Arya2000 Skrevet onsdag kl 13:38 #61 Del Skrevet onsdag kl 13:38 Du gjør det bare slutt ts. Sier det du skrev her. At du er meget glad i ham men dette orker du ikke i lengden. Du er ung og har muligheten til å skape deg et godt liv. Gå nå før du sitter med 3 barn og må jobbe og betale for alt mens han gamer. Da skal jeg love deg at det ikke hjelper at han er snill. Vær brutalt ærlig med ham. Kanskje vil dette være et wake up call for hans del. Det kommer til å gjøre vondt med engang men det er nok det beste du kan gjøre for din del. Han har det jo som plommen i egget nå. Høres ut som han vil ha en slags sugar mama. Syntes det er ganske vilt at han sier at du nok må betale mest. Det handler ikke om at man vil ha seg en karrieremann med million inntekt med en som bidrar på lik linje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet onsdag kl 13:53 #62 Del Skrevet onsdag kl 13:53 Gjør det for all del slutt. Her er det nok sannsynligvis riktig også.. Hvis du nå har forsøkt å ta temaet med han og ingenting forandrer seg. Samtidig er det noe som forteller meg at du kommer til å være sterkt fokusert på det negative ved neste partner også. For drømmemannen skal det jo være 0% feil med, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:27 #63 Del Skrevet onsdag kl 14:27 AnonymBruker skrev (21 timer siden): mer til å funke. De dårlige sidene hans kommer mer og mer frem og det plager meg mer og mer. Han får ikke boliglån i banken før om minst 5 år, han hinter til at jeg kommer til å måtte betale mer i husstanden siden jeg tjener bedre, Anonymkode: 74182...107 Skjønner problemstillingen din, TS. Men av nysgjerrighet; hvordan vet du at han ikke får lån i banken før om fem år? Er dette noe han har fått beskjed om av banken? Anonymkode: 391c8...3aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satansopp Skrevet onsdag kl 18:14 #64 Del Skrevet onsdag kl 18:14 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Joda greit nok det men nå er det ikke vi som skal være sammen med denne fyren Det er likegyldig hva vi ville tolerert i et forhold, er jo ts som skal være sammen med han. Anonymkode: a0cef...251 Hmm, har du misforstått hva som ble skrevet? Problemet med denne fyren er jo nettopp at han IKKE innehar disse egenskapene som listes opp i innlegget jeg siterte. Jeg kunne selvsagt aldri vært sammen med en som typen til TS, utifra den beskrivelsen hun har gitt av ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet onsdag kl 18:48 #65 Del Skrevet onsdag kl 18:48 Ts, du må bare stå opp for deg selv. Du er verd mere. Si, dette går ikke. Dere er for forskjellige. Drit i hva folk sier. Gjør det som er riktig for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:54 #66 Del Skrevet onsdag kl 18:54 Han viser gjennom handlig at han ikke bryr seg om deres fremtid sammen. Ja han er "snill" når det gjelder enkle, små ting, men gidder ikke ta tak i eget liv. Anonymkode: 1348d...dba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå