AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:11 #41 Del Skrevet tirsdag kl 17:11 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sånnt må du ikke tro på. Han overdriver skikkelig. Jeg skjønner noen kan tulle om skjebnen, men å si det er skjebnen når dere ikke kjenner hverandre en gang og du kan ha en hund han er allergisk imot eller noe tilfeldig, er det kjempe rart Han er intens fordi han elsker jakten og lever av å overbevise. Han er en skuespiller for å få det han søker. Ikke bry deg om hva denne mannen måtte sie om deg, det er stor sannsynlighet at han ikke er normal. Anonymkode: 05e2b...003 Alt dette støtter jeg 100%. Jeg tenkte akkurat det samme idet jeg leste ditt forrige innlegg TS. Anonymkode: e9fbf...104 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:12 #42 Del Skrevet tirsdag kl 17:12 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han sa også tidlig i forløpet at han tar litt vare på bestekompisen fordi han er litt ensom, singel osv og at han er glad i han. Noe jeg syns var grønt flagg og omsorgsfullt. J Det er faktisk et veldig rødt flagg, når noen "skryter" av hvor omsorgsfulle eller snille de er.. men det fikk du jo erfare dyrt. Anonymkode: ebc03...aa6 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:25 #43 Del Skrevet tirsdag kl 17:25 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Synes du tenker veldig klart og har tatt rette valg, det viktigste du kan ta av dette er at hvis noen gjør deg usikker og i disonans, løp.. Anonymkode: ebc03...aa6 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Sånnt må du ikke tro på. Han overdriver skikkelig. Jeg skjønner noen kan tulle om skjebnen, men å si det er skjebnen når dere ikke kjenner hverandre en gang og du kan ha en hund han er allergisk imot eller noe tilfeldig, er det kjempe rart Han er intens fordi han elsker jakten og lever av å overbevise. Han er en skuespiller for å få det han søker. Ikke bry deg om hva denne mannen måtte sie om deg, det er stor sannsynlighet at han ikke er normal. Anonymkode: 05e2b...003 Takk 🫶💛 Anonymkode: 06919...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:48 #44 Del Skrevet onsdag kl 12:48 AnonymBruker skrev (På 26.11.2024 den 9.41): Noen viktige ting å legge merke til/finne ut av i datingfasen, er hva slags forhold han har til sin mor og sine ekser - dette vil gi deg en stor pekepinn. En mann med et dårlig forhold med sin mor er langt mer sannsynlig å være tilknytningforstyrret. Anonymkode: e9fbf...104 Kjempeviktige tips Anonym104! Men vil bare legge til at jeg har vært sammen med en sterkt tilknytningsforstyrret fyr, som veldig tidlig pratet om sin mor på en positiv måte og om hvor nære de to var. I vår siste samtale da vi slo opp, innrømte han at han hadde løyet, og at han bare tar på seg en maske med alle mennesker, inkl sin mor. Anonymkode: 42ca6...104 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:00 #45 Del Skrevet onsdag kl 18:00 Kjente et dypt savn da det kom opp minne av oss på snap i dag, har prøvd å unngå bilder så det slo meg i magen å se det bildet. Rart det er tatt dette året og jeg var så lykkelig og forelsket, ante ikke det skulle snu slik på den tiden. Skal bare stå i det og fortsette null kontakt, gleder meg til jeg er helt over han. Anonymkode: 06919...e50 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 05:04 #46 Del Skrevet torsdag kl 05:04 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kjente et dypt savn da det kom opp minne av oss på snap i dag, har prøvd å unngå bilder så det slo meg i magen å se det bildet. Rart det er tatt dette året og jeg var så lykkelig og forelsket, ante ikke det skulle snu slik på den tiden. Skal bare stå i det og fortsette null kontakt, gleder meg til jeg er helt over han. Anonymkode: 06919...e50 Fortsett å holde ut ❤️ Om han her er usunn, kommer det til å total ødelegge livet ditt, så prøv å glem han. Helst slett bildene. Tenk over det til neste person, om du er anlagt til å stole på folkene man ikke ønsker å ha i livet. Anonymkode: 05e2b...003 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 05:17 #47 Del Skrevet torsdag kl 05:17 AnonymBruker skrev (På 26.11.2024 den 9.07): Ja, jeg mente at han sa han aldri trodde han hadde sjans og sånt, han var veldig ydmyk og virket ikke særlig selvsikker. Så tenkte han ikke var sånn glatt og uempatisk som jeg har møtt på før, de gjennomskuer jeg med en gang og får ingen interesse for.. Anonymkode: 06919...e50 Hvis han var så blyg som han utga seg for så hadde han ikke prøvd seg på deg. Bare en fyr med tilstrekkelig manipulativ taktikk, altså en som er glatt og uempatisk, prøver seg på deg samtidig som de sier at de egentlig ikke tør. Ser du hvordan det fungerer? Du har gått i akkurat den fellen du sier du ikke går i. Anonymkode: 7665b...3ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 05:36 #48 Del Skrevet torsdag kl 05:36 AnonymBruker skrev (På 26.11.2024 den 10.54): Og det skjedde absolutt ingenting mellom dere ukene før bursdagen din? Hvorfor skulle han gå inn for å ødelegge bursdagen din? Høres rart ut at han liksom skal sitte og gni hendene sammen og tenke "ha ha ha, nå skal jeg ødelegge bursdagen hennes ved å blokkere henne". Anonymkode: 146b7...f1f Det høres ulogisk ut men er 100 % logisk når man tenker over at dette er folk som hater å ikke selv være i fokus og få oppmerksomhet. De blir som en treåring som ikke tåler at kun storesøsken får gaver på sin bursdag. De er veldig umodne. Det å være glad på andres vegne er et nivå av empati de aldri har nådd. Derfor vil de ta fokus på andres store dager. De er en baby i voksen kropp. Anonymkode: 350a3...048 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:41 #49 Del Skrevet torsdag kl 18:41 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Fortsett å holde ut ❤️ Om han her er usunn, kommer det til å total ødelegge livet ditt, så prøv å glem han. Helst slett bildene. Tenk over det til neste person, om du er anlagt til å stole på folkene man ikke ønsker å ha i livet. Anonymkode: 05e2b...003 ❤️ Anonymkode: 06919...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:56 #50 Del Skrevet torsdag kl 18:56 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvis han var så blyg som han utga seg for så hadde han ikke prøvd seg på deg. Bare en fyr med tilstrekkelig manipulativ taktikk, altså en som er glatt og uempatisk, prøver seg på deg samtidig som de sier at de egentlig ikke tør. Ser du hvordan det fungerer? Du har gått i akkurat den fellen du sier du ikke går i. Anonymkode: 7665b...3ae Ja, du har nok helt rett. Var bare det glade blikket hans, det virket så ekte alt sammen. Jeg gjorde han så opprømt og lykkelig og så over natten ble han helt død i følelseslivet og ville ha meg vekk. Sørger kun den første personen, den andre er fremmed for meg. Anonymkode: 06919...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:35 #51 Del Skrevet torsdag kl 19:35 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ja, du har nok helt rett. Var bare det glade blikket hans, det virket så ekte alt sammen. Jeg gjorde han så opprømt og lykkelig og så over natten ble han helt død i følelseslivet og ville ha meg vekk. Sørger kun den første personen, den andre er fremmed for meg. Anonymkode: 06919...e50 Dessverre er det blikket ikke vanskelig å fake, for folk som rømmer fra seg selv. Du kan se på det som at de speiler andres energi og vet hva som gir resultater. Varmt blikk, søte ord, late som om man er så forsiktig, men at akkurat DU er så bra at han bare må ta sjansen psv osv osv. Det er kjempevondt å stå i, men det er en oppskrift som fungerer på altfor mange - og da fortsetter de. Inntil de selv en dag opplever å bli såret. (Eller, da blir nok noen av dem enda verre i stedet for å lære...) Anonymkode: e9fbf...104 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:51 #52 Del Skrevet torsdag kl 19:51 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Dessverre er det blikket ikke vanskelig å fake, for folk som rømmer fra seg selv. Du kan se på det som at de speiler andres energi og vet hva som gir resultater. Varmt blikk, søte ord, late som om man er så forsiktig, men at akkurat DU er så bra at han bare må ta sjansen psv osv osv. Det er kjempevondt å stå i, men det er en oppskrift som fungerer på altfor mange - og da fortsetter de. Inntil de selv en dag opplever å bli såret. (Eller, da blir nok noen av dem enda verre i stedet for å lære...) Anonymkode: e9fbf...104 Det er det. Jeg er ingen psykopat eller noe i den gata der, men har noen ting jeg er veldig flau over, fordi jeg har fått med meg hvor negativt folk tar detaljene i livet mitt. Så hver eneste gang det er en potensiell konflikt med mennesker i en situsjon hvor de kan reagere med konflikt, så bruker jeg å gjøre megselv veldig mild, som det beskrives. Da tar de kanskje å ikke å nødvendigvis liker meg, men de liker meg bedre enn om jeg helt normalt sa rett ut at jeg er vegetarianer eller lignende. Det blir en mer, hun der er litt dum? Hun er i sin egen verden, hun er søt og uskyldig. Skikkelig irriterende, gjør det på automatikk for å ikke få kritikk. Var ikke klar over det før senere. Er jo forsiktig også, men blir ikke tatt serriøst når jeg fortsetter å gjemme meg bak den fasaden. Hihi 🥰 Dere er så flinke. Anonymkode: 05e2b...003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:04 #53 Del Skrevet torsdag kl 20:04 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er det. Jeg er ingen psykopat eller noe i den gata der, men har noen ting jeg er veldig flau over, fordi jeg har fått med meg hvor negativt folk tar detaljene i livet mitt. Så hver eneste gang det er en potensiell konflikt med mennesker i en situsjon hvor de kan reagere med konflikt, så bruker jeg å gjøre megselv veldig mild, som det beskrives. Da tar de kanskje å ikke å nødvendigvis liker meg, men de liker meg bedre enn om jeg helt normalt sa rett ut at jeg er vegetarianer eller lignende. Det blir en mer, hun der er litt dum? Hun er i sin egen verden, hun er søt og uskyldig. Skikkelig irriterende, gjør det på automatikk for å ikke få kritikk. Var ikke klar over det før senere. Er jo forsiktig også, men blir ikke tatt serriøst når jeg fortsetter å gjemme meg bak den fasaden. Hihi 🥰 Dere er så flinke. Anonymkode: 05e2b...003 Dette var veldig kronglete forklart, måtte forsøke å lese det et par ganger før jeg forstod alt helt 😅 Men ja, slike adferdsmønstre blir jo skapt i barndommen, når hjernen jobber på spreng for å forstå hvordan den best kan holde deg "tryggest" mulig. Så skaper man diverse reaksjonsmønstre. Sinne og forsvarsmodus for noen, underdanighet for andre, noen med mye løgn og bedrag, andre med ekstrem ærlighet osv. Hva som gir dem best resultat i deres omgivelser. Så er det vår jobb som vokse å identifisere disse mønsterne i oss selv, og tilrettelegge deretter. Legge fra oss de usunne, og reprogrammere til sunnere mønstre! Anonymkode: e9fbf...104 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:07 #54 Del Skrevet torsdag kl 20:07 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette var veldig kronglete forklart, måtte forsøke å lese det et par ganger før jeg forstod alt helt 😅 Men ja, slike adferdsmønstre blir jo skapt i barndommen, når hjernen jobber på spreng for å forstå hvordan den best kan holde deg "tryggest" mulig. Så skaper man diverse reaksjonsmønstre. Sinne og forsvarsmodus for noen, underdanighet for andre, noen med mye løgn og bedrag, andre med ekstrem ærlighet osv. Hva som gir dem best resultat i deres omgivelser. Så er det vår jobb som vokse å identifisere disse mønsterne i oss selv, og tilrettelegge deretter. Legge fra oss de usunne, og reprogrammere til sunnere mønstre! Anonymkode: e9fbf...104 Beklager 😅 Vi hadde det litt utstygt hjemme. Kommer til å fortsette å gjøre det, for har ikke lyst på noen konflikt med noen. Det er kleint, men det er lett å komme seg unna folk da. Problemet er når de fortsetter å holde kontakt med deg, å du ikke vil det. Anonymkode: 05e2b...003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:16 #55 Del Skrevet torsdag kl 20:16 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Beklager 😅 Vi hadde det litt utstygt hjemme. Kommer til å fortsette å gjøre det, for har ikke lyst på noen konflikt med noen. Det er kleint, men det er lett å komme seg unna folk da. Problemet er når de fortsetter å holde kontakt med deg, å du ikke vil det. Anonymkode: 05e2b...003 Tror nok at du ville fått det mye bedre i deg selv om du lærte deg å sette sunne grenser på en mer direkte måte, samt bli bedre på å motta kritikk, i stedet for å "lure seg unna"? Anonymkode: e9fbf...104 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:21 #56 Del Skrevet torsdag kl 20:21 Eksem min var slik. Ødela omtrent alle turer, bursdager, høytider. Nå skal det sies at han hadde en annen dame samtidig. Kanskje han skapte drama de dagene han trengte tid til den andre? Og tok deg inn igjen i varmen når han pushet den andre vekk? Ren spekulasjon selvfølgelig Anonymkode: d13a1...1cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:39 #57 Del Skrevet torsdag kl 20:39 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Eksem min var slik. Ødela omtrent alle turer, bursdager, høytider. Nå skal det sies at han hadde en annen dame samtidig. Kanskje han skapte drama de dagene han trengte tid til den andre? Og tok deg inn igjen i varmen når han pushet den andre vekk? Ren spekulasjon selvfølgelig Anonymkode: d13a1...1cf Det kan være det var en annen eller flere andre. Selv om han kunne svinge på en og samme dag, så han kunne være kald og avvisende en hel dag, men så dra meg inntil seg når vi la oss og sa han elsker meg og la oss finne på hva enn jeg vil dagen etter. Så le og ha det muntert i bilen, før han satt helt uttrykksløs på middag senere. I starten var han stabil hele tiden og var ikke «delt i 2». Så han dro meg liksom inn igjen hver gang, før han nå forsvant. Anonymkode: 06919...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:12 #58 Del Skrevet fredag kl 07:12 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det kan være det var en annen eller flere andre. Selv om han kunne svinge på en og samme dag, så han kunne være kald og avvisende en hel dag, men så dra meg inntil seg når vi la oss og sa han elsker meg og la oss finne på hva enn jeg vil dagen etter. Så le og ha det muntert i bilen, før han satt helt uttrykksløs på middag senere. I starten var han stabil hele tiden og var ikke «delt i 2». Så han dro meg liksom inn igjen hver gang, før han nå forsvant. Anonymkode: 06919...e50 Det er slitsomt å late som om man er noe man ikke er. Altså, i starten viste han en versjon som han visste du ville like, men etter en stund, begynner jo masken å falle når det ikke er hans autentiske versjon. Og så har han vel gitt deg akkurat nok til å beholde deg så lenge han ønsket, tvinge på masken igjen med jevne mellomrom selv om det er slitsomt, så visse han at han hadde deg i sin hule hånd. Til han gikk videre, mest sannsynlig til noen som er helt grønne på hva han driver med. På den måten kan han fortsette. Anonymkode: e9fbf...104 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå