AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:05 #1 Del Skrevet tirsdag kl 13:05 Noen kjerringråd for å avhjelpe væske i mellomøret? Venter på time hos ØNH, men i mellomtiden hadde det vært kjekt å bli kvitt det. Slitt i flere måneder nå. Har forsøkt Rinexin, men får så trykk i hode av de så orker ikke bruke de. Noen andre gode forslag? Jeg prøver utligne trykket med å holde meg for nesen og blåse, eller suge inn. Gjør det flere ganger om dagen. Men det hjelper ikke dessverre😅 Anonymkode: 026ba...95b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:10 #2 Del Skrevet tirsdag kl 15:10 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen kjerringråd for å avhjelpe væske i mellomøret? Venter på time hos ØNH, men i mellomtiden hadde det vært kjekt å bli kvitt det. Slitt i flere måneder nå. Har forsøkt Rinexin, men får så trykk i hode av de så orker ikke bruke de. Noen andre gode forslag? Jeg prøver utligne trykket med å holde meg for nesen og blåse, eller suge inn. Gjør det flere ganger om dagen. Men det hjelper ikke dessverre😅 Anonymkode: 026ba...95b Det eneste som hjelper er en øredoktor som støvsuger ørene med spesial sug. Du kal ikke ha noe mindre enn din egen albue inn i ørene dine, da lager du trøbbel. Anonymkode: 816c7...7e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:24 #3 Del Skrevet tirsdag kl 15:24 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det eneste som hjelper er en øredoktor som støvsuger ørene med spesial sug. Du kal ikke ha noe mindre enn din egen albue inn i ørene dine, da lager du trøbbel. Anonymkode: 816c7...7e5 Dette hjelper på ørevoks, og ikke væske på innsiden av trommehinnen. Å blåse vil nok ikke utligne trykket hvis problemet ditt er for høyt trykk, men overdreven gjesping kan hjelpe med å åpne kanalene litt. Du har sikkert prøvd nesespray allerede, og saltvann-skylling av nesen. God bedring, jeg håper du får time snart, for det er skikkelig ubehagelig. Anonymkode: 90c98...aaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:43 #4 Del Skrevet tirsdag kl 18:43 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette hjelper på ørevoks, og ikke væske på innsiden av trommehinnen. Å blåse vil nok ikke utligne trykket hvis problemet ditt er for høyt trykk, men overdreven gjesping kan hjelpe med å åpne kanalene litt. Du har sikkert prøvd nesespray allerede, og saltvann-skylling av nesen. God bedring, jeg håper du får time snart, for det er skikkelig ubehagelig. Anonymkode: 90c98...aaf Jeg har vært nesespray avhengig i mange mange år og har klart å slutte for 3 år siden -så tørr ikke begynne bruke. Men jeg har Nasonex liggende -kanskje jeg skal prøve den noen dager… den er vel litt bedre å bruke. Saltvannskylling har jeg ikke prøvd skal lese meg opp på det -takk for tips! Ja er helt forferdelig, hatt det tidligere for mange år siden da gikk det over av seg selv men nå er det ganske ille og virker som ikke er på retur ennå selvom jeg har hatt det flere måneder, føler meg helt ør og rar i hue også🙈 Anonymkode: 026ba...95b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:47 #5 Del Skrevet tirsdag kl 18:47 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har vært nesespray avhengig i mange mange år og har klart å slutte for 3 år siden -så tørr ikke begynne bruke. Men jeg har Nasonex liggende -kanskje jeg skal prøve den noen dager… den er vel litt bedre å bruke. Saltvannskylling har jeg ikke prøvd skal lese meg opp på det -takk for tips! Ja er helt forferdelig, hatt det tidligere for mange år siden da gikk det over av seg selv men nå er det ganske ille og virker som ikke er på retur ennå selvom jeg har hatt det flere måneder, føler meg helt ør og rar i hue også🙈 Anonymkode: 026ba...95b Jeg har hatt dette drittet siden mai selv! Jeg fikk tips fra øre nese hals om å få rensa bihulene, med nesehorn, har også brukt dymista (den blir en ikke avhengig av som nasonex og otrivin) og det har hjulpet mye å få slim ut av bihulene slik at det ikke trykker på resten av huet. Alt henger sammen fikk jeg beskjed om. Anonymkode: 9c963...b92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:49 #6 Del Skrevet tirsdag kl 18:49 Jeg fikk også tips om å tygge tyggis, det hjalp også forresten. Husk at dette blir verre når været skifter og 😪 Anonymkode: 9c963...b92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:53 #7 Del Skrevet tirsdag kl 18:53 Jeg slet med det i lang tid. Jeg fikk kjøpt en ørespray på apoteket som løsnet ørevoks. Etter et par dager forsvant vannet. Tror det var ørevoks som hindret vannet å renne ut. Ikke sikkert det er det om er tilfellet hos deg da 😊 Anonymkode: 81a40...092 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå