent i timesvis om sommeren, og sparer stort i strøm på å ikke bruke baderomsvifte... ok Anonymkode: 32580...7e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå