Gå til innhold

Tips til hva barna mine kan gi i julegave til besteforeldre og oldeforeldre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De er ganske små, så det er bare en symbolsk greie som jeg synes er koselig å gjøre 😊 Har tenkt på kopp med bilder av barna til besteforeldrene, men er helt åpen for andre forslag. Hva med oldeforeldrene? Et annet år fikk de innrammet bilde, men vil gjerne gi noe annet i år. Setter pris på alle tips!

Anonymkode: 7f5b9...c8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med et håndavtrykk eller fotavtrykk i enten gips eller maling kanskje? 

Ellers syns jeg det er en god ide med produkter med bilder. Kanskje en kalender med bilder av barna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildekalender er vel slikt besteforeldre setter pris. Da får man en liten oppdatering på året som har gått.

Anonymkode: cfce5...bb8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bildekalender er vel slikt besteforeldre setter pris. Da får man en liten oppdatering på året som har gått.

Mente da seff bilde av barn og familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ønsket meg en bildebok fremfor en bildekalender. Jeg liker best selv å bestemme hva som skal henge på veggene, en bok kan man ta frem og kikke i, og legge tilbake i bokhyllen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte inn flere av dissa husa og latt jentungen male de. Hu storkoser seg og det blir fine julegaver til besteforeldre og oldeforeldre 🥰

https://www.rusta.com/nb-no/jul/julepapir-og-hobby/hobby/malersett-jul?_gl=1*6mn2zk*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=EAIaIQobChMIroyx0KX6iQMVAwuiAx1ytB9BEAAYASAAEgJuOfD_BwE&gbraid=0AAAAAoK6FrXr5GD5YWTgqwwgMm0UukFtI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Toåringen vår er glad i å plukke med seg steiner, så vi kjøpte maling og så fikk han male litt på dem. Et bittelite kunstverk til besteforeldre og oldeforeldre 😅

Anonymkode: 3a431...a5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her så ga de et år asjett de hadde tegnet/malt på og så skrev vi bestemor/bestefar eller navn på den som fikk, annet år fikk de kopp de tegnet på, og glass. Eggeglass

Dette noe som ble satt pris på her når de fikk.

Og så fikk de små bøker som vi kaldte året som har gått som det har vært litt bilder og tekst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De er ganske små, så det er bare en symbolsk greie som jeg synes er koselig å gjøre 😊 Har tenkt på kopp med bilder av barna til besteforeldrene, men er helt åpen for andre forslag. Hva med oldeforeldrene? Et annet år fikk de innrammet bilde, men vil gjerne gi noe annet i år. Setter pris på alle tips!

Anonymkode: 7f5b9...c8e

Hva med "bestemors minnebok" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...