Nevian Skrevet tirsdag kl 12:46 #1 Del Skrevet tirsdag kl 12:46 Da er deltakerne til neste sesong klare. Jeg kjenner til overraskende mange av dem Ble dog umiddelbart sliten bare av å se at Oskar Westerlin skal delta med sitt, etter min mening, uspiselige vesen, og slitsomme 50/50 engelsk/norsk vokabular https://www.vg.no/rampelys/i/W0aMeg/spillet-disse-kjendisene-er-med-i-sesong-2 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet tirsdag kl 12:51 #2 Del Skrevet tirsdag kl 12:51 Så lenge vi slipper sutringa og dramaet til Anette Hoff er jeg fornøyd😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet tirsdag kl 14:02 #3 Del Skrevet tirsdag kl 14:02 Sykt at de har fått med Hanne Krogh! Spent på hvordan hun møter realityverden. Håper hun så forrige sesong og har litt anelse om hva dette handler om! Vi har jeg sett flere av de «eldre» slite litt med hvordan dette fungerer. Hun kan jo forhåpentligvis ha fått noen gode råd av Forrædersønnen Sverre! Oscar Westlin er jo et kapittel for seg selv. Han lager drama, men synes ofte det kan bli litt mye! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet tirsdag kl 14:07 #4 Del Skrevet tirsdag kl 14:07 Det var en uvanlig bra sammensetning av deltagere. Kun en jeg aldri har hørt om. Men enig med deg med Oscar, han skulle jeg gjerne ha byttet ut med Follestad. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet tirsdag kl 14:14 #5 Del Skrevet tirsdag kl 14:14 En ting liker jeg med dette programmet, de er gode på å ha veldig varierte deltakere. Kan fort bli interessante situasjoner når det er mange vidt forskjellige personligheter. Forræder er også god på dette, veldig mange andre har mye mer kjedelige deltakere 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet tirsdag kl 14:24 #6 Del Skrevet tirsdag kl 14:24 Arild37 skrev (8 minutter siden): En ting liker jeg med dette programmet, de er gode på å ha veldig varierte deltakere. Kan fort bli interessante situasjoner når det er mange vidt forskjellige personligheter. Forræder er også god på dette, veldig mange andre har mye mer kjedelige deltakere Enig i denne. Gøy at de får med folk som ikke går igjen hele tiden også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huttetutt Skrevet tirsdag kl 15:23 #7 Del Skrevet tirsdag kl 15:23 Vet faktisk hvem alle er, til en forandring😅 Kunne godt spart meg for Siri Kristiansen, humørløs dame som stort sett virker sur og spydig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet tirsdag kl 15:24 #8 Del Skrevet tirsdag kl 15:24 Spennende mix av deltagere.. noen ukjente for meg, men det gjør jo ikke noe. Håper tvistene blir noe annerledes i år, ellers kan jo deltagerne planlegge og plotte bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet tirsdag kl 17:14 #9 Del Skrevet tirsdag kl 17:14 Kommer helt sikker til å se på, men skulle gjerne vært foruten Oskar Westerlin. Se for meg at JFK også kan bli slitsom å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet tirsdag kl 18:05 #10 Del Skrevet tirsdag kl 18:05 Tulla25j skrev (4 timer siden): Sykt at de har fått med Hanne Krogh! Spent på hvordan hun møter realityverden. Håper hun så forrige sesong og har litt anelse om hva dette handler om! Vi har jeg sett flere av de «eldre» slite litt med hvordan dette fungerer. Hun kan jo forhåpentligvis ha fått noen gode råd av Forrædersønnen Sverre! Oscar Westlin er jo et kapittel for seg selv. Han lager drama, men synes ofte det kan bli litt mye! Jeg satt med hakeslepp nå! At hun er med! Men Spillet skal ha for at de får med folk som ikke har ørten reality under beltet og er resirkulert i alt de siste 5 åra, både forrige sesong og nå. Overraskende mange «ikke-oppbrukte» her. Dette kan bli artig! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet tirsdag kl 18:06 #11 Del Skrevet tirsdag kl 18:06 Mollebolle skrev (51 minutter siden): Kommer helt sikker til å se på, men skulle gjerne vært foruten Oskar Westerlin. Se for meg at JFK også kan bli slitsom å se på. Å herregud…overså JFK på lista. Får håpe at ikke han og Oscar havner sammen i noe tilsvarende kjelleren, stakkars de som må være der med dem da i så fall🤣 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet tirsdag kl 18:36 #12 Del Skrevet tirsdag kl 18:36 Og nei! Skrekk og gru. Det kommer til å bli en slitsom sesong. Oskar Westerlin, Jan Fredrik Karlsen og Jon Hartvig Børrestad. De andre skal få slite med å komme til ordet! Er bare Alex Rosèn som mangler så hadde galskapen vært komplett. Jeg må vel se på... Men dette var ikke drømmecasten akkurat. Får bare håpe at Spillet leverer. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet onsdag kl 00:57 #13 Del Skrevet onsdag kl 00:57 Ctrl skrev (6 timer siden): Og nei! Skrekk og gru. Det kommer til å bli en slitsom sesong. Oskar Westerlin, Jan Fredrik Karlsen og Jon Hartvig Børrestad. De andre skal få slite med å komme til ordet! Er bare Alex Rosèn som mangler så hadde galskapen vært komplett. Jeg må vel se på... Men dette var ikke drømmecasten akkurat. Får bare håpe at Spillet leverer. Alex Rosen skal på Kongen Befaler😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet onsdag kl 06:37 #14 Del Skrevet onsdag kl 06:37 Første reaksjon hos meg var; oi, her har vi spillere og mange sterke personligheter så temperaturen blir nok høy, både der og her underveis i sesongen. Tror det blir spennende. Spent på Hanne Krogh, håper hun blir revet med og ikke tar en Anette Hoff. Kanskje hun klarer å lure alle sammen, siden hun er den mest sympatiske personen man kan tenke seg, men det kan jo slå begge veier. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet onsdag kl 14:45 #15 Del Skrevet onsdag kl 14:45 Var en skikkelig blanda-cocktail av deltakere. Spent på om de har endret konseptet noe. Nå vet de jo at de utstemte potensielt kan bli sendt ned i kjellern, så jeg håper de finner på noe annet istedenfor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camilla30 Skrevet torsdag kl 11:53 #16 Del Skrevet torsdag kl 11:53 PusheenPusheen skrev (21 timer siden): Var en skikkelig blanda-cocktail av deltakere. Spent på om de har endret konseptet noe. Nå vet de jo at de utstemte potensielt kan bli sendt ned i kjellern, så jeg håper de finner på noe annet istedenfor. Akkurat dette jeg tenkte også. De må vel ha noe nytt konsept, når alle vet hva som skal skje og kan tilpasse seg? Noen tanker om mulige utviklinger der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet torsdag kl 11:57 #17 Del Skrevet torsdag kl 11:57 Camilla30 skrev (2 minutter siden): Akkurat dette jeg tenkte også. De må vel ha noe nytt konsept, når alle vet hva som skal skje og kan tilpasse seg? Noen tanker om mulige utviklinger der? Et alternativ er jo at det ikke blir to lag i det hele tatt, men at de som stemmes ut, er stemt ut for godt. At det skulle dannes to lag, hvor ett skal være hemmelig, blir for likt og forutsigbart. Så håper ikke de gjør det samme som i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå