Gå til innhold

Mannen min viser en side jeg ikke trodde han hadde

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Trodde jeg hadde funnet meg verdens snilleste mann: omtenksom, empatisk og tok skikkelig godt vare på meg første 1,5 år. Nå snakker han respektløst til meg, kommer med småstikk og det er nesten så han prøver å «psyke» meg ned. Betviler alltid når jeg forsøker å gjøre gode ting for meg selv (som trening, kosthold, ny jobb osv). Jeg har tatt opp at jeg ikke setter pris på at han snakker sånn til meg, han beklager seg, men fortsetter kort tid etter. Jeg skjønner ikke hvorfor dette skjer. Andre som har opplevd lignende? Hva gjør man?

Anonymkode: 6ec25...69e

Han er lei og viser sine sanne farger. Ikke bli i forholdet i 1,5 år til i håp om at «verdens snilleste mann» kommer tilbake. Kom deg bort fra ham og pass på deg selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Da mister jeg all tro på å finne meg en bra mann, jeg trodde på ekte jeg hadde funnet den beste personlighetsmessig. Vil jo ikke gi opp heller, men føler samtidig det er dødt løp når han ikke gjør noe med det

Du har jo ikke funnet en bra mann, tvertimot. Om han er sånn i starten av forholdet kan du jo tenke deg hvordan han blir ettervert. Og nei han kommer ikke til å forandre seg. Om du ikke vil gi opp så vil du jo ha det sånn. Det er nå du kan gjøre det slutt, før du sitter der meg hus og barn og har det verre enn jævlig-

Skjønner meg ikke på damer i dag, som finner seg i så mye drit fra menn. Være så desperate at de tar til takke med dritt sekker

Anonymkode: 86131...75b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg hadde funnet meg verdens snilleste mann: omtenksom, empatisk og tok skikkelig godt vare på meg første 1,5 år. Nå snakker han respektløst til meg, kommer med småstikk og det er nesten så han prøver å «psyke» meg ned. Betviler alltid når jeg forsøker å gjøre gode ting for meg selv (som trening, kosthold, ny jobb osv). Jeg har tatt opp at jeg ikke setter pris på at han snakker sånn til meg, han beklager seg, men fortsetter kort tid etter. Jeg skjønner ikke hvorfor dette skjer. Andre som har opplevd lignende? Hva gjør man?

Forlater han og beholder selvrespekten

Anonymkode: 5a46c...09c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har noen valg. Først vil eg råde deg til å ikke få barn eller kjøpe bolig med han. Da blir det vanskeligere å gå. Visst du vil bli å prøve så må du få han med på parterapi. Si tydelig du har sagt i fra så godt du kan og dere trenger hjelp til å forstå hverandre. Sier han nei, så må du forlate han. Det er ufattelig masse jobb med er slikt forhold psykisk og fysisk. Det er og desverre kanskje ikke bare han som er slik, men kanskje hele hans familie også. Skulle ønske eg gjorde de tingene før eg fikk barn, men eg gjør det nå. Føler meg som en psykolog, megler, den eneste voksne. Du må være forberedt på at det blir beintøft å jobbe med dette og om det er verdt det. Det er ikke sikkert den gode mannen du forelsket deg i eksisterer.

Anonymkode: 8381e...a24

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Da mister jeg all tro på å finne meg en bra mann, jeg trodde på ekte jeg hadde funnet den beste personlighetsmessig. Vil jo ikke gi opp heller, men føler samtidig det er dødt løp når han ikke gjør noe med det

Jaja..lykke til med å bli gravid ..ops det var et uhell hva gjør jeg nå??? 

Anonymkode: 5cedf...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (23 minutter siden):

Han er lei og viser sine sanne farger. Ikke bli i forholdet i 1,5 år til i håp om at «verdens snilleste mann» kommer tilbake. Kom deg bort fra ham og pass på deg selv.

Tenkte det samme. Han er lei og vil bli kvitt deg. Dette blir ikke bedre. Ikke kast bort mer tid på fyren, du gjør det bare verre for deg selv. Gå. 

Anonymkode: 518a7...45a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han sier at han skal slutte? Og så viser han med handling at det er løgn? Så han er slem mot deg OG han lyger til deg?

Hva tenker du at du skal gjøre med dette? Han har tydeligvis ikke tenkt til å slutte. Så hvordan skal du slippe denne drittoppførselen? Spørre én gang til om han kan slutte? Høre han lyge?: "Jeg skal slutte, jeg lover altså, heeeeeeeeelt sant"

Anonymkode: 7289a...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...