tvertimot Skrevet tirsdag kl 10:52 #21 Del Skrevet tirsdag kl 10:52 Brukte sko? Hvem i all verden trasker rundt i sko andre har tråkket rundt i? Sko og klær er personlige eiendeler man kjøper nytt, ikke noe man handler brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamm Skrevet tirsdag kl 11:04 #22 Del Skrevet tirsdag kl 11:04 Jeg hadde aldri kjøpt brukte vinterstøvletter eller andre typer sko som er ment å være i daglig bruk. Pensko som skal brukes et fåtall ganger, ja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet tirsdag kl 11:22 #23 Del Skrevet tirsdag kl 11:22 Kaneel skrev (45 minutter siden): Jepp utfellbart pigger er den eneste grunnen til å kjøpe de skoa der, trenger du akkurat det er skoa et billig kupp vis ikke stå over Kupp? Nesten halv pris for synlig godt brukte, slitte og skitne sko? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:56 #24 Del Skrevet tirsdag kl 18:56 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ville ha noe i lys farge. Fant disse på finn. Men ser at det har kommet litt rust på de der skolissene sitter. Burde jeg kjøpe de eller ikke? https://www.finn.no/382080473 Anonymkode: d9344...de7 Hadde aldri betalt 800 kroner for noen så godt brukte sko. 200 kr. Er maks, enten du er kjøper eller en selger som vil ha oppmerksomhet rundt annonsen. Du kan og ødelegge både rygg og bein med å bruke så godt inngåtte sko. Rygg og hofte/ bein trenger at du går inn egne sko tilpasset foten din selv og ikke andres gangmønster. Merk òg at der ikke er lagt ut bilde av skoenes slitasje under. Men sko med rust -> overbrukte sko og søppel for andre. Anonymkode: 145af...b57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:00 #25 Del Skrevet tirsdag kl 19:00 800 kroner for tåfis, mugg og rust?!? Nei takk. Kunne til nød gitt en femtilapp om det var økonomisk krise. Anonymkode: da853...212 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:10 #26 Del Skrevet tirsdag kl 19:10 CrazyCatLady2500 skrev (8 timer siden): Ubrukelig du liksom. Det er vel ikke sikkert at ispiggen var den avgjørende detaljen? Uansett så tipper jeg at DEN er ubrukelig. Brodder til å dra utenpå er bedre. Du tipper feil. Hvorfor er det bedre med brodder du drar utenpå? Jeg er høygravid og elsker mine Rieker sko med utfellbare brodder. Hadde ikke klart meg uten dem nå. Det medfølger en sånn dings som jeg har på nøkkelknippet som jeg kan vippe ut piggene med. Veldig enkelt og greit! Men TS: når du først vurderer slike sko til 800 kr brukt uten frakt, er det vel bedre å bare bruke noen hundrelapper ekstra på nye sko? https://www.sportmann.no/dame/sko/stovler/traxole-piggsko-women-mrk-beige?att=MzY=&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAgJa6BhCOARIsAMiL7V86P3X38YE8T0RPqS-fNMkV7rw4LYwHY5GjNm5Ni2bekgCV4r3AGfQaAn8qEALw_wcB Anonymkode: b8aaf...997 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:11 #27 Del Skrevet tirsdag kl 21:11 Nei. Kjøp noe skikkelig og ikke brukt. Anonymkode: a0be4...8be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå