AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Har vært sykemeldt og tilbake på jobb. Blir overrasket med at over halve stabben kolleger har snudd ryggen til meg. Helt uten grunn. Eller kanskje noe jeg ikke vet om. Men i denne lange perioden med sykemelding har jeg ikke hatt noe kontakt med dem, og før sykemeldingen var de greie og vi hadde godt forhold. Nå har dem rottet seg mot meg og gjort hverdagen min vanskelig. Prøvde å ta det opp men det ble verre, for de mente jeg beskylte dem og at det stemte ikke. Sjefen er balleløs og gjør ikke noe med det. Foran ledelsen er de hyggelige så det er sagt, eller baksnakker de med ut og inn. De har til og med anklaget meg til sjefen, hen tok det opp med meg. Jeg sa jo at det ikke stemmer. Ba hen om å ta møte med meg og dem for å se hva det feiler dem, men ble ikke noe av det heller. Kan si at jeg er ordentlig av meg, godt likt av kunder, ser bra ut, med mye positiv utstråling. Men ikke nå lengre med så mange kvalme folk. Anonymkode: c2338...6cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Bytte jobb? Det gjorde jeg. Anonymkode: 66e5f...e9f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Det er ikke så enkelt. Men er det flere som har opplevd dette? Anonymkode: c2338...6cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): De har til og med anklaget meg til sjefen, hen tok det opp med meg. Jeg sa jo at det ikke stemmer. Ba hen om å ta møte med meg og dem for å se hva det feiler dem, men ble ikke noe av det heller. Anonymkode: c2338...6cb Noe må ha skjedd. Hva gjør de for å gjøre hverdagen din vanskelig? At de føler at du beskylder dem for noe kan du heve deg over. Det stemmer jo forsåvidt ettersom du har tatt det opp med sjefen. Men ikke si at det "feiler dem noe". Det kommer det ikke noe godt ut av. Anonymkode: e4aea...842 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden De baksnakker, faker, svarer meg ikke hvis jeg spør, hjelper ikke meg når jeg trenger hjelp osv Noen sier misunnelse og at dem bare er bare sånn kvalme. Anonymkode: c2338...6cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Hva var du sykmeldt for? Det er jo dessverre enkelte tilstander som det finnes mange fordommer mot. 😞 Anonymkode: 9a98e...41e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva var du sykmeldt for? Det er jo dessverre enkelte tilstander som det finnes mange fordommer mot. 😞 Anonymkode: 9a98e...41e Man opplyser da ikke om årsaken til kolleger. Anonymkode: 8d203...a83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Har det noe å si tro. Man er sykmeldt av en grunn! Anonymkode: c2338...6cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Jeg synes det stadig er noen her inne på KG som skriver om at en eller annen de kjenner til som er sykmeldt virker jo såååå frisk, for de ser denne personen ute på kafé eller at den trener, og om de kanskje bør melde til NAV om trygdesvindel. Kanskje kollegene til TS er sånne folk, og kanskje det at TS var borte gjorde at de har hatt større arbeidsmengde, også er de sure fordi de synes hun som virket så frisk skulle ha vært der og avlastet dem. 🤷♀️ Anonymkode: 9a98e...41e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden De så meg aldri under sykemeldingen og de fikk absolutt ikke mer å gjøre! Anonymkode: c2338...6cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): De baksnakker, faker, svarer meg ikke hvis jeg spør, hjelper ikke meg når jeg trenger hjelp osv Noen sier misunnelse og at dem bare er bare sånn kvalme. Anonymkode: c2338...6cb La meg gjette. Kvinnedominert yrke? 99% kvinner som tjater og maser og hauser seg opp over små bagateller og ikke evner å se stort på ting?? Er der selv og har dratt hjem utslitt i dag 45 minutter for sent fordi jeg "måtte" roe ned og mekle med en kollega som var i harnisk og kalte ei annen for di j***** heks!!!! Skulle gjerne jobbet som mekaniker på bilverksted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Hva er du blitt anklaget for? Anonymkode: b7c80...158 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden Laraa skrev (5 minutter siden): La meg gjette. Kvinnedominert yrke? 99% kvinner som tjater og maser og hauser seg opp over små bagateller og ikke evner å se stort på ting?? Er der selv og har dratt hjem utslitt i dag 45 minutter for sent fordi jeg "måtte" roe ned og mekle med en kollega som var i harnisk og kalte ei annen for di j***** heks!!!! Skulle gjerne jobbet som mekaniker på bilverksted Jupp! Så jæklige. Anonymkode: c2338...6cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): og de fikk absolutt ikke mer å gjøre! Uffda Anonymkode: 1331b...160 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå