Pizzaelskeren Skrevet 26. november #1 Del Skrevet 26. november (endret) Hei! jeg har lett etter beholder som jeg kan tømme tøymykner/div flytende vask i, slik at det kan stå fremme og se pent ut på en hylle. Har to bokser i svart for vaskepulver, så ønsker å finne noe beholder i svart. Men, har lett og lett! Vil kjøpe fra en nettside i Norge, så ønsker ikke noe temu-forslag. Eneste jeg finner, er svarte pumpeflasker. Men blir ikke tøymykneren for tykk til det? Kom med forslag, og gjerne link til noe som kan fungere☺️ Endret 26. november av Pizzaelskeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november #2 Del Skrevet 26. november Tøymykner er sjeldent mye tykkere enn håndsåpe elker hudkrem, som er på pumpeflasker. https://krydra.no/produkt/miron-castor-glassflaske-for-olje-1000-ml/?_gl=1*13sc8mm*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=EAIaIQobChMI7Jmvw-H6iQMVhRCiAx1ptia1EAQYBSABEgJP5_D_BwE https://krydra.no/produkt/miron-apotekerglass-m-glasskork/?attribute_pa_mengde=1000ml&utm_source=Google Shopping&utm_campaign=Google feed - 20200916&utm_medium=cpc&utm_term=29571&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI6evynuP6iQMV2V6RBR167zMfEAQYBCABEgLeyfD_BwE Anonymkode: cad42...8b4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november #3 Del Skrevet 26. november AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det tror jeg neppe hun gjør, men hun og flere med henne sliter med å forstå at noen ikke klarer å ta til seg informasjon om at tøymyknere er helseskadelig for deg der og da og for miljøet vi alle skal leve i. Nå kommer vaskemidler mer og mer i «melkekartongerene din» forpakning. Men det er lov å bruke hodet og samle på gamle flasker beregnet for vaskemidler og helle kartongene Over i dem. Du skal heller ikke bruke hvilken som helst forpakning til vaskemidler fordi disse kan tære hull i plasten. Flaskene lekker da og du får plast med deg i klesvasken. Jeg satte en gang i tiden en flaske med flytende OMO i vinduskarmen. Flasken sølte litt etter bruk og etter kort tid hadde OMO søl fra flasken tæret bort all malingen under der flasken hadde stått. Vaskemidler er konsentrerte kjemikalier man behandler med vett og forstand. Skal du ha dem svart, så får du kjøpe kontakt papir eller den folien de bleiker på biler og roligere flaskene dine. Eller bruke hodet ditt konstruktivt slik at du finner de løsningene du ønsker. Anonymkode: 8f5b5...1c6 Det er avsporing og ikke lov. Har hun så mye imot tøymykner får hun starte egen tråd om det. Fant ingenting i svart, ts, men fant desse: https://sostrenegrene.com/no/produkter/bolig/glass-med-lokk-2-stk-p-e23d764f?variant=501213-501&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=pmax&gad_source=1&gbraid=0AAAAACy85phDAWtoqJ4riuhl1C6vdxBro&gclid=Cj0KCQiAgJa6BhCOARIsAMiL7V-yd2OAwQAJJCoQh7bpw-hmgiCp91Yw0cbYqWhh3rW7tW6NlkOvJGoaAuO7EALw_wcB Anonymkode: 19233...0ab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pizzaelskeren Skrevet 26. november Forfatter #4 Del Skrevet 26. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er avsporing og ikke lov. Har hun så mye imot tøymykner får hun starte egen tråd om det. Fant ingenting i svart, ts, men fant desse: https://sostrenegrene.com/no/produkter/bolig/glass-med-lokk-2-stk-p-e23d764f?variant=501213-501&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=pmax&gad_source=1&gbraid=0AAAAACy85phDAWtoqJ4riuhl1C6vdxBro&gclid=Cj0KCQiAgJa6BhCOARIsAMiL7V-yd2OAwQAJJCoQh7bpw-hmgiCp91Yw0cbYqWhh3rW7tW6NlkOvJGoaAuO7EALw_wcB Anonymkode: 19233...0ab Takk for svar! Litt redd det kan bli klissete hvis jeg skal helle av den. Men, så på bilde to på linken noen glassflasker, kanskje det funker bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november #5 Del Skrevet 26. november Hva med glassflasker med kork, som f.eks. KORKEN fra IKEA? https://www.ikea.com/no/no/p/korken-flaske-m-kork-klart-glass-30213552/ Kan kjøpe svarte etiketter til å klistre utenpå, så det står i stil med boksene. Evt søke opp svarte glassflasker eller flasker i stål? 😊 Anonymkode: 821ff...3e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pizzaelskeren Skrevet 26. november Forfatter #6 Del Skrevet 26. november De flaskene fra ikea kan også funke☺️ Flaskene fra krydra som ble nevnt ovenfor av anonym var jo lekre og. flott å få litt innspill😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november #7 Del Skrevet 26. november Du kan godt droppe tøymykner. Men om du må ha, sånn karaffel til diverse alkohol er fine. Man finner de på alle gjenbruk Anonymkode: 81c48...924 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november #8 Del Skrevet 26. november Pizzaelskeren skrev (1 time siden): De flaskene fra ikea kan også funke☺️ Flaskene fra krydra som ble nevnt ovenfor av anonym var jo lekre og. flott å få litt innspill😃 Tenker med skrekk og gru på om glassflasker mistes ned på flisegulv, eller om hun mister en glassflaske ned på sin egen fot. Anonymkode: 8f5b5...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november #9 Del Skrevet 27. november AnonymBruker skrev (9 timer siden): Tenker med skrekk og gru på om glassflasker mistes ned på flisegulv, eller om hun mister en glassflaske ned på sin egen fot. Anonymkode: 8f5b5...1c6 Hvor ofte mister du flasker i gulvet? eller på foten din? Unngår du alt annet av glass også av frykt for å miste det på foten? Jeg bruker både skåler, karafler, mugger, vaser og blomsterpotter i glass. Det er svært sjeldent jeg mister noe i gulvet. Har vaskerom i dag, men når jeg flytter og skal ha vaskemaskinen på badet så vil jeg vurdere glassflasker til oppbevaring av såper og lignende. Anonymkode: cad42...8b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sciurus Skrevet 27. november #10 Del Skrevet 27. november Tråden er ryddet for avsporinger. Sciurus, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå