AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:54 #21 Del Skrevet lørdag kl 07:54 AnonymBruker skrev (På 26.11.2024 den 9.20): Halv annet år siden investerte jeg i noen nye Lewis bukser da jeg tenkte disse skulle vare. Et av parene jeg syns jeg brukte mye penger på revnet bak på ankelen nå er de stygge og kan ike brukes på jobb feks. Den andre jeg har brukt minst, fått hull ved lommene bak, er nok små hull, men om bare litt blir de nok synlige. Skuffelse må jeg si, tenkte disse skulle vare i noen år, men jeg har mye eldre billig bukser enn disse. Har dere tips om hvilke olabukse merker varer lenger enn 2 år? Anonymkode: d5959...ccf Hvilke Levis modeller er det? Er de trange eller boot cut eller loose feet? Anonymkode: 6df6c...f71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:55 #22 Del Skrevet lørdag kl 08:55 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilke Levis modeller er det? Er de trange eller boot cut eller loose feet? Anonymkode: 6df6c...f71 501 for dame. Ikke loose fit. Anonymkode: d5959...ccf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:04 #23 Del Skrevet lørdag kl 09:04 AnonymBruker skrev (På 26.11.2024 den 14.00): Jeg vasker sikkert mye mer ofte enn det bør. Anonymkode: d5959...ccf https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=hvordan+behandle+jeans Anonymkode: 5eee8...059 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #24 Del Skrevet 21 timer siden Jeg lurer litt på om noen av de som har hatt bukser i en del år, kanskje ikke bruker jeans like mye som andre eller har flere jeans å «spre» slitasjen på. Jeg har to levis ribcage, kjøpt i august i fjor. Den ene rakner snart i skrittet, og den svarte har blitt stygg i fargen… Men jeg liker de veldig godt, så tror jeg skal prøve igjen, men også ha noen rimelige jeans som kan skåne de litt for slitasje Anonymkode: cf76b...178 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå