Gå til innhold

POSTNORD

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Lurer på om det er flere som har opplevd at sjåfør nektet å komme på døra med pakke, for så å si at den skulle komme i en annen bil. Når dukket den eventuelt opp? Har gått en uke siden sjåfør nektet å komme på døra med pakke og han har blokkert nummert mitt etter at jeg har sendt to sms-er og ringt en gang for å prøve å få kontakt. 

Anonymkode: c3cf4...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor kontakter du sjåføren og ikke kundeservice?

Anonymkode: ce995...12a

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han står i oppkjørselen og nekter å gå fram til døra, du står i døra og nekter å gå bort til oppkjørselen?

I så fall er dere begge vanskelige.

Anonymkode: 0f1d3...acc

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mommyaka skrev (13 minutter siden):

Hvordan fikk du nr hans? Aldri fått nr til fr som levere 

Han ringte for å avtale levering, så sendte han sms om at han skulle sende pakken med en annen bil en liten stund etterpå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (4 minutter siden):

Hva sier sporingen og kundeservice?

Sporing sier "ikke levert" og postnord har en umulig kundeservice, har fått sendt mail i dag etter mye leting etter mail, men får vel ikke svar med det første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Han står i oppkjørselen og nekter å gå fram til døra, du står i døra og nekter å gå bort til oppkjørselen?

I så fall er dere begge vanskelige.

Anonymkode: 0f1d3...acc

Han ringte å sa han var på vei, også fikk jeg melding om at det ikke gikk an å levere til døren for bilen var for stor. Det er ikke tilfelle, lastebil transport er nabo så jeg vet det er rikelig med plass til å kjøre. Sa også at jeg har god plass til å snu, så det er heller ikke et problem. Var ikke hjemme når han ringte, og fikk ikke kontakt etter det. Jeg kunne gjerne kjørt til veien også for å møte han, men fikk ikke noe alternativ om å møtes en gang....

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sporing sier "ikke levert" og postnord har en umulig kundeservice, har fått sendt mail i dag etter mye leting etter mail, men får vel ikke svar med det første...

Da etterlyser du pakken hos selger, som er kunden hos PostNord og får ta det med de eller sende ny vare.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K.B. skrev (14 minutter siden):

Står det i avtalen at pakken skal leveres på døren da? 
Hva slags pakke er dette?

Ja og ja og ja. Dessverre. Men han kunne jo levert den til nærmeste utleveringssted siden han har så dårlige kjøreferdigheter. Den er litt stor, men ikke uvanlig. Kunne fint blitt levert på posten også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvorfor kontakter du sjåføren og ikke kundeservice?

Siden jeg hadde nummeret sendte jeg sms med forespørsel,som han ikke responderer på. Er på hans kappe at pakken er forsvunnet. Kundeservice har jeg endelig funnet, men tar vel flere uker å få svar. Tenkte han kunne si direkte at den var levert til annen bil og at den kom som avtalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snublefot62 skrev (2 minutter siden):

Da etterlyser du pakken hos selger, som er kunden hos PostNord og får ta det med de eller sende ny vare.

Ja, lurer jo på å gjøre det. Men tenkte høre med postnord før jeg setter i gang den ballen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, lurer jo på å gjøre det. Men tenkte høre med postnord før jeg setter i gang den ballen:)

For det første er det dårlig service fra PostNord. Det bør jo butikken som har sendt deg varen få bli oppmerksom på?

For det andre er det strengt tatt butikken som er kunde hos PostNord - og etterlysning skal egentlig gå igjennom de.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Siden jeg hadde nummeret sendte jeg sms med forespørsel,som han ikke responderer på. Er på hans kappe at pakken er forsvunnet. Kundeservice har jeg endelig funnet, men tar vel flere uker å få svar. Tenkte han kunne si direkte at den var levert til annen bil og at den kom som avtalt. 

Kundeservice finner du på første side på nettsiden deres, så trengs egentlig ikke letes etter. Jeg har brukt chat flere ganger og har ikke hatt noen problem med det. Tatt litt tid å få svar ja, men det har alltid løst seg.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Han ringte å sa han var på vei, også fikk jeg melding om at det ikke gikk an å levere til døren for bilen var for stor. Det er ikke tilfelle, lastebil transport er nabo så jeg vet det er rikelig med plass til å kjøre. Sa også at jeg har god plass til å snu, så det er heller ikke et problem. Var ikke hjemme når han ringte, og fikk ikke kontakt etter det. Jeg kunne gjerne kjørt til veien også for å møte han, men fikk ikke noe alternativ om å møtes en gang....

Dette, og mange andre ugyldige unnskyldninger, har jeg også opplevd med postnord, Ts.

Rett før jeg leste tråden din hadde jeg bestilt noe som skal bli levert med postnord, det fikk meg nesten til å la være å bestille, men hadde ingen andre steder å få tak i akkurat dette, og det var det siste de hadde. Men din tråd fikk meg faktisk til å ringe nettbutikken og forklare erfaringene med postnord, og siden de ikke hadde hatt tid til å pakke/sende det jeg bestilte, så har de ordnet med at jeg heller skal få levert det i butikk her jeg bor, selv om det egentlig ikke er et alternativt normalt. Service - og det sikrer at de også får meg som kunde videre. Så selv om du sliter, Ts, så takk for at du reddet meg med din tråd :D

Sist gang jeg opplevde rot med postnord fant jeg et telefonnummer til dem, og da ryddet de faktisk noenlunde greit opp, selv om det tok mange dager ekstra for dem å levere pakken. Den gangen satt jeg også hjemme og ventet på pakken som jeg fikk beskjed skulle komme, men som aldri kom, og som sjåfør så påstod ikke var mulig å levere pga. ikke mulighet for å snu, noe som rett og slett bare viser at de ikke har kjørt inn veien en gang, for da hadde de sett at det her er mange muligheter til å snu også store biler. Brannvesenets største bil snur lett som bare det i oppkjørselen her, så tviler på at postnord kjører med mer uhåndterbare biler enn det - i så fall har postnord virkelig stor problemer.

Jeg må bestille noe fra utlandet jevnlig, der er det FedEx som leverer. Tar kortere tid å få levert noe fra Østerrike/Tyskland med dem enn med posten eller postnord - og det er billigere enn innenlandsleveringer, og det blir alltid levert på døra på avtalt tidspunkt.

Jeg bestiller på nett kun det jeg ikke får lokalt og som jeg absolutt må ha. Oppfordrer å heller støtte opp om lokalt næringsliv, både for å ha levende butikker der vi bor, og også for klimaets del.

Anonymkode: 1c976...f89

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det tar ikke flere uker å få svar! Jeg har brukt chat flere ganger og fått svar etter noen timer og senest dagen etter.

Anonymkode: 981f8...411

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (21 minutter siden):

For det første er det dårlig service fra PostNord. Det bør jo butikken som har sendt deg varen få bli oppmerksom på?

For det andre er det strengt tatt butikken som er kunde hos PostNord - og etterlysning skal egentlig gå igjennom de.

Har jeg ikke tenkt på, tusen takk for informasjonen!:) skal kontakte de med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det tar ikke flere uker å få svar! Jeg har brukt chat flere ganger og fått svar etter noen timer og senest dagen etter.

Anonymkode: 981f8...411

Chatten fungerer ikke når jeg prøver bruke den. Finner bare den chatroboten. Og den er jo ubrukelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...