AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:47 #1 Del Skrevet tirsdag kl 11:47 Stedatter skal ha skriftlig privatisteksamen og har spurt meg om jeg kan kjøre da det er et annet sted i fylket og kranglete med buss. Jeg trenger å vite hvilket klokkeslett hun må være der, før jeg lover å kjøre fordi jeg må avtale med jobben min. Men hun har rotet vekk innloggingsdetaljene sine … Er det noen her som vet når eksamen vanligvis starter? Anonymkode: e6c41...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:55 #2 Del Skrevet tirsdag kl 11:55 Kanskje et tegn på at hun ikke er helt klar for eksamen om innloggingsdetaljene allerede er rotet vekk... Anonymkode: 34d01...3d7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:59 #3 Del Skrevet tirsdag kl 11:59 Må jo kontakte den plassen hun skal være. Kan ikke være basert på antakelser. Mange begynner kl. 0900 men det kan man ikke ta for gitt. Jeg har starten kl. 11 på ene eksamen min som privantist. Anonymkode: 8d28b...25f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:01 #4 Del Skrevet tirsdag kl 12:01 Du kan kontakte privatistkontoret i fylket deres og høre. Det som er vanlig her er oppmøte kl. 08.30. Eksamen pleier å starte kl. 09.00. Noen kan ha oppmøte kl. 08.00 dersom ekstremt mange kandidater pga logistikken. Har hun ha fått sms med oppmøte? Anonymkode: 8d997...53f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet tirsdag kl 12:02 #5 Del Skrevet tirsdag kl 12:02 Det ville jeg overlatt til henne å finne ut av helt selv (men KG er uansett ikke stedet å spørre...). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet tirsdag kl 12:08 #6 Del Skrevet tirsdag kl 12:08 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Stedatter skal ha skriftlig privatisteksamen og har spurt meg om jeg kan kjøre da det er et annet sted i fylket og kranglete med buss. Jeg trenger å vite hvilket klokkeslett hun må være der, før jeg lover å kjøre fordi jeg må avtale med jobben min. Men hun har rotet vekk innloggingsdetaljene sine … Er det noen her som vet når eksamen vanligvis starter? Anonymkode: e6c41...697 Det er vanlig at eksamen starter 09.00, 11.00, 12.00. 14.00 og 15.00. Som du ser, fullstendig umulig å svare på. Du får få datteren som er voksen nok til å ta privatisteksamen, beskjed om at hun er voksen nok til å klare å få tak i innloggingsdetaljene på nytt... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:47 #7 Del Skrevet tirsdag kl 12:47 Takk for svar. Jeg har ikke tenkt til å fortelle henne klokkeslettet. Det får hun finne ut av selv. Jeg hadde tenkt til å ordne meg fri på morgenen, sånn at jeg kunne kjøre henne, men da må jeg vite klokkeslettet så fort som mulig. Ringte Fylkeskommunen men de sa at ungdommen må logge seg inn, og ville ikke opplyse om noe per telefon. Jeg trodde eksamen var likt for hele landet, så trodde hvert fag startet til samme klokkeslett over alt. Men når dere skriver at det kan være alt mellom 8 og 15, så fungerer ikke det for meg så da får hun finne seg buss eller hotell eller en annen løsning. Anonymkode: e6c41...697 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:49 #8 Del Skrevet tirsdag kl 12:49 Har opplevd alt fra mandag 09.00 til lørdag 15.00, så det lureste er å spørre der hun har meldt seg opp. Anonymkode: 38e9f...82b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:55 #9 Del Skrevet tirsdag kl 19:55 Er det nasjonalt gitt skriftlig eksamen finner du klokkeslett her: https://eksamensplan.udir.no Anonymkode: 87d86...a30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:58 #10 Del Skrevet tirsdag kl 22:58 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det nasjonalt gitt skriftlig eksamen finner du klokkeslett her: https://eksamensplan.udir.no Anonymkode: 87d86...a30 Tusen takk! Anonymkode: e6c41...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå