Gå til innhold

Hvilken stil har du hjemme?

xQueenKx

Anbefalte innlegg

Skandinavisk med litt retromøbler. 

Fiskebeinsparkett fra 1940 og skinnsofa i konjakkfarve. Eik spisestue med y-stoler

Anonymkode: 46f2b...051

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Retro møbler, noen designlamper, kunst på veggene, en del puter og pledd og en haug med bruktfunn og ting fra reiser. Liker best å holde meg til én stil og ikke følge trender, da kan jeg ha det likt i mange år 😊

Anonymkode: 82411...33a

Bilde?

Anonymkode: 46f2b...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beige vegger, møbler i sort og hvit eik, litt grønt og planter og ellers ganske minimalistisk. Men 2-åringen har stua full av leker i alle farger, så ikke fullt så kjedelig som det høres ut. 

Anonymkode: 9e7b6...597

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En blanding av ulike møbler. Men har hørt at det er koselig her da.

Anonymkode: 9eac5...7c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

100% IKEA-katalog i stua her

Anonymkode: aa076...1c2

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funksjonelt maksimalistisk - vegger dekket av bilder, speil, lys og hyller. Mye retro/antikt, ikke hyttestil men heller ikke ren løkkahipster. Litt smårot i hvert et hjørne, masse puter og pledd overalt, sikkert 50+ planter. Mye teak, grønt og gull. Mye sjel og et hjem man forstår hvem som bor i 🥰

Anonymkode: 8b33d...f39

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til daglig har jeg litt afrikansk stil. Hvite vegger bortsett fra hovedvegg i stuen.  Har afrikansk stil. Dette gjenspeiler deg alt jeg eier.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor på gård, og har derfor arvet store deler av huset. Så en mix mellom gammelt og nytt. Store deler av huset er pusset opp for 40-50 år siden. Har en kommode i stua fra 1967. Ellers har vi malt en del lyst for at rommene skal virke større. Samt kladda på litt mer moderne farger i enkelte av rommene. Badet er nyoppusset. Var bare bestemoren til samboeren som bodde her før, så veldig mye er knapt slitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye sterke farger, både på vegger og møbler. En del bilder/ kunst/ plakater på veggene. Svært lite nips, og få møbler.  Jeg har det akkurat slik jeg ønsker. Elsker min "lille hule" ❤️

Anonymkode: f705a...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke en spesiell stil. Har ikke overskudd eller penger til oppussing så har bare overtatt stilen til forrige eier, så masse møbler og ting som ikke passer sammen, rotete, overfylt og farger som ikke er spesielt fine.  

Anonymkode: 4a895...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har en stil, men aner ikke hva den heter 😅 Dvs, da vi kjøpte huset vårt og vi innredet det så kjøpte vi jo det vi likte, men satt sammen innså vi jo at vi har sett dene stilen mye rundt om. Legger ved eksempler som gir samme "stemning" som hjemmet vårt. 

IMG_2572.jpeg

IMG_2573.jpeg

IMG_2570.jpeg

IMG_2569.jpeg

IMG_2571.jpeg

Anonymkode: e63cd...b4d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å høre hvordan dere har det hjemme! Dere som har retro-stil, har dere arvet mye, eller kjøpt møbler selv? Det er vel disse tingene som kommer til å sette mest preg her hjemme, og også det som kommer til å koste mest. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.11.2024 den 11.03):

Vi har en stil, men aner ikke hva den heter 😅 Dvs, da vi kjøpte huset vårt og vi innredet det så kjøpte vi jo det vi likte, men satt sammen innså vi jo at vi har sett dene stilen mye rundt om. Legger ved eksempler som gir samme "stemning" som hjemmet vårt. 

IMG_2572.jpeg

IMG_2573.jpeg

IMG_2570.jpeg

IMG_2569.jpeg

IMG_2571.jpeg

Anonymkode: e63cd...b4d

Slettvollstil kalles dette

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...